Bekijk volle/desktop versie : de vriend van je vader is ook niet tevertrouwen



01-06-2006, 18:54
ik ben een meisje van 19
ik werd op 29 mei 4 dat was de eertse dag dat ik werd verkracht
mijn vader was 24 en ik ging vaak met me vader mee maar dit keer mocht ikniet mee want zijn vriend ging op mijpassen ik ging huilen
me vader ging 2 uurtjes weg en ik bleef en paar minuten aleen met de vriend van me vader en ik werd al boos hijz ij de hele tijd wil jeme p .ik zien ik gaf geen antwoord en ging met me barbie spelen toen kwam hij in zijn blootje bij mij binnen ik schrok en ging weg rennen maar als jullie het evrder willen lezen zeg het dan het is eenlang verhaal Xxx kusje vanm ij

01-06-2006, 19:08


mei ga door zeg ik je fans kommen laater pas

01-06-2006, 20:12

Citaat door noediah_jong:
ik ben een meisje van 19
ik werd op 29 mei 4 dat was de eertse dag dat ik werd verkracht
mijn vader was 24 en ik ging vaak met me vader mee maar dit keer mocht ikniet mee want zijn vriend ging op mijpassen ik ging huilen
me vader ging 2 uurtjes weg en ik bleef en paar minuten aleen met de vriend van me vader en ik werd al boos hijz ij de hele tijd wil jeme p .ik zien ik gaf geen antwoord en ging met me barbie spelen toen kwam hij in zijn blootje bij mij binnen ik schrok en ging weg rennen maar als jullie het evrder willen lezen zeg het dan het is eenlang verhaal Xxx kusje vanm ij
toen pakte hij mij en ging me uitkleden en ik wouniet ging kei hard maar het hielp niet mijn mijn moeder was dood toen ik 2was en ik zij mamam maar ze kwam niet en had spijt dat mijn vader me had gelaten ik werd verkracht door de vriend van me avder en lag onder bloed ik kon niet meer op mijn benen staan want me benen deden erg pijn en ik had eenlicht hersen schudding omdat hijme op de grond gooiede en ging ne-uken en ikwou het maar niet en elker keer maar weer waneer me vader weg wou wou ik me maar moecht niet en ikmoest altijd zeggen van de vriend van me vader dat hij goed voor me ging zorgen na en paar keer vroeg mijn vader wat is der aan de hand waarom ik alkeer ziek was ik wou het niet zeggen omdat ik dacht dat mijn vader ongelukkig wopu worden als hij zijn vriend kwijt zou raken want hijw asmijn moeder alkwijt en dan meschien ze vriend
na en paar jaar toen ik 14 werd het ging maar door na een tijdej had ik hettegen me vriendin gezegt maar hij gaat nu nog steeds door mij te vrekrachten en hij is

01-06-2006, 20:14
ik ben nu ontmaagd en vvind dat niet leuk ik draag hoofdoek ik wil ook zouals jullie izjn ikwou dat dit niet was gebeurd wollah ik heb lievrd de dood en al mijn vriendinnen zijn nog maagd behalfe ik

01-06-2006, 20:17


weet je vader et nu

01-06-2006, 20:27

Citaat door bouchra88:
weet je vader et nu
jah maar die is nu dood ik heb nu aleen 2 broer waarik mee woon

01-06-2006, 22:02
laai rhmou so ereg maar sbar en ze zijn boven en ze waaken over jou en broers

01-06-2006, 22:16
kijk ik ben nu al getrouwd en ga over en paar weken bevallen dus schat ik vergeef het mesn nooit wat huij bij mij heeft gedaab

02-06-2006, 00:07
ik zal em ook nooit vergeefen wollan niet



en bebrouk als gaat bevvallen inshallah

02-06-2006, 17:30

Citaat door bouchra88:
ik zal em ook nooit vergeefen wollan niet



en bebrouk als gaat bevvallen inshallah
insahllah ik heb een man genomen die voor me kan zorgen en van me houd en ik vertel hem elke dag wat er zo wel is gerbeurd in mijn leven dankejs chat dat je voorme klaars taat

03-06-2006, 18:26
oke doei beslmmama

09-06-2006, 13:48
jh ik zie heb elke dag hij woont naats mijn huis en wij gaan verhuizen insahhlah