Bekijk volle/desktop versie : Laminaat?



05-06-2006, 17:18
Ik ken een jongen die het voor 4 euro per meter wil leggen is dat redelijk.

Me man weet van niks hij gaat in het weekend naar spanje dus ik hoop dat het dan gelegd is. Een verassing

05-06-2006, 17:19


je bedoeld per vierkante meter.Per meter is volgens mij een beetje .......

05-06-2006, 17:21

Citaat door doenja_18:
per vierkante meter neem ik aan
Ja denkt het wel..I think

05-06-2006, 17:22

Citaat door tangia19:
je bedoeld per vierkante meter.Per meter is volgens mij een beetje .......
Tangia schattebout op jou kan ik rekenen. Is dat wat die prijs ?

05-06-2006, 17:25



Citaat door MiXeD:
Tangia schattebout op jou kan ik rekenen. Is dat wat die prijs ?
meid,vraag voor de zekerheid of het per vierkante meter is.Dan is het wel een goeie prijs.

per meter...dan word je zwaar in de maling genomen

05-06-2006, 17:27

Citaat door doenja_18:
Per meter is een laminaat... dus zou je globaal voor elk laminaat 4 euro moeten betalen.....


Maar anders is het wel te doen 4 euro vierkant..
Ik moet het nog navragen wat hij precies bedoelt. Ik denk erover om het zelf te plaatsen (om de kosten te drukken) het lijkt me heel makkelijk

05-06-2006, 18:25

Citaat door MiXeD:
Ik moet het nog navragen wat hij precies bedoelt. Ik denk erover om het zelf te plaatsen (om de kosten te drukken) het lijkt me heel makkelijk
Lieve mixed,

Ik vind het te duur ondanks die vierkante meter..niet zo zeer de prijs op zich maar je kunt het inderdaad makkelijk zelf leggen.

Als je je houd aan een aantal basis regeltjes dan kun je het absoluut zelf doen..

Als je wilt kan ik je een paar tips geven en zou zeggen, doe het lekker zelf en ga voor het geld die je aan die jongen wilde geven iets leuks doen samen met manlief

Ik hoor het wel in ieder geval Allah ye3awnek

Supertje

05-06-2006, 19:58

Citaat door MiXeD:
Ik moet het nog navragen wat hij precies bedoelt. Ik denk erover om het zelf te plaatsen (om de kosten te drukken) het lijkt me heel makkelijk
die grote stukken zijn heel makkelijk hihi maar als het net niet past en je moet zagen en die plinten leggen enzo dat is wel moeilijker.
Ik zou er wel met je neus bovenop blijven zitten, dat hij het niet afraffelt om snel klaar te zijn (weet niet wie t is natuurlijk, maar er zijn van die mensen die het er gewoon ingooien om zo snel mogelijk met poenpoen weg te kunnen)