Bekijk volle/desktop versie : Christenen bidden om kwaad af te wenden



Pagina's : [1] 2 3

05-06-2006, 10:57
Christenen bidden om kwaad af te wenden

Uitgegeven: 5 juni 2006 10:42

AALSMEER - Zeker tweeduizend Nederlandse christenen zullen maandag van 18.00 uur tot en met dinsdag 18.00 uur God aanbidden. De christenen doen dit om op 06-06-06 de kwade krachten van de duisternis een evenwicht te bieden.

Voor satanisten en andere geloven in donkere krachten is 666 het getal van de duivel, en 6 juni 2006 dus de dag om hun plannen in uitvoering te brengen.


Dag van Krachtige Aanbidding

Mathijs Piet van Ambassadors Ministries, de organisatie achter de wereldwijde dag van Krachtige Aanbidding, verwacht dat op zeker vijftig plaatsen in Nederland christenen bij elkaar komen om te bidden tot het goede. "De duisternis gebruikt deze dag om dingen in de wereld te lanceren, zoals The Omen, een film over het duivelskind, die het kwaad dinsdag uitbrengt. Met onze tegenactie willen we wat zij doen niet tot stand laten komen."

Wereldwijd doen 21 landen mee aan de dag van de Krachtige Aanbidding. Aan de gebeden nemen voornamelijk protestanten deel. De actie begint maandag om 18.00 uur omdat volgens de joodse telling de nieuwe dag op dat tijdstip begint.

Plannen Lucifer

Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren. "De duivel heeft 6 juni 2006 hoog op zijn agenda van vernietiging staan. De krachtigste machten van de duisternis bijvoorbeeld satanisten, vrijmetselaars, wicca, New Age en heksen zullen proberen om de plannen die Lucifer met de wereld heeft op die dag te verwezenlijken", zo staat op de internetpagina van Ambassadors Ministries te lezen. Volgens hen wil de duivel alle macht op aarde naar zich toetrekken.

http://www.nu.nl/news/746775/10/Christenen_bidden_om_kwaad_af_te_wenden.html

05-06-2006, 10:59


Worden Christenen nu ook al bijgelovig ?

05-06-2006, 11:05
'Vrijmetselaars' krachten van de duisternis noemen?
Ik denk dat Ambassadors Ministries een sekte is van Josti Band aanbidders. Oh nee, dat mag ik niet zeggen, da's een belediging; de Josti Band heeft namelijk wel intelligentie.

05-06-2006, 11:36
Ongelovelijk, werkelijk, dat mensen zich zo inlaten en ervoor kiezen om zichzelf zo ernstig voor de gek te houden. Het is trouwens al een tijdje terug uitgekomen dat de berekening tot 666 niet kloppende is..

Het zou elk ander cijfer kunnen zijn, zelfs het getal van de volheid 777

05-06-2006, 11:54


Ambassadors ministries is geen kerk maar een ministrie dat betkend dat ze werken met christenen uit vele kerken en gemeentes. Met dit soort dingen houden vele christenen uit de zogenaamde evangelische/pinkstergemeentes zich bezig. Dit zijn groeperingen die hard groeien wereldwijd. ook in Nederland. Vooral jongeren trekt dit erg aan. Omdat de traditionele kerken vaak niet meer heel helder zijn in alle standpunten en dit soort gemeentes vaak juist erg radicaal zijn. Ik ken het van binnenuit en moet zeggen er gebeuren vele goede dingen maar ook hier heb je een soort ven fundamentalisme waar je voor op moet passen. Zij geloven dat Nederland erg goddeloos is (is ook zo) en zich moet bekeren. Anders zal het hier nog veel erger worden en komen de oordelen van God over dit land. ( heb dit vaak genoeg horen zeggen).

05-06-2006, 12:53
Ik heb de delen gezien van de film The Omen.. woww prachtfilm!.. Super stoer!.. Ga deze nieuwe versie zeker zien in de bios!..

Ben geen voorstander van de duivel!.. Moge Allah swt hem vervloeken insha Allah!.. Maar ik ben gek op thrillers.. horrors.. hahaha

05-06-2006, 12:55

Citaat door Assialady:
Ik heb de delen gezien van de film The Omen.. woww prachtfilm!.. Super stoer!.. Ga deze nieuwe versie zeker zien in de bios!..

Ben geen voorstander van de duivel!.. Moge Allah swt hem vervloeken insha Allah!.. Maar ik ben gek op thrillers.. horrors.. hahaha
Wel leuk dat ze de film voor het eerst draaien op 6-6-6
Wie durft?

05-06-2006, 12:58

Citaat door fesmaroc:
Wel leuk dat ze de film voor het eerst draaien op 6-6-6
Wie durft?
hahaha..nee ik ga niet morgen naar de bios omdat ik geen tijd heb... maar ik zou het wel durven!..

05-06-2006, 13:03

Citaat door Assialady:
hahaha..nee ik ga niet morgen naar de bios omdat ik geen tijd heb... maar ik zou het wel durven!..
Ik zou het ook wel durven. Ik ben wel benieuwd of ie beter is dan de eerste , die ik ook wel mooi vind.

05-06-2006, 13:05
Ach ze kunnen beter bidden dan gewapende strijd voeren.

Het is allebei zinloos, maar bidden veroorzaakt tenminste minder leed en geen gewonden en doden.

05-06-2006, 13:07

Citaat door kadoman:
Worden Christenen nu ook al bijgelovig ?
Natuurlijk niet alle christenen natuurlijk. Maar deze sekte lijkt me inderdaad redelijk van het potje gerukt ja.

05-06-2006, 13:09

Citaat door kadoman:
......Zeker tweeduizend Nederlandse christenen zullen maandag van 18.00 uur tot en met dinsdag 18.00 uur God aanbidden......
God aanbidden
bedoel je niet een stenen kruis dat God de Jezus moet voorstellen..ik bedoel zoon van God.. ik bedoel de Geile beer..ehh nee ik bedoel heilige Maria ?!?

05-06-2006, 13:17



Citaat door __strijder__:
God aanbidden
bedoel je niet een stenen kruis dat God de Jezus moet voorstellen..ik bedoel zoon van God.. ik bedoel de Geile beer..ehh nee ik bedoel heilige Maria ?!?
En jij eist zeker ook nog dat mensen respect opbrengen voor jou religie.

Doe eens normaal kind.

05-06-2006, 13:19
waarom noem je mij steeds klein kind peejdow ?

05-06-2006, 13:28

Citaat door __strijder__:
waarom noem je mij steeds klein kind peejdow ?
Heb respect voor onze profeet Jezus vzmh!.. Wij moslims zien onze profeet Jezus vzmh niet als de zoon van Allah swt.. omdat Allah swt geen kinderen heeft, maar dat de christenen de profeet wel zo zien.. so be it.. ieder en zijn eigen leven.. heb gewoon respect ook voor andere religies...

Pagina's : [1] 2 3