Bekijk volle/desktop versie : De vrome bijdregen van een hoogstaande moslima.



Pagina's : [1] 2

03-06-2003, 14:36

Citaat door vikker:
Je moeder was ook zo zeker. Vandaar dat jij je aangesproken voelt. Helaas is de enige vrijage die haar thans omringd een kist


Laat het maar effe staan, dan leer je het af om niet meer n.a.v. mijn posting te reageren. Ik ken je zwakke plek en dat maak jou een zwakke tegenstander voor mij.

Om even terug te komen op je moeder. Ze zal wel gellukkig zijn ze ligt voor eeuwig op haar rug. Bij leven heeft ze niets anders gedaan he!


Ik wist al langer dat saima het ordinairste is wat je hier kan tegenkomen....
Maar toch verbaasd ze mij nog altijd..hoe laag kan men gaan als moslima of islamiet?
.

03-06-2003, 18:53


......ze zijn een groots Indiaas volk
Trotse verdedigers van de Hindustan.......

Jaja, en het land hebben ze echt rijk gemaakt, en ervoor gezorgd dat er geen armoede meer was, het vernederende kastensysteem hebben ze uitgeroeid, en ze zijn een economische grootmacht geworden hihihih.

04-06-2003, 01:58

Citaat:
Origineel gepost door adaptive
Kan je nog kinderachtiger worden ?
Save your breath, het is een retorische vraag.
He pista zionistje, wat denk je wel niet? leuk geprobeerd zionistje onder een ander nick. Dit bewijst jou zwakte maar weer eens... Onze Saima had je goed te pakken, je werd met je joden neus op de harde feiten gedrukt!!!

Kies nou eieren voor je geld, en ga lekker naar joods.nl waar je thuis hoort. Ik ben namelijk terug van weg geweest en ik ga je hier je leven zuur maken.... dus oprotten nu het nog kan.

04-06-2003, 02:00
pista, je laat je te veel mee slepen;

mensen die op doden staan te dansen, verontreinigen zichzelf; helaas hebben zij nog niet het nivo bereikt om dat door te hebben.

blijkbaar ben jij zo gevaarlijk voor hun bewustzijn, en eigenwaarde, dat ze je niet eens in staat zijn, om je ook maar te naderen, om je met een dolk in je rug steken, maar nog veel verder achter je rug in jouw verleden moeten wroeten.

satanies lachend om hun eigen ingebeelde sluwheid heb jij niets anders te melden, dan dat dit getuigd van het niet delen van dezelfde morele waarden.
Jouw moeder kunnen ze niet kwetsen, maar wie ze kwetsen zijn zij in werkelijkheid zelf.

Zij is de koe, aan wiens staart een licht is gebonden, en die door haar meester bij slecht weer, over de duintoppen wordt geleid, in de hoop, dat schepen in het holst van de ruwe nacht, misleid door het licht, zullen denken, dat hier een veilige haven is, waar men kan vluchten voor de storm.

Meedogenloos is men uit op buit, en mensenlevens tellen niet!

Maar voor de koe geldt, zij is zich niet bewust, wie haar meester is.

04-06-2003, 02:02



Citaat:
Origineel gepost door haileselassie
pista, je laat je te veel mee slepen;

mensen die op doden staan te dansen, verontreinigen zichzelf; helaas hebben zij nog niet het nivo bereikt om dat door te hebben.

blijkbaar ben jij zo gevaarlijk voor hun bewustzijn, en eigenwaarde, dat ze je niet eens in staat zijn, om je ook maar te naderen, om je met een dolk in je rug steken, maar nog veel verder achter je rug in jouw verleden moeten wroeten.

satanies lachend om hun eigen ingebeelde sluwheid heb jij niets anders te melden, dan dat dit getuigd van het niet delen van dezelfde morele waarden.
Jouw moeder kunnen ze niet kwetsen, maar wie ze kwetsen zijn zij in werkelijkheid zelf.

Zij is de koe, aan wiens staart een licht is gebonden, en die door haar meester bij slecht weer, over de duintoppen wordt geleid, in de hoop, dat schepen in het holst van de ruwe nacht, misleid door het licht, zullen denken, dat hier een veilige haven is, waar men kan vluchten voor de storm.

Meedogenloos is men uit op buit, en mensenlevens tellen niet!

Maar voor de koe geldt, zij is zich niet bewust, wie haar meester is.
Droom jij maar lekker verder, met je tegeltjes wijsheid....

04-06-2003, 15:54

Citaat:
Origineel gepost door adaptive
Saima,

Rozen + parfum: J'adore



Ze was er erg blij mee
Niks Saima aantrekken!
Dat kind is niet goed bij haar hoofd.....
Ik heb haar een psychiater aangeraden, maar ze weigerde.
Waarom weet ik niet.
Het is heus geen schande.
Die mensen hebben niet voor niets zo lang gestudeerd.
Zo lang en hard gestudeerd om mensen die geestelijk in de knoei zitten, te helpen.
Dus, Saimia ga nou maar.
Het is voor je eigen bestwil!

