Bekijk volle/desktop versie : dames die afval thee gebruiken van kruidvat

Pagina's : [1] 2

04-06-2006, 22:42
hoe nemen jullie die thee dus wat eten jullie s morgens s middags s avonds
en hoe vaak neem je die thee per dag

ik hoop dat jullie me zullen helpen

alvast bedankt,

05-06-2006, 17:16

Chinese thee toch?

05-06-2006, 22:42
Hy helpt wel ken iemand die hem dronk.

Maar is slecht voor je maag neem ik aan.

06-06-2006, 13:27
waarom als ik vragen mag?

06-06-2006, 13:34

Salaam,

Je moet elke avond 1 kop drinken. Je moet het zakje 10 minuten laten intrekken. Staat allemaal op het zakje . En het is zeker effectief, maar je mag het niet te lang gebruiken.

Liefs,
La7biba.

06-06-2006, 14:11

Citaat door Sabrin2000:
hoe nemen jullie die thee dus wat eten jullie s morgens s middags s avonds
en hoe vaak neem je die thee per dag

ik hoop dat jullie me zullen helpen

alvast bedankt,
Meid wil je met die thee afvallen??
Want dan heb ik iets anders voor je!

06-06-2006, 14:35

Citaat door kamar20:
Meid wil je met die thee afvallen??
Want dan heb ik iets anders voor je!
mag ik ook weten wat je voor anders hebt?
ik ben bezig met nan yu thee en ben nu 7 kilo kwijt. wel in combinatie met gezond eten natuurlijk. deze dingen zijn nooit wondermiddelen.
maar als je nog iets anders hebt wil ik dat ook wel proberen.

alvast bedankt.

06-06-2006, 14:55
Nou dames,

Ben zelf afgelopen week begonnen dus 29 mei afgelopen maandag met de Nan Yu/Yu Nan thee is hetzelfde en hij werkt echt!

Je kunt het bij de Tuinen kopen voor 1.75 hij kost normaal 3.50 nu 50% korting en je moet dus 2 koppen per dag drinken soms drink ik er meer en soms gewoon 1 kop per dag.

Op het begin vond ik het vreselijk maar nu vindt ik die thee lekker en zet soms wel een hele pot.

Ben dus uiteindelijk van afgelopen maandag tot en met vannochtend toen ik op de weegschaal stond 2kg kwijt maar................
want dan komt de maar natuurlijk ook en dat is dat ik wel mijn eetpatroon daarbij heb veranderd.

Want je kan dus niet die thee drinken en je eet de rest van de week lekker fastfood want ik denk dat het dan geen effect heeft!

Maar goed dames hebben jullie nog vragen dan kunnen jullie deze stellen!
(moet nog 9 kg eraf, dus ben nog even bezig)

Groetjes,
Kamar

06-06-2006, 15:01
inderdaad! ik ben dus ook met die nanyu thee bezig van de Tuinen. en hij werkt echt hoor. zoals kamar20 al zei: je moet je eetpatroon natuurlijk ook veranderen. maar je valt er echt van af. ik ben er ook al een tijd mee bezig. waarom ik weet dat die thee echt werkt is omdat ik nu zelf ook 7 kilo ben afgevallen maar toen ik met die thee begon had ik mijn eetpatroon nog niet aangepast en in die week had ik enorm veel chocolade op. en toch ben ik geen gram aangekomen. dat betekend dus dat ie echt alles heeft verbrand. normaal was ik zeker twee kilo bijkomen zonder die thee.

dus als je echt wil afvallen: gezond eten en die thee erbij en je valt snel af

06-06-2006, 15:10

Citaat door jamy:
inderdaad! ik ben dus ook met die nanyu thee bezig van de Tuinen. en hij werkt echt hoor. zoals kamar20 al zei: je moet je eetpatroon natuurlijk ook veranderen. maar je valt er echt van af. ik ben er ook al een tijd mee bezig. waarom ik weet dat die thee echt werkt is omdat ik nu zelf ook 7 kilo ben afgevallen maar toen ik met die thee begon had ik mijn eetpatroon nog niet aangepast en in die week had ik enorm veel chocolade op. en toch ben ik geen gram aangekomen. dat betekend dus dat ie echt alles heeft verbrand. normaal was ik zeker twee kilo bijkomen zonder die thee.

dus als je echt wil afvallen: gezond eten en die thee erbij en je valt snel af
Hahaha toevallig ik was mijn verhaal aan het schrijven en toen pas zag ik dat jij die inderdaad ook gebruikt.
Ik ben er superblij mee echt want hij werkt echt!
Maar nogmaals wel aangepast eten als je resultaat wil!

xxxx,
Kamar

06-06-2006, 15:16

Citaat door kamar20:
Hahaha toevallig ik was mijn verhaal aan het schrijven en toen pas zag ik dat jij die inderdaad ook gebruikt.
Ik ben er superblij mee echt want hij werkt echt!
Maar nogmaals wel aangepast eten als je resultaat wil!

xxxx,
Kamar
ik ben er ook superblij mee

06-06-2006, 15:17

Citaat door jamy:
ik ben er ook superblij mee
Jamy,

Die 7 kg hoelang heb je daar over gedaan???

06-06-2006, 15:39

Citaat door kamar20:
Jamy,

Die 7 kg hoelang heb je daar over gedaan???
even kijken... as donderdag ben ik 9 weken bezig. ik ben om mijn heupen nu 8 centimeter kwijt. dus daar kijk ik meer naar dan naar de kilos want omdat ik nu meer eiwitten eet krijg je zo meer spieren en dat weegt zwaarder.

06-06-2006, 15:49

Citaat door jamy:
even kijken... as donderdag ben ik 9 weken bezig. ik ben om mijn heupen nu 8 centimeter kwijt. dus daar kijk ik meer naar dan naar de kilos want omdat ik nu meer eiwitten eet krijg je zo meer spieren en dat weegt zwaarder.

Knap hoor en ik denk dat ik ook ga beginnen met de centimeter te gebruiken want dat is inderdaad ook wel belangrijk!
Dat heb ik namelijk nooit opgemeten vanavond ga ik een lijstje maken

xxxxxx,
K

06-06-2006, 16:03

Citaat door kamar20:

Knap hoor en ik denk dat ik ook ga beginnen met de centimeter te gebruiken want dat is inderdaad ook wel belangrijk!
Dat heb ik namelijk nooit opgemeten vanavond ga ik een lijstje maken

xxxxxx,
K
moet je zeker doen. wat zijn jou probleemzones? de mijne mijn heupen.

Pagina's : [1] 2