Bekijk volle/desktop versie : He Wie Gat Er Inshallah Naar De Erasmus Uni ?



03-06-2006, 21:34
Ja wie is van plan om daar te gaan studeren, ik wel een nieuwe omgeving betekent nieuwe mensen leren kennen dus vertel.Natuurlijk wachten we eerst op de uislag en moge we allen InshAllah slagen


beslama marokko.nl-leden

03-06-2006, 23:25


Ikke Inscha'allah!!

04-06-2006, 14:22
hey mensen ik heb dit jaar rechten op erasmus gedaan vond de opleiding niks voor mij maar ik heb alle boeken helemaal nieuw gekocht als je rechten gaat studeren kan je ze bij mij voor een goedprijsje krijgen
pm me dan maar
doegies

04-06-2006, 14:29
Ik.. áls ik slaag..

04-06-2006, 14:32


ja ik ooook!!!!!!!!

Als ik slaag koop ik ze graag van je,maar warom vond je er niks aan want ik ben ook van plan dat te gaan studeren.Nu laat je me tog twijfelen haa

groeten

04-06-2006, 14:34

Citaat door NADORIAANTJE:
Ja wie is van plan om daar te gaan studeren, ik wel een nieuwe omgeving betekent nieuwe mensen leren kennen dus vertel.Natuurlijk wachten we eerst op de uislag en moge we allen InshAllah slagen


beslama marokko.nl-leden
Over shi paar jaartjes wil ik daar accountancy studeren als het kan. Voordat ik een andere opleiding gedaan heb.

04-06-2006, 14:37

Citaat door NADORIAANTJE:
ja ik ooook!!!!!!!!

Als ik slaag koop ik ze graag van je,maar warom vond je er niks aan want ik ben ook van plan dat te gaan studeren.Nu laat je me tog twijfelen haa

groeten
Ik wilde ook eerst rechten gaan doen.. daarna zou het Fiscaal recht worden.. maar bij die open dag viel ik bijna in slaap toen ze zat te praten.. Dus is rechten van mijn lijstje geschrapt..