Bekijk volle/desktop versie : Terreurcampagne aan de Nederlanders op dit forum



Pagina's : [1] 2

03-06-2003, 12:32
Wat ik de laatste tijd errug merk is dat er mensen op dit forum zijn die proberen de Nederlandse moslims op dit forum weg te pesten. Stomme berichten over Nederlanders en het generaliseren ervan.

Ik vind dit errug jammer, want ik denk dat jullie als moslims (dus niet als marokkanen) trots moeten zijn dat steeds meer Nederlanders kiezen voor het ware geloof (de islam). Moedig ze aan en ontmoedig ze niet!!!!!!!!!!

Groeten van een Nederlandse Moslima

03-06-2003, 12:35


dit zijn landveraders
blijven door pesten die nederlandse moslims (behalve als het liberale moslims zijn die niet hun wetten willen op leggen aan anderen maar dit is zeer zeldzaam)


03-06-2003, 12:36

Citaat:
Origineel gepost door wtc007
dit zijn landveraders
blijven door pesten die nederlandse moslims
Wat is dit nu weer voor kxtreactie......

03-06-2003, 12:39
bleu sky wist je dat er pas geleden een marokkaans meisje is vermoord omdat ze zich te verwesterd gedragde!!!

03-06-2003, 13:12



Citaat:
Origineel gepost door Bleu Sky
Wat ik de laatste tijd errug merk is dat er mensen op dit forum zijn die proberen de Nederlandse moslims op dit forum weg te pesten. Stomme berichten over Nederlanders en het generaliseren ervan.

Ik vind dit errug jammer, want ik denk dat jullie als moslims (dus niet als marokkanen) trots moeten zijn dat steeds meer Nederlanders kiezen voor het ware geloof (de islam). Moedig ze aan en ontmoedig ze niet!!!!!!!!!!

Groeten van een Nederlandse Moslima

03-06-2003, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door wtc007
dit zijn landveraders
blijven door pesten die nederlandse moslims (behalve als het liberale moslims zijn die niet hun wetten willen op leggen aan anderen maar dit is zeer zeldzaam)


Citaat:
Origineel gepost door wtc007
bleu sky wist je dat er pas geleden een marokkaans meisje is vermoord omdat ze zich te verwesterd gedragde!!!
ohhh ja wanneer mensen gaan nadenken dan zijn het landverraders. Nu je doe je precies het zelfde als wat er met dat marokkaanse meisje is gebeurd, je verstoot je groep en bent net zo slecht bezig. Sinds wanneer proberen moslims hier de wetten op te leggen. Als je het internet bedoelt dan moet je toch eens de wijde wereld in.
Jij bent bezig om je westerse wetten op vermoslimse autochtonen op te leggen. Irritant he.

03-06-2003, 14:05

Citaat:
Origineel gepost door PUNJABI
de meeste geposte onderwerpen betreffende nederlanders en hun gedrag is gewoon realiteit..
Ik ga toch ook niet elk berichtje waarin een marokkaan zich slecht gedraagd posten dus dat is gewoon bull shit.

Ik merk vaak in discussie o.a. met jou dat je Nederlanders gewoon haat, ook al ben ik moslima ik ben niet goed genoeg....

Als je Nederlanders haat, dan woon je toch echt in het verkeerde land (het heet Nederland namelijk en daar wonen Nederlanders).
Ik zelf heb ook slechte ervaringen met Nederlanders en Joegoslaven en Marokkanen, maar hoor je mij op dit forum brullen dat alle Marokkanen en Joegoslaven slecht zijn............

Je bent gewoon zwak als je je overgeeft aan haat (mag ook niet volgens de islam...)

03-06-2003, 16:04

Citaat:
Origineel gepost door PUNJABI
ja dit is meer een marokkaans forum geen nederlands..dat is t gewoon
Ow??? en jij bent dus ook marokkaan????
dacht ut niet !
jij moedigt alleen haatgevoelens aan tussen 2 groepen...en als het link wordt ben jij weg,
stiekum heet dat!
Meeuwenpolitiek heet dat...schijten en doorvliegen, anderen met de stront laten zitten.
Stemming makerij !
Gelukkig hebben velen inmiddels wel door dat je alleen een wig probeert te drijven.
Maar je doet het wel over de ruggen van marokkanen op deze site!, realiseer je dat wel !!

03-06-2003, 21:33
Corrie,

goed gezegd.

Punjabi hoort het woordje Nederlands....en verafschuwd ze gelijk.
Hij denkt ze te kennen.....wel Punjabi....je weet geen ene r eet van ze, hoe kom je er bij dat DE NEDERLANDERS tegen marokkanen zijn ??
Tuurlijk, je hebt er van die tussen zitten...

net als dat DE MAROKKANEN op hun beurt weer tegen de Nederlanders zijn.....maar dat heb ej met elk bevolkingsgroep....waarom dringt het niet tot je door dat er geen haat is tussen deze twee bevolkingsgroepen maar dat JIj het moet verpesten hier.

In de Koran staat een vers, (Soerat) lees die maar eens, en kom dan weer terug en durf nog eens te zeggenw at je net zei.

Bekrompen mensen zoals jij Punjabi...

zorgen voor onrust en haat.

03-06-2003, 22:48

Citaat:
Origineel gepost door Saima
Joden Amerikanen, Belgen, Nederlanders kortom het blanke ras

IK SPUUG OP ZE! PUNT UIT.
Jij bent niet helemaal goed wijs lieverd.

Voel eens aan je voorhoofd...

Ben jij wel Islamitisch....zoja.....hoe kun jij dan nog slapen 's nachts als jij zo denkt en spreekt over andere volkeren.


03-06-2003, 23:04
Alle wereldreligies spreken over liefde en harmonie. Die boodschap is ook voor jouw bitter hart, saima. Dat is iets dat eeuwenlang door zal gaan.

03-06-2003, 23:10

Citaat:
Origineel gepost door Saima
Joden Amerikanen, Belgen, Nederlanders kortom het blanke ras

IK SPUUG OP ZE! PUNT UIT.
Over domme mensen gesproken


Weet je wat ga eens een dagje naar schiermonnikoog ofzo

zal je goed doen.

04-06-2003, 21:56



Citaat:
Origineel gepost door misantazaghin
Sinds wanneer proberen moslims hier de wetten op te leggen. Als je het internet bedoelt dan moet je toch eens de wijde wereld in.
ik hoop dat je gelijk hebt

04-06-2003, 22:00

Citaat:
Origineel gepost door Saima
Joden Amerikanen, Belgen, Nederlanders kortom het blanke ras

IK SPUUG OP ZE! PUNT UIT.
hee stoney wat heb jij gerookt? in amerika wonen niet alleen blanken maar ook chinezen, japanners, negers

04-06-2003, 23:31

Citaat:
Origineel gepost door achmad
je noemt ons in ieder geval moslim...............

aboe moesa al-ash'arie verhaalt: de boodschapper van allah zei: "de gelovige is voor een (andere) gelovige als (de verschillende delen van) een gebouw, een (gedeelte) versterkt een ander." hij verstrengelde daarop zijn vingers.
(boekhaarie&moeslim)

noe'maan ibn bashier varhaalt dat de boodschapper van allah zei:
"de gelovigen in hun onderlinge liefde, vriendelijkheid en compassie zijn als het menselijke lichaam: wanneer een lichaamsgedeelte een klacht heeft, is de gehele rest er in betrokken door slapeloosheid en koorts."
(boekhaarie&moeslim)
mag ik vragen waar jij op doelt

Pagina's : [1] 2