Bekijk volle/desktop versie : Abortus!!!



Pagina's : [1] 2

05-06-2006, 23:56
DIT IS EEN WAARGEBEURD VERHAAL!!!![/SIZE][/FONT]

[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="1"]Er was een vrouw genaamd Hajar, die 2 zoontjes had Younes en Samed.
Younes is 6 en Samed 6 maanden.
Ze was heel gelukkig samen met haar man totdat ze hoorde dat ze weer zwanger was.
Ze vertelde aan haar man dat ze weer zwanger was Khalid (haar man) was heel erg blij om het te hore.
Hij begon meteen Hajar lieve schat van me hoe gaan we onze babytje noeme als het een jonge word of als het een meisje word wat wordt het dan???
Hajar: HOU JE MONDDDDD KHALIDDD KGA ABORTUS PLEGE!!!!
Khalid: Maar schat wat zeg je nou!!?? Dat kun niet maken Allah geeft je een leven om te leven en Allah stuurt Azrail als je tijd voorbij is jij bent niet te gene om iemand te doden.
Hajar: Khalid hoor je wel wat je zegt wat bedoel je met doden!!!??? Jij bent niet de gene die hier thuis alles doet we hebben al 2 kindere is dat niet meer dan genoeg ik heb het al druk!!! Jij zorgt alleen maar voor het geld verder doe je niks!!!
Khalid: Maar Hajar kben er absoluut tege dat je zo denkt..
Na het gesprek van Hajar en Khalid gaat Hajar naar slaapkamer en probeert te slape..
Khalid is nog steeds bezig met denken wat Hajar hem vandaag allemaal vertelde...
Volgende dag word Hajar wakker door Samed omdat hij zit te huile ze gaat naar hem toe en geeft hem borstvoeding, ondertussen zegt ze oeffff altijd vroeg opstaan omdat jij weer zit te huilen en dan nog denke aan een ander baby echt niet he!!! IK GA ABORTUS PLEGEN ABORTUS PLEGEN ABORTUS PLEGEN niemand kan er voor zorge dat ik het niet ga doen!!!
Ondertussen hoort Younes wat er allemaal wordt gezegt hij denkt bijzichzelf wat abortus betekend.
Younes: Oma ik wil iets vragen?
Oma: Jaa zoontje van me vraag het is?
Younes: Wat betekend abortus oma??
Oma: Dat is dat je geen kindje wil zoontje..
YOunes: Owwhh dus betekend het dan dat je een kind wilt doden??
Oma: Ja zoiets is het ik vertel het nog wel als je nog een beetje groter word.
Younes: Okeej oma...Younes gaf zijn oma een kus en ging weg.
Younes dacht steeds aan het woord abortus en dacht erbij na waarom zijn moeder dat had gezegt.
Op een dag belde Hajar haar schoonmoeder op of ze kon oppassen
Schoonmoeder: UHmm eigenlyk voel ik me helemaal niet goed..
Hajar: Aghh moeder toch Younes en Samed slape allebei jij kunt ook gwn lekker op de bank liggen je hoeft niks te doen alleen dat je er even bij bent.
SChoonmoeder: Waar ga jij dan naartoe?
Hajar: Uhmmm............Kga even langs me ouders kben daar iets vergete..
Schoonmoeder: Owhh okeej kkom er zo aan.. Beslema..
Hajar: BEslema..
Na telefoongesprek wachtte Hajar op haar schoonmoeder toen ze er was ging ze er meteen vandoor.
Ze ging helemaal niet naar haar ouders maar richting ziekenhuis...
Ze ging abortus plege,, na al die gesprekken was ze toch nog niet veranderd van gedachten..
Terwijl zij abortus pleegde was haar schoonmoeder diep in slaap gevallen..
Younes was al wakker en speelde met zijn speelgoed maar Samed lag nog te slape..
Younes dacht heel de tijd abortus me moeder wilt Samed niet meer want ze zij ABORTUS betekend doden zij me oma..
Hij liep naar de keuken toe en pakte een mes..
Hij liep voorzichtig naar de kamer van Samed en doodde Samed met een mes..
Ondertussen was zijn oma nog steeds aan het slape..
Younes wist opeens niet wat hij had gedaan hij was zo erg bang geworden dat hij zich ging verstoppen in de wasmachine waar kleren in zaten hij dacht hier zien ze mij toch niet..
Hajar was klaar met het plegen van abortus en was onderweg naar huis.
Haar schoonmoeder was nog steeds aan het slape..
Ze was thuis en liep meteen naar de keuke ze had best honger ze keek in de koelkast wat er te ete was.
Op eens dacht ze dat er nog vuile was in de wasmachine zat en startte de wasmachine..
Terwijl ze dat deed hoorde ze haar schoonmoeder roepen
Schoonmoeder: Hajarrrrr,, Hajaarrr ben jij het ??
Hajar: Ja mama ik kom eraan...
Ze liep naar haar toe en vroeg en zijn ze nog wakker geworden.
Schonmoeder : Neej ik heb ze nog niet gehoord..
Hajar: w8 kga wel even kijke..
Ze liep naar de kamer en wat zag ze !!!! Ze begon te schreeuwen en te huilen maar ze kon helemaal niks meer doen want Samed was dood!!!
Ze pakte hem op en liep samen met haar schoonmoeder naar de deur opeens hoorde ze rare geluiden dat vande wasmachine kwam Hajar belde Khalid op..
Terwijl ze dat deed liep haar schoomoeder nog naar de wasmachine en wat zag ze ??!?!! Ze zag bloed en stopte de wasmachine..
Toen ze de klep van de wasmachine open deed zag ze haar kleinzoon Younes in stukke!!!...
En ze begon te huilen..
Hajar kwam er achter en ze werd er gek van!!!!
Ze zei:
ALLAH ALSTUBLIEFT VERGEEF HET ME!!!!
Ik heb een leven gedood jij hebt mijn zoontjes van mij afgepakt!!