05-06-2003, 00:03

Citaat:
Origineel gepost door Koh
wat míj betreft mag Saida meteen verwijderd worden van dit forum om nooit meer terug te komen. Saida,zoiets zeg je gewoon niet. Ik heb nog nooit zo'n nep moslim als jou gezien. Ik zou zoiets niet eens durven zeggen en zeker niet als ik moslim was. Allaah zal je echt straffen voor zoiets,ik weet het zeker. En PUNJABI: jij mankeert ook iets aan je hersenen om zo'n praat goed te keuren. Jullie alletwee hebben geen respect voor anderen.
wil je even je ogen open doen en saima en saida goed lezen halve gare zool nu in eens geven jullie zoveel om elkaar he oh oh oh wat een domme doos heb ik wat over zijn overleden moeder gezegt?? NEE TOCH OF MOET IK GAAN BEGINNEN??? jeetje man achterlijk trut ga fietsen ofzooooooooo

05-06-2003, 00:12

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Hebben ze je uit de bak gelaten, was jij dat die samen met nabil vast zat?
Dag broekkie.
WIL JE EVEN JE GORE TERING BEK DICHT HOUDEN OVER NABIL???? ACHTERLIJKE GLADIOOOOOL hier zie je je lokt het uit om uitgescholden te worden stomme aap. Ga een leven lijden en begin nou niet weer over nabil want dan gaik echt beginnen en je komt echt niet van me af...

05-06-2003, 00:35
refrein;

o wat is mijn leven leeg,

ik vul het maar met schelden

hele dagen achter elkaar.

alleen op mijn kompjoeterje.

rijmen kan ik ook al niet

maar tis toch een kind, die dat niet ziet

05-06-2003, 00:38

Citaat:
Origineel gepost door haileselassie
refrein;

o wat is mijn leven leeg,

ik vul het maar met schelden

hele dagen achter elkaar.

alleen op mijn kompjoeterje.

rijmen kan ik ook al niet

maar tis toch een kind, die dat niet ziet
wat fijn dat je je bezigheid met ons deelt

05-06-2003, 00:55
ik scheld niet, druifje!

05-06-2003, 16:40

Citaat:
Origineel gepost door Koh
Ik weet het,sorry. Saida_marokko is het he? Maar jij en Saima zijn toch dezelfde? Nee we geven niets om elkaar,ik val al op iemand anders hier,ha ha,maar daar ging het niet over,ik vond alleen dat je heel erg grof bent. En ja,ik ga zo fietsen want ik ga werken. Daaaaaaaaag en wat is dat nu met Tarzan en een kaars???????
eeh saida_marokko ben ik jah en Samia is iemand anders wij zijn niet eendezelfde persoon waaar haal je deze onzin nou weer vandaan . Let een keer goed op joh doos... NIet iedereen speelt 30 personages hier op marokko.nl ik heb maar 1 naam nodig om jullie te dissen...

05-06-2003, 16:44



Citaat:
Origineel gepost door vikker
Woon jij onder hetzelfde ellendige dak als saima..de tweelingszuster van soulgirl?
Die zijn ook zo lekker vulgair, zo'n ordinair riooltaaltje.
Nabil is een wako, en dat weet iedereen.
Nabil en politie..is gewoon een eenheid.
Al hadden de agenten het liever anders gehad.
Ach, verliezers moeten er ook zijn. en nabil is er 1 van.
De oplichter.
Nou weetje wat jij mag het uitzoeken ellendig onderkruipsel... en eeh nabil is een wako? be a real man als hij vrij komt zeg het in zijn gezicht kijken hoelang jij nog blijft staan ( en ik stomp je de grond in niet hij---> ken je je mama achterna.)

Jou Moeder en de HEL zijn nu ook een EENHEID HE
al had de hel het anders gewild die had graag een minder lelijk persoon bij zich gewilt!
ach jah jankende Fl(v)ikkers moeten er ook wezen he en meneer vikker is daar 1 van...
De vieze HOMO

05-06-2003, 16:54

Citaat:
Origineel gepost door vikker
Ja hoor, ik had gelijk......tuig van de richel.
Je adem heeft dezelfde geur als je ..t.
dan ruikt me mond heeeerlijk

ben je al aan het huilen? laat me even weten dan kan ik genieten...

05-06-2003, 16:57

Citaat:
Origineel gepost door Abracadaver
bedoel je Nabil, de ex wannabe politicus, ex notebook dief ? Die eene die binnenkort wasknijpers in elkaar kan gaan zetten ?
Die Nabil ?






kom maar, kom maar, kom maar.....
Wanneer nabil vrij is maken wij wel een afspraaakje ga daar maar zeggen kom maar kom maar kom maar... ff dan zullen we zien hoe vaak jij het uit je mond krijgt... maar eeh wasknijpers? nee joh overheid heeft genoeg toen jij vast zat moest je overwerken toch genoeg wasknijpers voor nog 10 jaar.... Hij ligt lekker op zijn bedje met tv aan en zo ..

Pagina's : [1] 2