Bekijk volle/desktop versie : NIEUW VERHAAL: het leven dat ik had totdat........



02-06-2006, 18:35
salaam iedereen,

ik heb hier prachtige verhalen gelezen en nu wil ik er zelf eentje plaatsen deze verhaal is voor de helft waargebeurd
ik zal een stukje plaatsen en ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden bij meer dan 3 reacties ga ik door

hier is alvast een stukje:

Mijn leven is een en al verdriet, waarom willen mijn ouders mij geen geluk toewensen, waarom haten ze me, ze hebben het nooit gezegd maar ik voel het, ik als hun enige dochter haten ze, ya allah waar heb ik dit aan verdient, mijn toekomst ziet er uitzichtloos uit, de kracht om door te gaan heb ik niet meer, meisjes van mijn leeftijd hebben lol in het leven, komen gelukkig thuis en ik kom iedere dag thuis naar ouders die niet eens tegen me praten....., ik zit op mijn kamer huilend en denkend aan het leven dat ik nu leidt, de enige die er voor me is geweest is mijn vriendin souad, ze is mijn grootste steun geweest, ze begreep me en was er voor me, zij als enige brengt geluk in mijn leven, ik wordt uit mijn gedachte gehaald door mijn moeder die mij roept, dikra kom naar beneden we willen met je praten, met geen fut en geen kracht loop ik naar beneden, in de huiskamer aangekomen kijk in mijn ouders aan maar ik zie geen ene blik van vreugde als ze me zien, ik zie alleen maar een ijzige blik in hun ogen, ik neem plaats op de bank en luister naar wat hun te zeggen hadden, dikra er komen morgen een paar mensen voor jou voor hun zoon en we willen je zeggen dat we hun al antwoordt hebben gegeven, je gaat met hun zoon trouwen, ik kreeg geen adem meer en mijn lichaam verzwakte, nu weet ik het zeker, ze hebben nooit van me gehouden ze willen me uithuwelijken aan iemand die ik niet eens ken en waarvan ik niet houdt, ik kon er niet meer tegen, ik wil niet trouwen, hoe kunnen jullie me uithuwelijken, het enige wat hun konden is me aankijken, nu heb ik het bewijs jullie hebben nooit van me gehouden, nooit hebben jullie naar me omgekeken, en nu omdat jullie van me af willen huwelijken jullie me uit, ik zag aan hun gezichten dat ik ze had geraakt, ach wat maakt het uit, als ik maar uit jullie leven ben, okey wat jullie willen kunnen jullie krijgen....... en huilend liep ik de huiskamer uit, ik moest weg, weg uit dit huis en weg van hun, ik besloot naar souad toe te gaan..................

ik zal verder gaan als de reacties binnen zijn, ik hoop dat jullie het wat vinden....

02-06-2006, 19:57


verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

03-06-2006, 11:24
Salaam dames,

bedankt voor jullie reacties, ik zal door gaan als ik er wat meer heb

xx

03-06-2006, 11:55
ga gauw verder!!
Klinkt Spannend

03-06-2006, 12:02


UPUPUPUUPUPUP Mooie verhaal gaa verder....

03-06-2006, 15:05
salaam dames hier nog een stukje:

Bij souad aangekomen klopte ik op de deur en het werd open gedaan door de broer van souad samir die ik al jaren leuk vond, hij gaf me een hand en keek me raar aan, hij zal wel zien dat ik gehuild heb, kom verder dikra, alles goed ja goed hmdl, ik had van souad gehoord dat hij me ook zag zitten maar waarom hij me het nooit verteld heeft was de grote vraag…., is souad er? ja ze is boven je kan verder lopen hoor, dank je wel, ik liep naar boven en klopte op de deur en ging naar binnen, souad die op haar bed zat stond gelijk op en liep mijn richting op, heeey schoonheid, heey souad, er is iets met je dikra, ik zie het aan je ogen je hebt gehuild he?, ja souad mijn leven is verpest, was al verpest maar nu nog erger, de tranen vloeide nu in overvloed, dikra ga zitten en vertel me wat er aan de hand is? , met moeite vertelde ik haar het hele verhaal, souad ze zijn gewoon zo gevoelloos, ze willen me uithuwelijken tegen mijn zin, ze willen mijn leven verpesten, ik moet met iemand mijn leven gaan delen waarvan ik niet houd, ik viel huilend in de armen van souad, rustig maar lieverd allah is groot, mischien zal je toch na al die jaren van verdriet geluk in je leven vinden en zul je iedere dag wakker worden met een gelukkig gevoel, ze heeft gelijk, ik ben nog nooit in mijn leven wakker geworden met het gevoel dat ik gelukkig ben, maar mischien is hij ook gedwongen om met me te trouwen, het enige wat ik je kan zeggen dikra is wacht het af…., ik besloot om alles op me af te laten komen en met die instelling nam ik afscheid van souad en ging terug naar huis, niet dat iemand zich zorgen om me maakt maar dat kon me op het moment niks meer schelen….