http://prolifetraining.com/AbortionPictures/22-Weeks.htm


Mense denk er bij goed na en pleeg nooit abortus en laat je familie kennis vrienden het ook niet plegen!!!
Ik hoop dat jullie er iets van hebben geleerd..

06-06-2006, 18:01


macha allah

echt ergg

06-06-2006, 18:23
Pfffffffffffffff echt erg

06-06-2006, 19:08
wejoo echt erg man echt soebhanallah wat hij allemaal kan doen om mensen te straven.

07-06-2006, 22:46


soubhana allah
zo erg man

12-06-2006, 18:23


Echt mooi verhaal en eng

Msaken..

12-06-2006, 18:35
Zo droevig.

12-06-2006, 18:36
Ja hé

12-06-2006, 18:55
Zo iets heb ik ook gelezen een keer

dat een man en vrouw een zoontje hadden ,
en die vrouw wou gewoon nog meer kinderen maar dr man zei nee klaar we hebbe 1 zoon late we je baarmoeder weg hale en toen heeft ze dat late doen
onderweg terug naar huis krege ze auto ongeluk ,
en toen overleed precies de enige zoon van hun
en ja , nu kan ze geen kindere meer krijge


12-06-2006, 18:58
Wajjow dit verhaal is kort maar krachtigh,,
Kschrok me dood..

XxX- Chaimaa..

12-06-2006, 19:06

Citaat door fat0shjj:
Zo iets heb ik ook gelezen een keer

dat een man en vrouw een zoontje hadden ,
en die vrouw wou gewoon nog meer kinderen maar dr man zei nee klaar we hebbe 1 zoon late we je baarmoeder weg hale en toen heeft ze dat late doen
onderweg terug naar huis krege ze auto ongeluk ,
en toen overleed precies de enige zoon van hun
en ja , nu kan ze geen kindere meer krijge

KBEN BLY DAT JULLIE HET NOG GELOVE MAAR BIJ LIEFDE EN RELATIES GELOVEN ZE HET NIEJ DAAR WILLEN ZE VOLGENS MY ALL1 VERHALEN HOREN OVER LIEFDE ENZ..ENZ..

12-06-2006, 19:26
soubhan allah
het heeft me echt geraakt

12-06-2006, 21:20



Citaat door 2LaY:

KBEN BLY DAT JULLIE HET NOG GELOVE MAAR BIJ LIEFDE EN RELATIES GELOVEN ZE HET NIEJ DAAR WILLEN ZE VOLGENS MY ALL1 VERHALEN HOREN OVER LIEFDE ENZ..ENZ..
JAA MHJA , SOMMIGEN VALLE WEL IN GOEIE HANDE ALS ZE TROUWE EN SOMMIGEN NIET ENDAN JA DaN KRYG JE MENINGSVERSCHILLE EN PROBLEMN MET ALLES


12-06-2006, 21:22

Citaat door fat0shjj:




JAA MHJA , SOMMIGEN VALLE WEL IN GOEIE HANDE ALS ZE TROUWE EN SOMMIGEN NIET ENDAN JA DaN KRYG JE MENINGSVERSCHILLE EN PROBLEMN MET ALLES

Ja je hebt gelyk..

12-06-2006, 21:25

Citaat door 2LaY:
Ja je hebt gelyk..

Pagina's : [1] 2