Bekijk volle/desktop versie : Help?! mag ik dat kippetje bewaren?



04-06-2006, 10:43
Hey mensen, hier spreekt een ONERVAREN kokkin(ik durf mezelf dan nog kokkin te noemen )

Dit is mijn vraag: Ik wil vandaag gebraden kip maken voor mijn ouders en sisters en brothers die bij me op bezoek komen.Ik ga dus die kippen in water koken met kruiden erbij.Maar mag ik ze daarna gewoon even laten staan ergens en als zij komen pas braden in de oven, of word die kip dan vies van smaak??

Hoe doen jullie dat? En als er nog wat tips zijn ivm kippetje in de oven, deze richting!!!!

04-06-2006, 11:11


ewa mensen asjeblieeeeeffftt

04-06-2006, 11:20
Salaam plattepiva,

Als de kippen al gaar zijn kun je ze gewoon in een braadslee doen met aliminiumfolie eroverheen en dan in de oven doen en pas braden als het jou uitkomt. Dat kan gewoon, want de kip is al gaar.

Veel succes!

Groetjes,
Kitchenprincess.

04-06-2006, 11:23
shokran bezaaaf hbiba, toch iemand waar ik op kan rekene

04-06-2006, 11:24



Citaat door plattepiva:
shokran bezaaaf hbiba, toch iemand waar ik op kan rekene
Graag gedaan!

04-06-2006, 15:13

Citaat door plattepiva:
Hey mensen, hier spreekt een ONERVAREN kokkin(ik durf mezelf dan nog kokkin te noemen )

Dit is mijn vraag: Ik wil vandaag gebraden kip maken voor mijn ouders en sisters en brothers die bij me op bezoek komen.Ik ga dus die kippen in water koken met kruiden erbij.Maar mag ik ze daarna gewoon even laten staan ergens en als zij komen pas braden in de oven, of word die kip dan vies van smaak??

Hoe doen jullie dat? En als er nog wat tips zijn ivm kippetje in de oven, deze richting!!!!
je kan de kip ook kruiden en dan in de koelkast laten marineren en dan als het jou uitkomt in de oven bakken, dus niet eerst in water koken.

04-06-2006, 15:23

Citaat door plattepiva:
Hey mensen, hier spreekt een ONERVAREN kokkin(ik durf mezelf dan nog kokkin te noemen )

Dit is mijn vraag: Ik wil vandaag gebraden kip maken voor mijn ouders en sisters en brothers die bij me op bezoek komen.Ik ga dus die kippen in water koken met kruiden erbij.Maar mag ik ze daarna gewoon even laten staan ergens en als zij komen pas braden in de oven, of word die kip dan vies van smaak??

Hoe doen jullie dat? En als er nog wat tips zijn ivm kippetje in de oven, deze richting!!!!
salaam

je kan dat gewoon van te voren dezelfde dag eerst gemarineerd dan koken
en aflaten druipen
dan of zo in de aluminiumfolie gewikkelt beeter in de koelkast bewaaren en voor dat je het wilt bedienen braden in de oven en dan bedienen