Bekijk volle/desktop versie : DE KLEREN MAKEN DE MAN of VROUW



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

06-06-2002, 22:08
Salaam iedereen...

Klopt de titel...i do no...


Zegt de manier en de stijl van kledij dragen iets over de man of de vrouw...of heeft het geen enkel invloed...

wat vinden we van een man die altijd een maatpak of costuum draagt...
of iemand die met een djalaba (je weet wel) rondwandelt...

of een vrouw met een djalaba...of maat pak


Trouwens...wie van de dames draagt nog altijd de traditionele djalaba...


Ik zal hier wat plaatjes plaatsen van mode voor deze zomer...of is het geen mode dat je volgt...maar wel een eigen mode...

06-06-2002, 22:10


nou ik vindt het wel allemaal oke
want somigge kleding uit de winkel............................................ .....
(laat ik het maar niet zeggen hahah)

oja als oke mohammedddd???


=emsoem=

06-06-2002, 22:14
Nou het zegt op zich maar 1 ding over je binnenkant - en dat is dat je graag wil dat anderen je op een bepaalde manier benaderen of zien.

Je creeert je eigen realiteit. Als je in oude vodden naar de society shop gaat- zal niemand je zelfs maar vragen of je hulp nodig hebt. Komt dezelfde persoon binnen met een maatpak aan, dan weten ze niet hoe snel ze je moeten helpen.

Dat is misschien niet leuk, en niet eerlijk- maar wel de realiteit.

Dus wil je dat mensen je op een bepaalde manier behandelen, dan zal je je ook op een bepaalde manier moeten presenteren. Want mensen kijken nu eenmaal EERST naar de buitenkant.

Als mensen je al kennen is het wat minder belangrijk, dan zeggen de kleren die je draagt maar weinig meer dan die mensen al weten door met je te praten.

06-06-2002, 22:16

Citaat:
Origineel gepost door emsoem
nou ik vindt het wel allemaal oke
want somigge kleding uit de winkel............................................ .....
(laat ik het maar niet zeggen hahah)

oja als oke mohammedddd???


=emsoem=
Thanks brother...alles ok...had het veel te druk met werk de laatste weken...

wat is je favourite kledingsstijl emsoem...die van mij is simpel...draag af en toe jeans of sportief (maar ik doe momenteel niet aan sport )

06-06-2002, 22:19



Citaat:
Origineel gepost door Safira75
Nou het zegt op zich maar 1 ding over je binnenkant - en dat is dat je graag wil dat anderen je op een bepaalde manier benaderen of zien.

Je creeert je eigen realiteit. Als je in oude vodden naar de society shop gaat- zal niemand je zelfs maar vragen of je hulp nodig hebt. Komt dezelfde persoon binnen met een maatpak aan, dan weten ze niet hoe snel ze je moeten helpen.

Dat is misschien niet leuk, en niet eerlijk- maar wel de realiteit.

Dus wil je dat mensen je op een bepaalde manier behandelen, dan zal je je ook op een bepaalde manier moeten presenteren. Want mensen kijken nu eenmaal EERST naar de buitenkant.

Als mensen je al kennen is het wat minder belangrijk, dan zeggen de kleren die je draagt maar weinig meer dan die mensen al weten door met je te praten.
ik ben het helemaal met je mee eens...

06-06-2002, 22:20
oke dan houden zoo


ahha werken werken he(gelukkig werk nog nie) haha


hmmmmmm

mijn kleding's stijl is net
pantalonnen
blousje
vest
mooie schoenen!!



YOU NOW!!

06-06-2002, 22:25

Citaat:
Origineel gepost door Safira75
Nou het zegt op zich maar 1 ding over je binnenkant - en dat is dat je graag wil dat anderen je op een bepaalde manier benaderen of zien.

Je creeert je eigen realiteit. Als je in oude vodden naar de society shop gaat- zal niemand je zelfs maar vragen of je hulp nodig hebt. Komt dezelfde persoon binnen met een maatpak aan, dan weten ze niet hoe snel ze je moeten helpen.

Dat is misschien niet leuk, en niet eerlijk- maar wel de realiteit.

