Bekijk volle/desktop versie : geef hier je mening over het Marokkaans voetbalelftal.



Pagina's : [1] 2

05-06-2006, 20:07
wat vind je van het niveau? wat vind je ervan dat marokko ontzettend weinig scoort...wat vind je van het selectie beleid van onze bondscoach...wat vind je van de tactiek en strategie die marokko hanteert???

dit zijn allemaal vragen die door mij hoofd spelen als ik een wedstijd bekijk van Fariq elWatan.

ik erger me enorm aan onze manier van voetballen..ik vind dat marokko veel te veel verdedigd..ze willen zo min mogelijk schade oplopen achterin (logisch) maar de consequentie daarvan is dat zij nooit een fatsoenlijk aanval hebben kunnen laten zien...wanneer de tegenstander de bal heeft zakt iedereen ver terug tot de 16 meterlijn (ook onze aanvallers.) bij een tegenaanval zijn we nooit gevaarlijk.
ik heb gister de wedstrijd van Nederland-australie gezien..nederland speelde gretig..ze gingen spelen op de helft van de tegenstander..de australische verdediging kon de bal achterin amper rondspelen waardoor zij vaak de lange bal moesten spelen..( exact zoals marokko speeld.)

ik heb altijd geleerd dat ''de aanval is de beste verdediging'' helaas speeld marokko niet zo..ik kan natuurlijk niet ontkennen dat de spelers een hoog gehalte hebben aan individuele kwaliteiten..maar we hebben simpelweg geen team..er word niet gestreden..de balcirculatie gaat via teveel schijven waardoor de tegenstander zichzelf makkelijk weer in positie kan stellen zonder schade op te lopen tegen een marokkaans aanval. Colombia scoorde gister via 3 a 4 schijven.

waarom speelt marokko met voetballers die in tweede divisie's spelen?? ik kan geen enkel voetballand bedenken die voetballers selecteerd uit de tweede divisie...marokko heeft uitstekende voetballers die bijv in europa spelen..kortom...ik vind ons selectiebeleid niet om aan te zien..

jammer genoeg voel ik me niet meer aangetrokken om thuis te blijven voor het marokkaans voetbalelftal. er moet echt heel wat veranderen..we moeten lekker aanvallen...atractief voetbal spelen en vooral dit: spelen met je hart..laat zien dat je voor marokko wilt strijden!

05-06-2006, 20:08


Laat mij trainer worden; dan zul je zien wat voor Marokkaans elftal er dan komt..

05-06-2006, 20:15
jah ok..maar wat is jou mening..ik bedoel..vind jij het aanzien nog waard?? iedereen kan nu roepen..''als ik trainer was dannnnnnnn'' maar dat word je niet.

05-06-2006, 20:18
er speelde gister zelfs iemand mee van frankrijk divisie 3 hajiri ofs0 iets

wrm een speler uit derde divisie als er spelers zijn zoals boussaboun elhamdouai die kunnen ook op die positie spele

05-06-2006, 20:22



Citaat door MR_player:
er speelde gister zelfs iemand mee van frankrijk divisie 3 hajiri ofs0 iets

wrm een speler uit derde divisie als er spelers zijn zoals boussaboun elhamdouai die kunnen ook op die positie spele
dat bedoel ik dus...Hajri was dat ofzo..ik dacht dat er Hadji werd geroepen. haha.
maar kom op mensen...een nationaal voetbalelftal moet geen spelers selecteren uit 2e divisie's, dat kan toch niet. een vooral de tactiek..5-3-2 systeem...ppfff

ik begrijp nu wel waarom marokkanen in europese competities twijfelen om voor marokko te voetballen.

05-06-2006, 20:23

Citaat door MR_player:
er speelde gister zelfs iemand mee van frankrijk divisie 3 hajiri ofs0 iets

wrm een speler uit derde divisie als er spelers zijn zoals boussaboun elhamdouai die kunnen ook op die positie spele
Ja dat derde divisie he.. is toch C team ofzo?.. je hebt A team.. B team.. en C team toch?.. en Hadji en Mokhtari enz.. die zitten toch in de A team?..

