Bekijk volle/desktop versie : hoe gedraag je je als stel bij je schoonfamillie of ouders?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-06-2006, 12:34
doen jullie verliefd en zitten jullie vaak naast elkaar en stoeien jullie in hun bijzijn, en zeggen mekaar leuke dingen. of doe je dan net alsof je lucht voor elkaar bent

02-06-2006, 12:34


gewoon normaal hoor

kga nt acteren

02-06-2006, 12:38
Mn schoonma komt steeds tussen ons in zitten!

02-06-2006, 12:39
gewoon, maar het kussen en knuffelen laten we wel weg

02-06-2006, 12:41


We doen gewoon normaal, maar ik ga niet lopen klef doen ofzoiets voor mijn schoonouders...
Gewoon normaal wel lachen enz, maar mijn schoonouders zijn hele relaxte mensen, en die weten dat we nog steeds helemaal gek op mekaar zijn....
Maar nee gewoon normaal doen...
Beetje respect voor je schoonouders vind ik...

02-06-2006, 12:41
normaaal zonder stoeien, kussen

02-06-2006, 12:41

Citaat door Magrebia:
gewoon, maar het kussen en knuffelen laten we wel weg
dus de rest doe je wel




02-06-2006, 12:42
ik doe vrij normaal, maar mijn man doet soms echt irritant, gaat hij me kussen op de wang naast zijn moeder of zegt hij ik hou van je naast zijn zus, dat vind ik wel irritant, want dan zegt die zus kunnen jullie dit thuis doen aub ahhaah dan schaam ik me dood, maar ja hij zegt schijt.
als het aan hem ligt zou hij dat ook doen bij mijn familie, maar daar werd ik zo boos om dat hij het niet in zijn hoofd haalt, 1 keer zei hij alleen per ongeluk lieverd naast mijn zus en moeder, ik schaamde me dood, ik zag mijn zus kijken van

02-06-2006, 12:47
Wij zitten altijd naast elkaar en gewoon lachen en gek doen, maar niet dat we klef gaan zitten doen ofzo

02-06-2006, 12:49
gewoon normaal maar als ik met mijn zusje ben of mijn schoonzusje dan zegt ie wel eens dat ie van me houdt of me mist, maar bij onze ouders doen dat niet.....

02-06-2006, 12:52
Mijn man wil altijd dat ik naast hem zit als we bij mijn of zijn ouders zijn. Maar ik probeer vaak zo ver mogelijk van hem vandaan te blijven omdat hij vaak zit te stoeien, fluisteren in mn oor, een arm om me heen. Niet op een respectloze manier hoor maar meer een beetje speels. Doet hij expres omdat hij weet dat ik er echt moeite mee heb. En als ik ergens anders ga zitten dan zeggen ze vaak wat doe je raar ga naast je man zitten

02-06-2006, 12:54

Citaat door achermijnpc:
ik doe vrij normaal, maar mijn man doet soms echt irritant, gaat hij me kussen op de wang naast zijn moeder of zegt hij ik hou van je naast zijn zus, dat vind ik wel irritant, want dan zegt die zus kunnen jullie dit thuis doen aub ahhaah dan schaam ik me dood, maar ja hij zegt schijt.
als het aan hem ligt zou hij dat ook doen bij mijn familie, maar daar werd ik zo boos om dat hij het niet in zijn hoofd haalt, 1 keer zei hij alleen per ongeluk lieverd naast mijn zus en moeder, ik schaamde me dood, ik zag mijn zus kijken van
ooooh dit komt me zo bekend voor! Dacht dat ik één van de weinige was met dit probleem!

02-06-2006, 12:58



Citaat door NuevaAndalucia:
Mijn man wil altijd dat ik naast hem zit als we bij mijn of zijn ouders zijn. Maar ik probeer vaak zo ver mogelijk van hem vandaan te blijven omdat hij vaak zit te stoeien, fluisteren in mn oor, een arm om me heen. Niet op een respectloze manier hoor maar meer een beetje speels. Doet hij expres omdat hij weet dat ik er echt moeite mee heb. En als ik ergens anders ga zitten dan zeggen ze vaak wat doe je raar ga naast je man zitten
Ik vind dit zo leuk en lief.
mijn man moet ook zo doen bij mij hahahah
Maar dat is toch beter als een man die jou dan gewoon negeert en doet of je zijn vrouw niet bent .

Dat stijve gedoe hoeft voor mij echt niet .

02-06-2006, 15:10

Citaat door gandora:
Ik vind dit zo leuk en lief.
mijn man moet ook zo doen bij mij hahahah
Maar dat is toch beter als een man die jou dan gewoon negeert en doet of je zijn vrouw niet bent .

Dat stijve gedoe hoeft voor mij echt niet .
Daar ben ik het wel mee eens

Ben gewoon een beetje verlegen

02-06-2006, 15:15
bij mij is het juis anders om ik knijp soms in zn wangen bij zn ouders als k niet tegenkan maar dat doet hijzelf nooit bij mijn ouders

Pagina's : [1] 2 3 4 5