Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie heeft er ervaring met epileren met ijssupplement??



05-06-2006, 22:20
[Ik wil een epileerapparaat kopen, maar ik ben als de dood voor pijn...Nou heb ik gehoord dat er epileerapparaten te koop zijn met ijssupplement waardoor je huid wordt verdoofd en zo minder pijn voelt bij het epileren.

Nou vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met zo een apparaat..aangezien die krengen super duur zijn (rond de 90 euro) wil ik mijn geld niet zo maar verspillen aan een apparaat als het toch niet helpt bij pijnvermindering.]

05-06-2006, 22:25


Ja Jij bent zeker ook als de dood voor zo een apparaat

05-06-2006, 22:27
Nerd.

Koop een grasmaaier!

of een heggenschaar

05-06-2006, 22:29
zoveel hoeft ze nou ook niet te maaien

05-06-2006, 22:39


Die heeft mijn zus.

Die laat je invriezen in de viezer.
Als je hem wilt gebruiken dan vestig je hem eraan.

alsik hem gebruik dan gebruik ik hem zonder dat ijsblok.

Kwestie van er aan wennen.
Ik vindt het nog een lekker gevoel ook heerlijk over je benen heen..

05-06-2006, 22:44

Citaat door Mixed_Angel:
Doet het minder pijn met ijs?
Ja, maar niet zoveel.

05-06-2006, 22:53
Oh toevallig! ik heb die philips satinelle ice vorige week gehaald, maar zoveel verandering is er niet het is wel lekker koel, maar epileren blijft pijnlijk, het is echter wel een ideale manier van ontharen de haartjes blijver veel langer weg dan scheren!mijn advies, gewoon doen! je raakt na 2 a 3 x wel gewend, ik bedoel ooit moet je wel een stap nemen, gewoon doorbijten dus.

05-06-2006, 22:56

Citaat door sabouna:
Oh toevallig! ik heb die philips satinelle ice vorige week gehaald, maar zoveel verandering is er niet het is wel lekker koel, maar epileren blijft pijnlijk, het is echter wel een ideale manier van ontharen de haartjes blijver veel langer weg dan scheren!mijn advies, gewoon doen! je raakt na 2 a 3 x wel gewend, ik bedoel ooit moet je wel een stap nemen, gewoon doorbijten dus.
Klopt hebben wij ook..

05-06-2006, 23:20
eerste keer is pijnelijk, maar daarna niet meer.
en het ijssuplement helpt inderdaad.

EN het blijft echt tot 4 weken weg