Bekijk volle/desktop versie : avatar verkiezingen



Pagina's : [1] 2 3

07-06-2002, 02:05
ik dacht dat er een tijdje geleden hier avatar verkiezingen werden gehouden ,nou ik niks meer der over. is er al een winnaar bekend gemaakt en ik loop achter of die genne die ermee begon vergeten alles hierop te zetten???? ik weet niet meer wie het was, heb ook geen zin om te gaan zoeken, maar waarom maak je niet af waar je aan bent begonnen. het betekend wei niets daar niet van, maar het is wel leuk om te weten wat de meesten hier de mooiste vinden.



de engel is gewoon nieuwsgierig

07-06-2002, 02:06


Ik had gewonnen...


Ciao Baby

07-06-2002, 02:11
IK HAD GEWONNEN OMDAT ZE MIJN AVATAR HEEL SPECIAAL VONDEN OMDAT IEDEREEN ZIJN FANTASIE MOCHT GEBRUIKEN.

07-06-2002, 09:50
hahah jullie hebben het allemaal mis !!!!

07-06-2002, 09:54


nou vertel dan ............... er zijn best wat leuke avatars hier...ik ben ook benieuwd!

07-06-2002, 09:59

Citaat:
Origineel gepost door igzeneej
hahah jullie hebben het allemaal mis !!!!
want ik ben het!!!!


laterZ :blauwkus:

07-06-2002, 09:59
Neeeeeee niet vals spelen hey.........ik had gewonnen hoor !!

07-06-2002, 10:04
helmaalniet ikke huisvrouwtje die niet kan strijken :P

laterZ :blauwkus

07-06-2002, 11:00

Citaat:
Origineel gepost door tha_lady
helmaalniet ikke huisvrouwtje die niet kan strijken :P

laterZ :blauwkus
Nou ja vind je mijn krulspelden niet mooi dan?

07-06-2002, 11:54
wie had eigelijk die tpoc geopend? niemand had gewonnen dames dus ga niet naar de haren springen, hou het rustig anders gggggggggrrrrrrrrrrrrrr. nee maa ik hoop dat die genne toch als nog een uitslag kan geven. (ik weet toch dat ik ga winnen hahahahaha, pech gehad dames)



de enige engel op yasmina

07-06-2002, 12:03

Nee ik weet het niet, maar dan open toch gewoon een nieuwe of durf je die strijd niet aan..........ik weet namelijk toch dat IK win

07-06-2002, 12:12
is dat een uitdaging saida, je weet dat ik win dus, het is eigenlijk niet nodig maar jah als jij een battle wilt dan kunnen we dat regelen. hahahahaha niet huilen als je verlist he!!!!!!!!!
open jij het dan, ik moet nu weg, kan ik op je rekennen?.( jewel en dat weet ik)


de engel gaat strijden

07-06-2002, 12:16



Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
is dat een uitdaging saida, je weet dat ik win dus, het is eigenlijk niet nodig maar jah als jij een battle wilt dan kunnen we dat regelen. hahahahaha niet huilen als je verlist he!!!!!!!!!
open jij het dan, ik moet nu weg, kan ik op je rekennen?.( jewel en dat weet ik)


de engel gaat strijden


Jongen wees nou niet zo koppig je weet dat je toch verliest!

Maar.......Oke ik zal een topic openen op jou verzoek, en wat schuift het kwa prijzen?

07-06-2002, 12:28
wat zal het schuiven, hhhmmmmmmmm het moet wel iets moois zijn natuurlijk he. god wat zal ik saida geven? wat dacht je van een vip behandeling bij de film fistival im cane(frankrijk). overnachten in de hilton, iegen limo met driver, eigen zwembad. masage elke avon voor je gaat slapen, shoppen tot dat je er bij neer valt, wat wil je nog meer. zeg het maar en ik regel het wel.( maar ik win toch wel, hahahaha)




de engel maakt je dromen waar

07-06-2002, 12:31

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
wat zal het schuiven, hhhmmmmmmmm het moet wel iets moois zijn natuurlijk he. god wat zal ik saida geven? wat dacht je van een vip behandeling bij de film fistival im cane(frankrijk). overnachten in de hilton, iegen limo met driver, eigen zwembad. masage elke avond voor je gaat slapen, shoppen tot dat je er bij neer valt, wat wil je nog meer. zeg het maar en ik regel het wel.( maar ik win toch wel, hahahaha)




de engel maakt je dromen waar
Ja tuurlijk tetouani dan hoef ik in ieder geval mijn koffer niet uit te pakken als ik weer thuis kom want dan wacht daar mij een enkeltje richting magrib op!

Pagina's : [1] 2 3