05-06-2006, 20:25
Klopt het dat Danny de Blind Bouckari eerst niet meer wilde ofzo.. en toen werd hij ook gevraagd voor Maroc.. en toen zei marokko van nee.. en toen had Nl Bouckari gevraagd.. en hij zei toen nee... en toen vroeg marokko hem weer en toen zei hij weer ja!... IS dat zo??..

05-06-2006, 20:26
safi marokkaanse elftal is niets meer...walou gewoon drama...ik heb echt maar dan echt nooit ged8 dat ik dit ooit zou zeggen...et is gewoon verpest door onze mooie trainer

05-06-2006, 20:32
tuurlijk kunnen we deze trainer de schuld geven...maar wees eerlijk..toen marokko finale behaalde van afrika was iedereen erg euforisch..opeens riep iedereen dat we erg goed waren enzo...we speelden aardig maar ook weer met een 5-3-2 systeem...erg verdedigend..ik hou daar gewoon niet van..

ik heb gister brazilie en nederland zien voetballen..ppff wat een niveau..continue alleen maar aanvallen en strijden..maar bij marokko voetballen ze niet meer met hun hart...mentaliteit is dramatisch.

05-06-2006, 20:33

Citaat door cheb_3elel:
wat vind je van het niveau?
Marokko spreekt mij niet aan. Het is veels te Afrikaans dus te chaotisch en ongedisciplineerd.

05-06-2006, 20:48
op dit moment is marokko echt waardeloos om naar te kijken dat komt allemaal
door die dikkertje hij moet echt ophouden met treiner zijn. hij moet zich bezig houden met schapen hoeden of sow alatief zeg .

05-06-2006, 20:52
Het was al tijdens wk06 kwalificaties duidelijk dar marokkaans voetbal in een crisis zal belanden, en de Africa cup06 was dramatisch en marokkaanse clubs halen voor het eerst in jaren de 2de ronde CL niet en dan nog meneer Fakhir die ons elke keer verrast met zijn bagger selectie beleid, de crisis is dus ten top, tijd voor verandering en juiste mensen op de juiste plaats. Maar als de koning niet ingrijpt blijft het zo doorgaan, het is echt geen kwestie van materiaal, want marokkaanse spelers zijn er overal, het is een kwestie van beleid.

05-06-2006, 21:52



Citaat:
tuurlijk kunnen we deze trainer de schuld geven...maar wees eerlijk..toen marokko finale behaalde van afrika was iedereen erg euforisch..opeens riep iedereen dat we erg goed waren enzo...we speelden aardig maar ook weer met een 5-3-2 systeem...erg verdedigend..ik hou daar gewoon niet van..
Toen speelden ze 4-4-2 of 4-3-3 hoor.

Kijk nu staan er gewoon 3 centrale verdedigers, toen speelde Zaki met
Regragui Karkouri Ouaddou Kadouri

Kharja Safri Mokhtari

Zairi Chamack Hadji

05-06-2006, 21:58
Trouwens ik denk dat Fakher er verstandig aan zal doen om gewoon al die "3dereangsvoetballers" thuis te laten en zo zal spelen.

Jarmouni
Elkarkouri Erbati
Ouaddou Elmahdoufi

Kharja Safri Bousoufa

Zairi Chamakh Hadji

Reserves:
Elkadouri
Sektioui
Ahanfouf
Armoumen
Ben askar
El assas (als ie in betere competitie gaat spelen, zou naar Marseille gaan, maar neemt weer het domme besluit om bij Qatar bij te tekenen)

Spelers die nog een kans verdienen:
Alloudi (speelde samen met mahdoufi zeer goed tegen colombia)
Ait laarif (misschien beter als zairi, gekke techniek)
Iajour (hoef ik niks over te zeggen)
Rabeh (net als iajour
Aissatti (als ie wil)
Boukhari (moet wel terugkomen)
Zemamma (talentvolle middenvelder, waarom selecteert ie hem niet i.pv. die amateurs)
Boutahar
Diba
Bouchouari
Nabil El Zhar

05-06-2006, 21:59
Hou het bij deze spelers en dan kun je toch gewoon naar het WK 2010 en kans maken op afrikaans kampioen te worden

Alleen dan moet je geen 532 spelen want dan scoor je niet.
Schandalig, liechtenstein scoort al meer.
In 6 duels 1 doelpunt???

Pagina's : [1] 2