thuis aangekomen opende ik de deur en liep gelijk naar mijn kamer, ik had geen behoefte om hun te zien, nog hun te spreken, ze hadden me gekwetst en verwaarloosd en dat was iets wat ik ze moeilijk kon vergeven….
ik deed loedoe en verrichte het gebed en besloot om te gaan slapen want morgen dan zou mijn nieuwe leven beginnen, mischien voor het betere mischien voor het slechtere maar dat liet ik aan allah over……

de volgende ochtend werd ik gewekt door mijn moeder, dikra wakker worden ze komen over een uurtje en dan wil ik dat je klaar bent en trek iets moois aan, ya allah niet eens goedemorgen mijn dochter hoe gaat het, nee iedere dag begint met geschreeuw, iwa hamdoellilah ya rabie het zij zo, ik stond op en besloot om te douchen, na gedoucht te hebben verrichte ik het gebed en besloot mijn kast te plunderen om te kijken wat ik aan moest doen, ik besloot een jabadore aan te doen en maakte me lichtjes op en deed mijn hoofddoek goed, na een tijdje hoorde ik de bel, mijn hart ging te keer en ik werd zenuwachtig, ik had een gevoel dat mijn leven vanaf vandaag zou veranderen en ik hoopte voor het betere…..

ik ga weer verder als ik meer reacties heb

03-06-2006, 18:40
meid wollah A.u.b een vervolg meid

03-06-2006, 19:34
ga verder lieve sgat..
ben egt benieuwd hoe dit gaat lopen!!

03-06-2006, 19:56
ja sgat als je online bent nu een vervolg meid

03-06-2006, 20:59
oke sgatjes hier voor jullie een vervolg:

ik werd geroepen door mijn moeder die mij niet vroeg maar beveelde om de thee naar binnen te dragen, ik besloot maar niks te zeggen over de toon die ze tegen me aansloeg, ik tilde de dienblad op en liep naar de huiskamerdeur, ik zuchte diep en liep de huiskamer in, salaam ouralajkoem, waralajkoem asalaam ik zette de dienblad op tafel en keek om heen, het eerste wat me opviel was een ouwe dame die me met vriendelijke ogen aankeek ze glimlachte naar me en ik glimlachte terug, ik besloot haar als eerste te begroette na dat ik dat gedaan had begroette ik een meisje die er ook was, het was een aardige meid die me gelijk spontaan begroette, en toen kwam ik aan bij hem, ik keek in zijn ogen en gaf em schamend een hand ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde, hij had zulke mooie ogen, ze waren licht bruin van kleur, hij was gespierd dat kon je heel goed zien en was gewoon perfect, schoonheid straalde van hem af, ik begroette zijn vader met een kus op zijn hand en nam plaats naast mijn moeder, ik keek naar de richting van de jongen en zag dat hij helemaal in gedachte verloren was, hij staarde voor zich uit, er zat hem iets dwarst, en ik wist wat dat was, hij wilde dit helemaal niet, hij wilde mij niet, niemand heeft mij ooit gewild hoe kon ik zo stom zijn en denken dat hij mij wel zou willen, het liefst was ik daar in tranen los gebarst maar ik hield me in, het meisje kwam naast me zitten en stelde zich voor als jamina, het was een spontane meid ze kletste veel, ze was 19 jaar 1 jaar jonger dan mij, we kletste heel wat en we konden het goed met elkaar vinden, ik voelde ogen in me prikken en keek naar de jongen die me aan het aankijken was onze ogen bleven elkaar maar aankijken, hij had iets betoverends, iets wat mijn hart sneller liet kloppen, wat gebeurde er met me, hij scheen er zelf ook geen moeite mee te hebben want hij bleef mijn blik maar vasthouden, ik werd uit mijn moment gehaald door jamina die me vroeg om haar de wc aan te wijzen, ik richtte mijn blik weer op jamina, tuurlijk meid kom maar mee, we stonden op en liepen samen naar de wc, ik liep naar de keuken om een glas water te drinken want ik moest echt afkoelen, die jongen had iets magisch, zijn blik maakte me lauw, ik was helemaal in gedachte verzonken dat ik niet eens merkte dat iemand de keuken in kwam, ik schrok toen ik zag wie het was, hij was het, hij kwam op me aflopen, hoe dichterbij hij kwam hoe warmer ik het kreeg, hij reikte me zijn hand uit en stelde zich voor als wassim, ik nam zijn hand aan dikra, aangenaam dikra, op het moment dat zijn hand mij hand raakte wist ik even niet meer wat er met mijn lichaam gebeurde maar ik werd warm en voelde de bloed koken, we bleven elkaar aankijken, onze ogen wouden elkaar niet loslaten, onze handen nog steeds in elkaar verstrengeld, dit beloofde wat te worden, zou ik nou eindelijk na zoveel pijn, geluk kennen......

