Bekijk volle/desktop versie : Niets is wat het lijkt.........(Waargebeurd)



03-06-2006, 18:51
Hey mensen ik hang al een aardig tijdje hier op de verhalenrubriek rond......
En wil zelf ook een verhaal plaatsen.....dat waargebeurd is...Ik schrijf een stukje en als jullie het wat lijkt ga ik verder

Hier komt ie




03-06-2006, 18:59


Het is zomer, mijn naam is Lina ik ben 16 jaar en werk samen met mijn beste vriendin Layla in een kledingzaak.......... We hebben heel veel lol samen..en elke dag maken we iets geks mee....... We hadden het enorm naar ons zin... tot op een dag ik naar huis ging en er een lange knappe jongen opeens voor me loopt.. en steeds achterom kijkt. Ik dacht dat hij niet goed bij zijn hoofd was.... dus liep ik gewoon nonchalant door... hij ging rechtsaf en ik liep door. Opeens hoorde ik 'He, mag ik je wat vragen? Ik zei ja... 'Ben je getrouwd? ik moest lachen.... "Nee natuurlijk niet. Ik ben pas 16 zei ik. "Ow, ja ik dacht ik vraag het voor de zekerheid.....en hij lachte. " Uhm wou je verder nog wat vragen want ik moet gaan... zei ik. 'Ja, eh ik vind je een leuke meid en wil je nummer.. Ik geef hem een verkeerd nummer en wil weglopen.. ondertussen belt hij 'mij'op. Hij kwam erachter dat het een verkeerd nummer was, en zei en nu graag je echte nummer..... Ik gaf hem mijn nummer..... en liep weg.... ach waarom ook niet? Wat kan er gebeuren.... ik vond hem eigenlijk ook een beetje leuk....
Maar dat had ik beter niet kunnen doen.........want Niet Is Wat Het Lijkt...........

03-06-2006, 19:00
als het jullie wat lijkt zie ik t wel


03-06-2006, 19:02
leuk begin


ga verder

03-06-2006, 19:02


Hey.. meid het is het proberen waard toch?


ga gauw verder

03-06-2006, 19:16

Citaat door TfijoestHoceima:
Het is zomer, mijn naam is Lina ik ben 16 jaar en werk samen met mijn beste vriendin Layla in een kledingzaak.......... We hebben heel veel lol samen..en elke dag maken we iets geks mee....... We hadden het enorm naar ons zin... tot op een dag ik naar huis ging en er een lange knappe jongen opeens voor me loopt.. en steeds achterom kijkt. Ik dacht dat hij niet goed bij zijn hoofd was.... dus liep ik gewoon nonchalant door... hij ging rechtsaf en ik liep door. Opeens hoorde ik 'He, mag ik je wat vragen? Ik zei ja... 'Ben je getrouwd? ik moest lachen.... "Nee natuurlijk niet. Ik ben pas 16 zei ik. "Ow, ja ik dacht ik vraag het voor de zekerheid.....en hij lachte. " Uhm wou je verder nog wat vragen want ik moet gaan... zei ik. 'Ja, eh ik vind je een leuke meid en wil je nummer.. Ik geef hem een verkeerd nummer en wil weglopen.. ondertussen belt hij 'mij'op. Hij kwam erachter dat het een verkeerd nummer was, en zei en nu graag je echte nummer..... Ik gaf hem mijn nummer..... en liep weg.... ach waarom ook niet? Wat kan er gebeuren.... ik vond hem eigenlijk ook een beetje leuk....
Maar dat had ik beter niet kunnen doen.........want Niet Is Wat Het Lijkt...........
S`avonds als ik in mijn bedje lig... gaat mijn telefoon af. Ik heb al zo`n vermoeden wie het is want niemand belt op dit late tijdstip nog....

Lina: Hallo
Said: Hey met Said. Sliep je? Heb ik je wakker gemaakt?
Lina: Nee, ben nog wakker. Ik dacht al dat jij het was.. hahhah we weten niet eens van elkaar hoe we heten...
Said: Ewa jah, dan maken we nu tog kennis met elkaar..... ?
Lina: Mij best.. mijn naam is Lina...
Said: Wat een aparte naam.. is het een Marokkaanse naam?
Lina: Jah, alleen komt hij niet zo vaak voor. Jouw naam is Said tog?
Said: Ja klopt, luister ik vind je een leuke meid en als je wilt kunnen we morgen ergens afspreken om elkaar beter te leren kenne.
Lina: Oke, ik vind het prima. Kom morgen maar naar Zara in de stad.
Said: OKe schatje, tot morgen ik kan niet wachten.
Lina: OKe weltrusten tot morgen.


Wat? ik heb morgen gewoon een date met hem...... Wat moet ik nu doen.. dit is echt de eerste keer dat ik gevraagd ben voor een ontmoeting... Hoe moet ik me gedragen? O, Allah als dat maar goedkomt.. wat wil hij van me?....... Met die gedachte val ik in een diepe slaap

03-06-2006, 19:21
geen reacties.......

03-06-2006, 19:26

Citaat door TfijoestHoceima:
geen reacties.......
Jawel!!! Ga gauw verder

03-06-2006, 19:34
Said:

Hhahhaha, leuke meid..... Ja ze is indd lekker. Voor eventjes dan.... Mekiena ze echt naief denkt ze nou echt dat ik serieus met haar ben? Ach.... wat is er mis met me... waarom ben ik zo geworden. Ik heb altijd gedacht dat als ik ben getrouwd dat ik nooit vreemd zou gaan... raar hoe je opeens kunt veranderen. Ik word uit mijn gedachte gehaald toen Samiera mij riep. Jah, Samiera mijn vrouw. " Kom eten, het is klaar". "Jaaaa ik kom er zo aan" Ik en Samiera hebben elkaar 3 jaar gelden ontmoet en we zijn toen gelijk getrouwd ik ws nog jong en zij helemaal. Eigenlijk wist ik niet waar ik mee bezig was, heb geen huis geen baan niks. Maar we waren tot over onze oren verliefd op elkaar. NU heb ik er spijt van, maar het is te laat voor spijt... we hebben al een kind samen...Anouar heet hij. Hij is echt een lieverdje....dat is eigenlijk mijn voornaamste reden dat ik blijf...tja wat moet ik anders...En wat Lina betreft, ik hoop dat ze een losse meid is... anders heb ik alle moeite voor niks gedaan....

03-06-2006, 22:18
Leuk... ga gauw verder

05-06-2006, 15:53
ga verder meid