Bekijk volle/desktop versie : Buitenschoolse opvang wie heeft hier ervan mee?



06-06-2006, 10:35
Goedemorgen allemaal.
Graag wil ik jullie mening hebben over buitenschoolse opvang. Ben een alleenstaande moeder die fulltime werkt en de kleine gaat nu 3 dagen naar de kinderdagverblijf en andere dagen bij opa en oma. Nu is het zo dat mijn ouders graag langer in Marokko blijven dus 3 tot 4 maanden en dan zit ik dus zonder opvang. Zit er over na te denken om haar op buitenschoolse opvang te zitten op de kinderdagverblijf waar ze nu naar toe gaat.

Wat vinden jullie ervan graag jullie mening en alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes

06-06-2006, 11:31


Ik zou het gewoon doen. Volgens mij heb je geen andere keus.

06-06-2006, 11:33
buitenschoolse opvang is heel erg leuk voor kinderen. Heb er zelf gewerkt. Kinderen worden er heel erg vrij gelaten, mogen zelf bepalen wat ze willen doen, want het is immers hun vrije tijd. Ze krijgen wel wat te eten en te drinken.

gewoon doe joh. (ag ik vragen in welke stad het kdv is waar je dochter heen gaat? Ik heb op zoveel kdv gewerkt, misschien ken ik het weL)

06-06-2006, 11:40
Mijn dochtertje gaat volgend jaar naar de naschoolse opvang, en ik ben er wezen kijken, het is tevens waar ze buitenschoolse opvang bieden, en het is er erg leuk. Leuke activiteiten etc.....

06-06-2006, 11:56


Het is in Vianen. Mijn kleintje gaat nu 3 dagen naar de kinderdagverblijf en ze gaat dan ook daar naar toe voor buitenschoolse opvang en ze vindt het heel erg leuk daar en kent alle leidster bij hun naam. Ze zullen haar dan zelf ophalen met een leidster en dan kan ik haar na werktijd ophalen.

Ik vind dit allemaal zo moeilijk het is maar dat ik alleenstaand ben anders ging ik schooltijden werken.

06-06-2006, 12:26
he elke opvang verschilt, de een is goed, de ander weer niet.

jij hebt ervaring met de opvang waar je kind nu heen gaat, dus weet je het beter.

als ik in jou plek zat en ik had goede ervaringen met de opvang, dan zou ik het doen. succes

06-06-2006, 12:45
Mijn zus woont ook in Vianen.

06-06-2006, 12:52
een_rotterdamse bevalt het haar daar om te wonen?