wassim:
hier zat ik dan in de huiskamer van mijn toekomstige schoonouders, de schoonouders die ik niet zelf had uitgekozen, ik hield zoveel van siham toen ik haar vertelde dat ik uitgehuwelijkt zou worden kon ze alleen maar huilen, ik en siham zijn al twee jaar samen, dit jaar was ik van plan haar hand te gaan vragen, de liefde die ik voor haar voelde was onbeschrijvelijk, we hadden samen heel veel meegemaakt, ze was er alijd voor me en ik voor haar, maar nu zou dat veranderen ik zou een toekomst gaan beginnen met iemand waarvan ik niet hield, maar aan de ene kant was ik zo benieuwd naar haar, ik werd uit mijn gedachte gehaald door de huiskamer deur die open ging, toen ik zag wie er binnen kwam verzwakte mijn lichaam, ik kon geen adem meer halen, de mooiste meisje die ik ooit had gezien kwam de kamer binnen, het eerste wat me aan haar opviel waren haar mooie bruine ogen en haar mooie lichaam, maar ik zag ook een meisje met verdriet in haar ogen, ze zag er niet blij uit, ze heeft dit ook niet gewild dacht ik bij mijn eigen ze is ook gedwongen, ik vond het mooie hoe haar wangen kleurde van schaamte, ik zag hoe ze mijn moeder en jamina mijn zusje begroette, toen ze bij mij aankwam trilde mijn lichaam hoe dichterbij ze kwam hoe heviger ik begon te trillen ik heb nog nooit op zo'n manier op een meisje gereageerd ook niet op siham en op haar wel, dit was raar dit had ik nooit meegemaakt, ze gaf em een hand en toen ik em aannam ging er een warme gevoel door mijn lichaam heen, het liefst hield ik haar hand nog steeds vast maar ze trok haar hand weg, ze liep naar mijn vader en begroette hem, en toen ging ze zitten, ik kon het niet helpen en volgde elke stap met mijn ogen, oh my god die lichaam, opeens kwam siham in mijn gedachte op, heo kan ik dit haar aandoen, ik hou van haar, ik heb zoveel pijn in mijn hart, maar ik kon geen nee zeggen tegen mijn vader hij was alles voor me dit is iets wat hij graag wild en aangezien hij een zwakke gezondheid had kon ik het hem niet weigeren want dat zou hij niet aankunnen, ik keek weer in de richting van het meisje en op dat moment draaide ze zich om, we keken elkaar aan, onze ogen trokken elkaar aan als magneten, ze had zulke mooie ogen en zulke mooie lippen dat viel me op, we werden uit onze moment gehaald door jamina die iets zei tegen haar waardoor ze samen wegliepen, ik vond het jammer want op het moment dat ze de kamer verliet voelde ik me op een ene of andere manier leeg, dit was echt raar wat had dit meisje dat me zo naar haar toetrok, ik besloot om haar achterna te gaan en om mezelf eens voor te stellen, ik liep de huiskamer uit en keek rond in de gang oif ik haar zou zien, ik liep de keuken in en zag haar staan tegen de aanrecht, ze was aan het drinken je kon aan haar zien dat ze helemaal in gedachte verdronken was, ze leek te schrikken toen ze me zag, ik zag hoe haar wangen rood kleurde, ik liep op haar af en stelde mezelf voor en teon ik haar naam hoorde stond ik er niet van versteld, een mooie naam voor een moooie dame, dikra ging er in me hoofd om ik herhaalde haar naam in mijn hoofd, we hielden elkaars handen nog steeds vast, en keken elkaar aan, die ogen die lippen die gezicht perfect gewoon mijn adem stokte, mijn lichaam werkte op volle toeren, dat was iets wat ik niet kon beschrijven is dit liefde........................

