Bekijk volle/desktop versie : ben door de bliksem getroffen!!!

01-06-2006, 16:40

ben echt zo verliefd op een jongen en hij ook op mij [/SIZE]

[SIZE="4"]
dat wilde ik ff met jullie delen..

wie is er ook verliefd????

liefs,
Jasmy

01-06-2006, 18:52

Ikkuh!!!!!!!

01-06-2006, 19:27
hoelang heeft jouw bevlieging dan geduurd mixed angel?

01-06-2006, 20:15
nou bij mij is t ook vanaf januari....en k ben nog steeds hoteldebotel en hoe kun je nou vergeten vanaf wanneer gekkie

01-06-2006, 20:30

één ding niet snel verliefd worden
het kan zware gevolgen hebben

01-06-2006, 20:53
ja...je kan ineens trouwen ofzo...je weet maar nooit....dus pas maar op!!!!

01-06-2006, 23:11

Citaat door Mixed_Angel:
Ik ken de datum niet meer precies dat ik hem voor de eerste keer zag.

Ik kan de datum wel op zoeken door de notulen erbij te pakken Het was een vergadering met de directie over de aanpak van reorganisatie binnen het bedrijf en na afloop besloot ik eens voor de verandering langs de ICT afdeling te lopen..en toen........

ahhhh so sweetttt

01-06-2006, 23:16
ik kan niet verliefd worden ik snap ook niet waarom eigenlijk, maar ookal ben ik met een meid en hebben we het zo leuk en alles et klikt perfect! ma zodra ik de volgende dag wakker ben vergeet ik alles en iedereen van gisteren....

02-06-2006, 01:58

Citaat door eazyE:
ik kan niet verliefd worden ik snap ook niet waarom eigenlijk, maar ookal ben ik met een meid en hebben we het zo leuk en alles et klikt perfect! ma zodra ik de volgende dag wakker ben vergeet ik alles en iedereen van gisteren....
ach jonge tog, je bent gwoon nog niet t meisje tege gekome waar je echt op valt denk k

02-06-2006, 01:59
k ben trouwens ook verliefd, sinds februari

02-06-2006, 14:30

Citaat door leila002:
ach jonge tog, je bent gwoon nog niet t meisje tege gekome waar je echt op valt denk k
ik denk ook dat dat het is...k raakte ook altijd snel uitgekeken op jongens echt heel stom....die jongens waren echte leuke schatten maar op de 1 of andere manier voelde k verder niets voor ze....maar nu weet k dat ik het wel kan k moest gewoon op de juiste w8en... en bijna iedereen lijkt wel verliefd te zijn nu vanaf januari/februari...misschien komt t doordat we behoefte hadden aan wat warmte in de winter

02-06-2006, 17:40

Citaat door Mixed_Angel:

Je hebt trouwens pcies de zelfde schrijfstijl als een vriendin van mij.
Ik zou bijna denken dat jij S.112 was.
hahaha nee ben t echt niet....grappig om te horen dat er meer mensen zijn met dezelfde schrijfstijl... nu ben k niet meer uniek

02-06-2006, 18:00

Citaat door Mixed_Angel:
Ja klopt, ik weet dat jij het niet bent...want mijn vriendin zit in Parijs en komt pas aanstaande zondag terug..tenzij je nu in een internetcaffe in Paris zit, maar dat lijkt me stug.
Als ik in Parijs zat zou k alles behalve een internetcafe opzoeken...zo verslaafd aan internet ben k nog net niet hahahaha....