Bekijk volle/desktop versie : I Was wondering........



03-06-2006, 22:49
--------------------------------------------------------------------------------

Ik vroeg mij af wat er met die 2 marokaanse jongens uit venray of venlo gebeurd was Allahoe Allem ik weet niet op welke plaats maar ik las dat 't ene karim van 19 jaar was en zn vriend die 23 ginge stelen in een loods of pakhuis waar wiet werd gekweekt vervolgens waren ze de volgende dag niet meer thuis gekomen en alarmeerde die moeder de politie maar volgens die zus had zij een theorie wat er daadwerkelijk gebeurd was omdat er een 3de persoon was die de boel in de gaten moest houden en toen de politie inspecteerde op die plek was er bloed gevonden dat vermoedelijk van die 2 jongens waren alleen na een dna test moest 't blijken of het zo was dus wie van jullie weet de aangrijpend afloop die mij al een tijde teistert of hebben jullie dat ook precies net als ik maar wie weet zijn ze vermoord wie weet niet Allahoe Allem.

03-06-2006, 22:50


Stond in de krant laatst he..

03-06-2006, 22:51
sorry dat ik t zeg

maar eigen schuld dikke bult

03-06-2006, 22:52
Ik las het ook. Wat is er met de Mghaarba gebeurd. Sotra.

03-06-2006, 22:53


Ik hoorde ook iets met een hond??

03-06-2006, 22:53
ze hadden plannen om in te breken bij een hennepkwekerij

met zn 3en

2 zijn vermoord

1 is m gepeerd en heeft alles ontkent.

03-06-2006, 23:12

Citaat door miss_saliha:
Stond in de krant laatst he..
ja dat klopt maarjah ik hoop voor hun dat ze veilig terug keren naar hun ouders en als dat zo niet is dan maar een leerzame les voor de jongens die ooit willen denken om snel geld te gaan verdienen op deze manier.

03-06-2006, 23:15

Citaat door madame_nadia:
Ik las het ook. Wat is er met de Mghaarba gebeurd. Sotra.
Ik denk dat beide jongens vermoord zijn maar begrijp echt geen bal waarom die ouders niet naar Peter R. de vries stappen ofso of naar de pers gaan om echt aandacht te trekken.