ik ga snel weer verder ik wil echt meer reacties

03-06-2006, 21:16

Nieuwe Fan Hiersow Yellah Ga Snel Verder..!!


..x.. Sterretje ..x..


03-06-2006, 22:57
Nieuwe Fan
ga snel verder
echt prachtig begin

04-06-2006, 13:49


verder medi wollah pragtig

04-06-2006, 14:40
Wow
Mooii vervolg...
Ga gauw verder!!

04-06-2006, 15:19
salaam dames, heel erg bedankt voor jullie reacties

dikra:
hier stonden we dan in de keuken nog steeds kijkend in elkaars ogen wat had hij toch mooie ogen, dikra zou je met mij weg willen gaan om iets te gaan drinken om elkaar beter te leren kennen? ik had die vraag niet verwacht, ik keek naar zijn lippen hoe die bewogen en kreeg er een warme gevoel door, hij had de mooiste lippen die ik ooit had gezien, hij zag dat ik naar zijn lippen keek waardoor ik voelde dat mijn wangen gloeide, ja is goed ik zal mijn tasje even pakken, ik liep zonder achterom te kijken naar boven, toen ik boven aankwam moest ik even goed ademhalen, het leek net of deze jongen mij hyponiseerde, ik voelde zijn hand nog steeds in de mijne ik moest er gewoon met iemand over praten, ik besloot om straks souad te bellen, ik pakte mijn tasje en liep naar beneden, hij stond bij de deur op me te wachten, ik voelde hoe zijn blik mij volgde, ik zal mijn moeder even vertellen dat we weg gaan, ik liep de huiskamer in en liep naar mijn moeder en vertelde haar dat ik en wassim weggingen om iets met elkaar te gaan drinken, ik merkte dat ze blij werd door wat ik zei, ja dit is natuurlijk iets wat ze helemaal zelf voor me hebben uitgevogeld dus waarom zou ze niet blij zijn, en ik merkte ook dat ze super lief deed wat ze nooit deed, de manier waarop ze benti zei maakte me verdrietig, waarom doet ze zo alleen maar bij andere mensen, waarom? ik voelde pijn van binnen maar liet nisk merken, ik liep naar jamina toe en verontschuldigde haar dat ik haar alleen liet, iwa safie dikra ga met je toekomstige mee, dat woord maakte me op een ene of andere manier blij, hoe kon ik blij zijn met iemand waarvan ik niet houd, dat maakte me bang maar aan de andere kant weer niet...
oek meid dank je wel ik zie je straks weer, oke dikra toen straks, deze meisje was echt aardig en niemand is zo aardig tegen me geweest in mijn leven behalve souad en samir, ohh samir wat had ik graag gewild dat jij hier vandaag was om mijn hand te vragen maar het heeft niet mogen zijn, ik liep naar de gang toe waar wassim nog steeds op me aan het wachten was, hij zag me aankomen en glimlachte naar me, kom dikra let's go, samen liepen we naar de auto....

dit was het vervolgje en ik ga straks verder schrijven vanuit de perspectief van wassim maar dat doe ik pas als ik veel reacties heb

xxx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41