Bekijk volle/desktop versie : Studie Welke opleiding lijkt jou het leukste....kies!



04-06-2006, 19:03
Overheidsmanagment/bestuurskunde
Communicatie
Commerciele economie

ik moet me vandaag echt aanmelden, maar twijfel zo erg.
Informatie over deze opleidingen stel ik zeer op prijs.
Bedankt.

04-06-2006, 19:37


overheidsmanagement lijkt me wel een leuke opleiding.

04-06-2006, 20:20
hoezo vandaag inschrijven ? Ik moet namelijk na de vakantie ook naar Hbo maarruhhh ben er niettt uit.

04-06-2006, 20:33

Citaat door raffa:
hoezo vandaag inschrijven ? Ik moet namelijk na de vakantie ook naar Hbo maarruhhh ben er niettt uit.
Omdat ik gek van mezelf word, ik weet niet welke opleiding ik moet kiezen.
Straks ben ik er eindelijk uit, zijn ineens al die opleidingen vol.

04-06-2006, 21:05


Omdat ik gek van mezelf word, ik weet niet welke opleiding ik moet kiezen.
Straks ben ik er eindelijk uit, zijn ineens al die opleidingen vol.

Nou zal ik je pijn verlichten door te zeggen dat ik ook niet weet wat ik wil!!!! En ook ik wordt er gek van, maaruh wat denk je van de Pabo, mischien saampjes of kan je niet met kinderen omgaan ehe

04-06-2006, 22:09
k zou zeklf bestuurskunde doen...was er eg cker van..maja toen ging k naar een open dag communicatiewetenschappen en was k verkocht..dus wordt t voor mij inchallah communicatiewtenschappen..maja bestuurskunde is ook wel leuk

05-06-2006, 11:21
commerciele economie..

ken iemand die dat ook gaat doen..:P wat ze erover verteld heeft klinkt best leuk!

05-06-2006, 11:34
Commerciële economie is troep, genoeg mensen die ik ken die dat doen en die doen geen moer. Velen gaan daarna ook gewoon een master op de uni doen of een andere hbo-opleiding want je schiet er niks mee op.

06-06-2006, 19:25

Citaat door raffa:
Omdat ik gek van mezelf word, ik weet niet welke opleiding ik moet kiezen.
Straks ben ik er eindelijk uit, zijn ineens al die opleidingen vol.

Nou zal ik je pijn verlichten door te zeggen dat ik ook niet weet wat ik wil!!!! En ook ik wordt er gek van, maaruh wat denk je van de Pabo, mischien saampjes of kan je niet met kinderen omgaan ehe
Alsjeblieft zeg, ik vind kinderen heel leuk maar PABO nee is echt niets voor mij. Dan lijkt mij een lerares op het voortgezet onderwijs veel leuker. Maar ja dat kan je ook worden als je bijvoorbeeld commerciele economie hebt gevolgd dan kan je daarna binnen een jaar een lerarendiploma krijgen op het gebied van bijvoorbeeld het vak logistiek of marketing. Dus dat vind ik zonde.


@ Olayaa: Ja heb goed nagedacht denk ik dat ik dat ga doen maar communicatie is ook een hele leuke opleiding, ik denk alleen dat het beroepsveld heel erg saai is.

@ morro: Ja ook een leuke opleiding! ACH er zijn zoveel leuke opleidingen. Ik word gek van die brede aanbod op het HBO...

06-06-2006, 19:28
Ik ga naar de Pabo!!

06-06-2006, 22:10
Ik ga naar de Pabo!!

Waar ga je deze opleiding volgen?

07-06-2006, 13:47

Citaat door raffa:
Ik ga naar de Pabo!!

Waar ga je deze opleiding volgen?
Op het HAN in Arnhem....

07-06-2006, 15:01



Citaat door aussiboy:
wanna make party???
??????

07-06-2006, 15:09

Citaat door aussiboy:
wanna make party???
waarom vraag je dat overallll