Bekijk volle/desktop versie : MOet ik eerlijk zijn of niet ?!



Pagina's : [1] 2 3

05-06-2006, 22:41
Me vriendin.. me beste vriendin
een lieve meid , een schat van een meid ..
egtt maar vaak iriteer ik me aan haar ..
wollahhh dan praat ze over elke jongen tering egt haterlijk
elke week heeft ze een andere .. en dan is ze zehma verliefd op hemm ..
is hij de ware voor hemm en alles ..


en dan een week later .. ziet ze hem niet zitten omdat hij niet kan eten .. of niet normaal loopt of hij is gierigee of hij heeft geen baan .. of hij heeft geen mooie auto .. dan zit ze weer te janken


Ik meen ik wordt er gek van,

wollah soms wil ik tegen haar schreeuwen a vieze hoerr .. kijk kijk wat je doett ..
ik wil eerlijk tegen haar zijn ..

mmaaar dan jankt ze weer .. en vindt ik het weer zielige !!


wat moet ik doen dame's ??!!

05-06-2006, 22:45


Je moet eerlijk zijn, praat met je vriendin, zeg tegen d'r dat wat ze doet niet goed is, zo hoort het niet in de islam. Maar let wel op je taalgebruik: dus niet uitschelden, want dat schiet niet op. Wees een vriendin voor haar zoals normaal, alleen nu met je gevoelens over wat je dwarszit omdat ze vaak vriendjes neemt.

Gwn rustig aandoen, en dan hopen dat ze het begrijpt..

05-06-2006, 22:50
oeef en ik d8 dat mijn vrindinne zo lastig waren



05-06-2006, 22:50

Citaat door nador_mocrolady:
Je moet eerlijk zijn, praat met je vriendin, zeg tegen d'r dat wat ze doet niet goed is, zo hoort het niet in de islam. Maar let wel op je taalgebruik: dus niet uitschelden, want dat schiet niet op. Wees een vriendin voor haar zoals normaal, alleen nu met je gevoelens over wat je dwarszit omdat ze vaak vriendjes neemt.

Gwn rustig aandoen, en dan hopen dat ze het begrijpt..

juist zo kan ze geen smoes meer tege gebruiken


05-06-2006, 22:51



Citaat door Kleintjj^:

juist zo kan ze geen smoes meer tege gebruiken

Ja, daarom.

05-06-2006, 22:55
ik weet niet hoor maar als ze zo een goeie vriendin is dan kwetst je er echt als je dat zegt maakt niet uit hoe je het keert of weert het kwetst er tog

05-06-2006, 22:59
fuckt up zulke dames denken dat ze de jongens voor de gek houden terwijl ze hun zelf ook alleen maar voor de gek houden waarom met elk jongen nemen en dan na dag 2 is het mis vind dat alles behalve stoer of grappig
vind dat echt schandalig alsof je geen respect voor jezelf hebt
mohiem ja praat rustig met dr ze is toch je beste vriendin heb het er met dr over hoop dat ze je zal begrijpen

05-06-2006, 23:02
hmm

05-06-2006, 23:06
Niet meer met haar omgaan..

05-06-2006, 23:06
Praat er met haar over, maar dan op een rustige toon. Uit je gevoelens en laat haar weten wat je dwars zit. Op een gegeven moment zal je het zó zat worden, en dan gaat het mis. Vertel het haar dus.

05-06-2006, 23:19

Citaat door Iligaal:
Me vriendin.. me beste vriendin
een lieve meid , een schat van een meid ..
egtt maar vaak iriteer ik me aan haar ..
wollahhh dan praat ze over elke jongen tering egt haterlijk
elke week heeft ze een andere .. en dan is ze zehma verliefd op hemm ..
is hij de ware voor hemm en alles ..


en dan een week later .. ziet ze hem niet zitten omdat hij niet kan eten .. of niet normaal loopt of hij is gierigee of hij heeft geen baan .. of hij heeft geen mooie auto .. dan zit ze weer te janken


Ik meen ik wordt er gek van,

wollah soms wil ik tegen haar schreeuwen a vieze hoerr .. kijk kijk wat je doett ..
ik wil eerlijk tegen haar zijn ..

mmaaar dan jankt ze weer .. en vindt ik het weer zielige !!


wat moet ik doen dame's ??!!
komt me erg bekend voorrr

05-06-2006, 23:22
Tell her: YouZ a Ho wake up and remove yourself from the dick

05-06-2006, 23:24


hahahaha ofniet

05-06-2006, 23:26
idd gwn rustig met r prate had ik ook gedaan ma nu ga ik nie meer zoveel met haar om

05-06-2006, 23:41
Eerlijkheid duurt het langst!

Pagina's : [1] 2 3