Bekijk volle/desktop versie : Liefde Bang dat jij de enige bent...

07-06-2002, 09:04
bang dat ik niet kan geven
aan die ander
wat ik toen gaf aan jou

bang dat ik niet zal voelen
voor die ander
wat ik voelde voor jou

bang dat ik niet kan blijven
bij die ander
zoals ik had willen blijven bij jou

bang dat jij de enige bent
van wie ik echt hou....

07-06-2002, 13:38

Hoi houda!

ik heb je gedichten gelezen ze zijn allemaal mooi, maar ze beschrijven vooral hoe ik me ook voel. Blijf schrijven dat helpt jou echt om over hem heen te groeien en denk vooral aan die mooie tijden die jullie samen hebben gebracht, want zo krijg je weer hoop om je leifde met iemand anders te delen en je moet vooral niet denken dat je hem niet kan vergeten, want zo maak jij zelf een einde aan je geluk. jou geluk is van jou dus in jou handen en niet in iemand anders handen.
Schat wij als mensen zijn ALLEEN geboren en we gaan ook ALLEEN dood!!!!

veel liefs van mij ik voel je aan!

07-06-2002, 14:06
DAG HOODA! MIJN HEMEL WAT KAN JIJ MOOI DICHTEN ZEG! ZIT DAT GEWOON IN JE OFZO? KLASSE HOOR! GA VOORAL ZO DOOR!

07-06-2002, 16:07
Dank jullie wel voor jullie reacties!!!

Tangawia ik weet echt precies hoe je je voelt, ik heb ook zoveel meegmaakt met die jongen en ik hou echt zoveel van hem dat het pijn doet van binnen en hij ook van mij maar we zijn gewoon niet bestemd voor elkaar en daar ga ik echt kapot van. Vergeten kan ik niet en zal ik ook nooit doen , ik probeer er maar het beste van te maken maar het lijkt soms erger te worden. Maar wat je ook doet DOE niks doms, als het elmekteb is komt het wel goed..inshallah...

Veel succes!
Veel liefs Hooda.

09-06-2002, 02:43

JIJ WEET ME ECHT IN MIJN ZIEL TE RAKEN MEID.
JIJ MOET ECHT EEN BOEK BEGINNEN MET JE PRACHTIGE GEDICHTEN.
WALLAH JIJ VERLAMT EEN DEEL VAN MIJN LICHAAM ALS IK JOU GEDICHTEN LEES.

IN IEDERGEVAL
YOU GO GIRL KEEP GOING.
YOU ARE THE BEST OF THE BEST!!!!!!!!

XXX xxANISSAxx

09-06-2002, 02:59
Ik laat te vaak merken hoe moi ik je gedichten vind, maar ze zijn het ook,zoals ik zei..jij weet precies de juiste woorden achter elkaar te plaatsen en vormen een practig gedicht dat velen ( waaronder mij ) raken in ons diepste....

je overdonderd me telkens opnieuw.... ik bewaar elk gedicht en lees ze telkens opnieuw, Allah heeft je een gave gegeven...en girl je moet er idd wat mee doen!!!

bousa kkbira..
saar

09-06-2002, 03:02
ik geef je helemaal gelijk sun sarah sunshine

beslamaxx anissaxx

09-06-2002, 11:03
Dank jullie allemaal heel erg, lieverds, voor jullie reacties.

09-06-2002, 11:54
heel mooi gedicht en het is goed om op deze manier
over je gevoelns te schrijven en het te verwerken.
Doe ik ook.
Veel succes