Dus wil je dat mensen je op een bepaalde manier behandelen, dan zal je je ook op een bepaalde manier moeten presenteren. Want mensen kijken nu eenmaal EERST naar de buitenkant.

Als mensen je al kennen is het wat minder belangrijk, dan zeggen de kleren die je draagt maar weinig meer dan die mensen al weten door met je te praten.
Thank you verry mush Safira...voor deze heldere uitleg...

Je hebt het woord dat ik zocht genoemd...nml. presenteren

Is het niet zo dat wij...door middel van gebruik van kledij...wij ons zelf presenteren zoals wij willen dat de mensen naar ons kijken...of ons voordoen zoals wij op dat moment ook werkelijk willen zijn en dit trachten door middel van kledij (camouflage) te overbrengen.

06-06-2002, 22:27
Ja kleding maakt “de man,de vrouw” maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat het iets zegt over de persoon…….een man/vrouw kan voor zijn werk net gekleed zijn en in zijn vrije tijd dan is anders gekleed…dus als je die persoon door de weeks ziet dan zou je zo over die persoon denken..maar als je hem in het weekend ziet dan ga je weer anders denken………..of als je een man/vrouw op straat ziet (heel netjes gekleed) en dan zou je zeggen sooooooowwwwww dat is een nette persoon, maar als je zijn huisje binnen stap en blijkt dat ie een rotzooi maker is jaah dan valt dat mooie pakkie ook door de mand…


En een man in een kostuum/pak vind ik super charmant om te zien…….maar de pantalon moet wel precies passen niet te groot en zeker niet te klein………

Haha en iemand in een jelaba……..lekker makkelijk…….ben altijd nieuwsgierig wat hij eronder aan heeft.hihi.


En ik heb wel eens een jelaba aan…maar alleen als ik ff snel ergens naar toe ga..of ff gauw naar mijn Ma…….lekker makkelijk.

06-06-2002, 22:36
Salaam Mohammed Justice

He eindelijk weer eens iets anders op yasmina.

Kleding

Thuis loop ik altijd in een jaleba, gewoon netjes en makelijk. Iedereen kent mij niet anders en ach, dat vinden ze bij mij horen.

Op mijn werk meestal een spijkerbroek en t-shirt van de zaak
Krijg ik wel werkkleding maar draag het zelden.

In mijn vrijetijd als ik boodschappen ga doen of noem het maar op kleed ik me graag met pantalon nette schoenen en een vlot shirt, soms polo, soms gewoon een strak t-shirt of een overhemd.


Heb ik besprekingen intresseert het me niet wat ik aan doe, of ik nu naar de politie moet, justitie of gewoon met het bestuur vergader, ik ben wie ik ben. Als het gaat om een plaatje, is mijn mening niet van belang.
Waar ik ook kom ben ik duidelijk in mijn mening, ik gedraag me netjes, mijn kleding is schoon en ik stink niet, dus op en aanmerkingen zijn niet gewenst en trek me er al helemaal niets van aan.
Iedereen kent me zo, degene die me niet kent, die leert me dan wel kennen.



Je ziet ik ben van alle markten thuis

Kleding is leuk maar staat niet op de eerste plaats, als het maar schoon en heel is, dat vind ik belangrijkste.


Beslama

06-06-2002, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom


wat dacht je van een witte eserhem
metezoed eteked " erhenie ener demimoen ehenie ener dems3oen"

06-06-2002, 22:38



Camilla...is dit jou smaak

06-06-2002, 22:38

Citaat:
Origineel gepost door camilla27


Haha en iemand in een jelaba……..lekker makkelijk…….ben altijd nieuwsgierig wat hij eronder aan heeft.hihi.


EEN STRING



06-06-2002, 22:40



Citaat:
Origineel gepost door camilla27



metezoed eteked " erhenie ener demimoen ehenie ener dems3oen"
Salaam


En nu weer de vertaling

Beslama

06-06-2002, 22:41

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice



Camilla...is dit jou smaak
mmmmm alleen de blouse en die stopdas zal ik er niet bij denken..maar dat pakkie is zeker mijn smaak.........

06-06-2002, 22:41

Citaat:
Kleding is leuk maar staat niet op de eerste plaats, als het maar schoon en heel is, dat vind ik belangrijkste



Salaam John...dat vind ik ook...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17