Bekijk volle/desktop versie : vriendinnen van je jeugd?



Pagina's : [1] 2

02-06-2006, 11:38
Wie van de dames heeft nog contact met zijn vriendinnen uit zijn jeugd.
Of nadat je getrouwd bent heb je daar geen tijd meer voor en ben je druk bezig met je eigen zaken.

groetjes manal

02-06-2006, 11:42


via msn, meer niet helaas. Geen tijd en ze wonen te ver!

02-06-2006, 11:43
wel jammer vind vind je niet.

02-06-2006, 11:44

Citaat door sweetmanal:
Wie van de dames heeft nog contact met zijn vriendinnen uit zijn jeugd.
Of nadat je getrouwd bent heb je daar geen tijd meer voor en ben je druk bezig met je eigen zaken.

groetjes manal
Ik niet meer zo veel als vroeger, het komt niet eens doordat ik weinig of minder tijd heb dan vroeger. meestal hoor je dat getrouwde vrouwen geen aandacht besteden aan de niet-getrouwde vriendinnen.
bij mij is t andersom...

02-06-2006, 11:45


dus jouw vriendinnen zijn getrouwd en jij niet bedoel je dat.

02-06-2006, 11:46

Citaat door sweetmanal:
wel jammer vind vind je niet.
Zeker jammer!

02-06-2006, 11:46
Ik heb geen contact meer, ze zijn allemaal verhuisd naar een ander stad.

Vind ik heel jammer eigenlijk. Ik zou ze best een keer willen zien.

02-06-2006, 11:46

Citaat door teletubbie:
Ik heb geen contact meer, ze zijn allemaal verhuisd naar een ander stad.

Vind ik heel jammer eigenlijk. Ik zou ze best een keer willen zien.
maar als je getrouwd bent maak je dan ook nieuwe vriendinnen bij jou in de buurt of niet.

02-06-2006, 11:57

Citaat door sweetmanal:
maar als je getrouwd bent maak je dan ook nieuwe vriendinnen bij jou in de buurt of niet.
Klopt ja, Ik heb nou nieuwe vriendinnen, maar tocht blijf je ze missen.

vooral als ik in de fotoalbum kijk, van een paar jaartjes terug, krijg ik tocht kippevel.

ik mis de gezeligheid van vroeger!
ik heb 't nou ook gezellig, maar anders dan vroeger. Je bent nu getrouwd, kinderen, daar houd je ook rekening mee.

02-06-2006, 11:59

Citaat door sweetmanal:
maar als je getrouwd bent maak je dan ook nieuwe vriendinnen bij jou in de buurt of niet.
Ik heb geen 1 vriendin meer sindsdat ik ben getrouwd hier in Rotterdam! Aan de ene kant is het beter zo, maar aan de andere kant mis ik het soms wel hoor. Gelukkig werk ik met een Marokkaanse meid die ik hier op m.nl heb leren kennen. Ik begin nu met haar vriendinnen te worden. Ze is al een keertje bij me langsgeweest met haar dochtertje.

02-06-2006, 12:03
Ik heb nog wel contact met mijn 'oude' vriendinnen. Ik heb zelfs een vriendin waar ik nu 20 jaar mee bevriend ben. We zijn gewoon zussen eigenlijk, haar spreek ik bijna dagelijks en zie haar 1x in de week of vaker. Toen ik zou gaan trouwen zei ze tegen me man; je weet dat je mij er gratis bij krijgt he

02-06-2006, 12:13

Citaat door sweetmanal:
dus jouw vriendinnen zijn getrouwd en jij niet bedoel je dat.
nee, ik bedoel dat ik getrouwd ben en mijn vriendinnen niet, en ipv dat ik geen aandacht aan ze schenk doen sommige van hun dat niet snap je.....

02-06-2006, 12:15



Citaat door een_Rotterdamse:
Ik heb geen 1 vriendin meer sindsdat ik ben getrouwd hier in Rotterdam! Aan de ene kant is het beter zo, maar aan de andere kant mis ik het soms wel hoor. Gelukkig werk ik met een Marokkaanse meid die ik hier op m.nl heb leren kennen. Ik begin nu met haar vriendinnen te worden. Ze is al een keertje bij me langsgeweest met haar dochtertje.
Bij mij t zelfde, sinds ik in rotterdam ben komen wonen, hebben mijn vriendinnen mij "in de steek gelatën"en nu heb ik hier gelukkig wel schoonzusje met wie ik heel goed kan opschieten

02-06-2006, 12:17
Ik heb nog contact met alle vriendinnen die ik had voor ik trouwde. ZOwel de marokkaanse als turkse en irakese.
Er is 1 vriendin bij die ik al 15 jaar ongeveer ken. Ik vindt t heerlijk als ze op bezoek komen of als we leuke dingen gaan doen samen. T zou wel erg saai zijn als ik geen contact met ze had.

02-06-2006, 12:18
Eerlijk gezegd heb ik geen behoefte meer aan vriendinnen van voordat ik getrouwd ben. Heel af en toe zie ik ze nog en we spreken nog wel met elkaar, maar ze leven nou eenmaal in een andere wereld. Ik ga liever om met getrouwde vrouwen en moeders, die begrijpen je tenminste.

Ik weet van mezelf dat ik vroeger wel kon opschieten met moeders, ook al leefde ik in een andere wereld, maar goed.

Ik heb het ook te druk met mijn eigen leven, eerlijk is eerlijk, ik ga liever met mijn man naar de stad dan met een vriendin

Pagina's : [1] 2