Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid zwarte vlekjes door acné



Pagina's : [1] 2

02-06-2006, 16:32
Wat moet je doen tegen zwarte vlekjes op je huid die door puistjes erop zijn gekomen?

02-06-2006, 17:16


Je kunt scrubgel gebruiken en dan 3 keer in week scrubben. Helpt echt heel goed, ze worden dan steeds lichter. Daarnaast kun je nog een creme kopen om de vlekken te vervagen. Bv van biodermal littekencreme. Verder moet je, je gezicht goed verzorgen dagelijks reinigning s'morgens en s'avond. Producten van dokter van der hoog zijn erg goed. Heeft een lijn speciaal voor puistjes/ acne.

Nog veel succes

Wasalaam

03-06-2006, 15:28
bedankt, maar gaan ze dan voor altijd weg? (eigenlijk wel hshouma, een jongen in een meiden-topic)

14-06-2006, 00:21
Nee is helemaal niet hsoema. Maar als je vaak genoeg herhaalt ( het scrubben dan) dan gaat het wel weg ja

14-06-2006, 09:29


bedankt man maar dan nog 1 klein ding,

waar kan ik scrubgel halen en als er meerdere soorten zijn, welke?

alvast bedankt

14-06-2006, 12:35

Citaat door hatedabush:
Wat moet je doen tegen zwarte vlekjes op je huid die door puistjes erop zijn gekomen?
citroenesap helpt ook, het verbleekt de vlekken. dus een citroen in helft snijden en dan rustig wrijven bij de vlekken. maar uitkijken niet te hard anders beschadig je je huid.
succes

15-06-2006, 09:17

Citaat door dalila20:
citroenesap helpt ook, het verbleekt de vlekken. dus een citroen in helft snijden en dan rustig wrijven bij de vlekken. maar uitkijken niet te hard anders beschadig je je huid.
succes
bedankt mensen ik ga meteen aan de slag

15-06-2006, 11:51
ej ik gebruik nu ook die litteken créme
Alleen heb t gevoel dat het niet gaat werken.

18-06-2006, 14:15

Citaat door dalila20:
citroenesap helpt ook, het verbleekt de vlekken. dus een citroen in helft snijden en dan rustig wrijven bij de vlekken. maar uitkijken niet te hard anders beschadig je je huid.
succes
een cintroen (7)hamda of een normale citroen heb er zoveel tegenwoordig

18-06-2006, 17:01

Citaat door hatedabush:
bedankt man maar dan nog 1 klein ding,

waar kan ik scrubgel halen en als er meerdere soorten zijn, welke?

alvast bedankt
Ja Dat wil OOk weten

18-06-2006, 19:35

Citaat door hatedabush:
een cintroen (7)hamda of een normale citroen heb er zoveel tegenwoordig
hamda, je weet dat zure citroen, en geen sinsasappel he

18-06-2006, 19:38
en trouwens je moet het niet een keer doen en denken dat het resultaat gaat leveren. doe het voordat je gaat slapen, en probeer 3 a 4 weken elke dag te gebruiken, een keer wrijven natuurlijk en nogmaals pas op, want citroen kan het huid beschadigen als je hard gaat wrijven, dus doe het rustig.


succes inschaallah komt het goed

18-06-2006, 19:41


insha'Allah helpt het, gazaak Allah en moge iemand anders zoals je mij hebt geholpen

18-06-2006, 19:51
Dat zijn pigmentenvlekken togh?

Kan je voorkomen door dagelijks als de zon schijnt een sunblock(zonnebrandcréme die totale bescherming biedt) Kan je bij apotheek halen voor 12 euro als k het goed heb, de naam is Medit Opics of gwn een sunblock met spf25) op te smeren, zo krijg je die vlekken niet. Wij marokkanen hebben een best gevoelige huid voor de zon, als je geen créme nu gebruikt voor je gezicht zal je later en soms ook nu veel last hebben van pigmentvlekken en rimpels.. Wat je ook goed helpt is een scrub of peeling.. (Refinish van L'oreal bv) Dit moet je niet vaker dan 2 keer per week doen want dan scheurt je gezicht open.. Mocht het echt heel erg zijn je pigmentvlekken en puisten etc..Kan je naar de dokter stappen voor een verwijsbrief naar de Huidtherapeut, daar krijg je dan vele behandelingen en ook de zoutzuur-peeling behandeling.. Bij deze behandeling lost de bovenste huid op en vernieuwt je huid helemaal en wordt t helemaal glad en mooi

18-06-2006, 19:56
bedankt maar die behandeling wil ik voor later houden, voor als ze niet meer terugkomen

Pagina's : [1] 2