Bekijk volle/desktop versie : e-mail van je ex-vriend



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

01-06-2006, 15:18
Ik ben al 4,5 jaar getrouwd, gelukkig getrouwd. Ik houd erg veel van mijn man
en ons 3- jarige dochtertje.
Een paar weken terug ontving ik een e-mail van een ex-vriend Hij wilde weten hoe het met mij ging en vroeg om iets van me te laten horen.
Ik heb mijn man de mail laten lezen, omdat ik verder geen geheimen voor mijn man heb en die adviseerde me de e-mail te verwijderen. Wat ik ook heb gedaan.

Maar eigenlijk wil ik mijn ex zoveel vertellen na al die jaren. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik wil hem over mijn man vertellen en ons dochtertje. Ik ben ook benieuwd naar hem, of hij inmiddels ook getrouwd is en kinderen heeft.

Tot nu toe heb ik mezelf weten te bedwingen en hem niet gemaild. Ik ben bang dat ik mezelf er een hoop ellende mee op de hals haal. Ik baal ook wel een beetje dat hij me gemaild heeft.

Af en toe denk ik, een mailtje terug kan toch geen kwaad? Maar ik weet dat ik het mijn man niet zou kunnen uitleggen. Ik begrijp het namelijk zelf ook niet.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?

01-06-2006, 15:19


Zeker je 1e liefde,

Blokkeer zijn mail zodoende dat hij jou geen mails meer kan sturen!

01-06-2006, 15:19

Citaat door nomade_meisje:
Ik ben al 4,5 jaar getrouwd, gelukkig getrouwd. Ik houd erg veel van mijn man
en ons 3- jarige dochtertje.
Een paar weken terug ontving ik een e-mail van een ex-vriend Hij wilde weten hoe het met mij ging en vroeg om iets van me te laten horen.
Ik heb mijn man de mail laten lezen, omdat ik verder geen geheimen voor mijn man heb en die adviseerde me de e-mail te verwijderen. Wat ik ook heb gedaan.

Maar eigenlijk wil ik mijn ex zoveel vertellen na al die jaren. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik wil hem over mijn man vertellen en ons dochtertje. Ik ben ook benieuwd naar hem, of hij inmiddels ook getrouwd is en kinderen heeft.

Tot nu toe heb ik mezelf weten te bedwingen en hem niet gemaild. Ik ben bang dat ik mezelf er een hoop ellende mee op de hals haal. Ik baal ook wel een beetje dat hij me gemaild heeft.

Af en toe denk ik, een mailtje terug kan toch geen kwaad? Maar ik weet dat ik het mijn man niet zou kunnen uitleggen. Ik begrijp het namelijk zelf ook niet.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
als je je huwelijk wil riskeren en vertrouwen van je man wil schaden


...be my guest

01-06-2006, 15:20

Citaat door Half Blood:
Zeker je 1e liefde,

Blokkeer zijn mail zodoende dat hij jou geen mails meer kan sturen!
wat wil je? wijven geilen op aandacht


doet ze echt niet

01-06-2006, 15:21


Ja indd.. blokkeren die handel.. wat als je huwelijk hierdoor naar de klote gaat?? ..het is die risico niet waard.. hij's niks voor niks je EX dus sluit die leven ook achter je en wees gelukkig met wat je hebt

01-06-2006, 15:21
is wel heel lang geleden he..

terugmailen is nergens voor nodig.. zeker niet om em alleen te vertellen dat je nu getrouwd bent enzo..

vergeet t gewoon maar en dat zeg ik ook alleen maar omdat je getrouwd bent he..

01-06-2006, 15:22

Citaat door DisserShock:
wat wil je? wijven geilen op aandacht


doet ze echt niet
Je hebt gelijk, als ze het niet van rechts krijgen zoeken ze het wel op links.

Wallah daarom zou ik geen meid willen die eerder al een relatie heeft gehad,

Die 1e liefde blijft binnen, ook al onderdrukken ze het .. sommige zijn zo zwaar mentaal gefakked dat ze er zelf niets aan kunnen doen.

Dan krijg je zulke shit.

Email met een X

Fakking Hell, spendeer je een bruiloft en je tijd.. wat krijg je ervoor terug een vrouw die twijfelt of ze wel of niet met haar X in contact moet komen

Te achterlijk voor woorden

01-06-2006, 15:22
en aan je man vertellen was heus niet noodzakelijk.. mensen die dit soort dingen vertellen en dan zeggen dat ze dat doen omdat ze geen geheimen willen hebben, hebben juist diepere geheimen.. vertel hem die maar

01-06-2006, 15:24
half blood.. je komt over als een mongool.. vrouwen worden ook ouder en wijzer net als mannen.. dus dat eerste liefde gedoe is bullshit.. je onthoud het wel zoals met veel dingen de eerste keer maar dat is dan meestal ook alles..

01-06-2006, 15:24

Citaat door Half Blood:
Je hebt gelijk, als ze het niet van rechts krijgen zoeken ze het wel op links.

Wallah daarom zou ik geen meid willen die eerder al een relatie heeft gehad,

Die 1e liefde blijft binnen, ook al onderdrukken ze het .. sommige zijn zo zwaar mentaal gefakked dat ze er zelf niets aan kunnen doen.

Dan krijg je zulke shit.

Email met een X

Fakking Hell, spendeer je een bruiloft en je tijd.. wat krijg je ervoor terug een vrouw die twijfelt of ze wel of niet met haar X in contact moet komen

Te achterlijk voor woorden
ja man echt fucked up!


maar dat kun je er niet uitmeppen dat soort aandachtsgeilheid


wat moet die arme man nu? hij heeft een dochter met haar

01-06-2006, 15:25

Citaat door nomade_meisje:
Ik ben al 4,5 jaar getrouwd, gelukkig getrouwd. Ik houd erg veel van mijn man
en ons 3- jarige dochtertje.
Een paar weken terug ontving ik een e-mail van een ex-vriend Hij wilde weten hoe het met mij ging en vroeg om iets van me te laten horen.
Ik heb mijn man de mail laten lezen, omdat ik verder geen geheimen voor mijn man heb en die adviseerde me de e-mail te verwijderen. Wat ik ook heb gedaan.

Maar eigenlijk wil ik mijn ex zoveel vertellen na al die jaren. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik wil hem over mijn man vertellen en ons dochtertje. Ik ben ook benieuwd naar hem, of hij inmiddels ook getrouwd is en kinderen heeft.

Tot nu toe heb ik mezelf weten te bedwingen en hem niet gemaild. Ik ben bang dat ik mezelf er een hoop ellende mee op de hals haal. Ik baal ook wel een beetje dat hij me gemaild heeft.

Af en toe denk ik, een mailtje terug kan toch geen kwaad? Maar ik weet dat ik het mijn man niet zou kunnen uitleggen. Ik begrijp het namelijk zelf ook niet.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Uit respect en liefde voor mijn man en met name voor mijn dochter zou ik hem negeren en alles wat hem te maken heeft verwijderen!

Ik bedoel van wat denk je met het mailtje te kunnen bereiken? Niets dan ellende! Hoe zou jij het vinden als je man met zijn ex gaat zittenmailen? Ik zou het echt erg vinden!

01-06-2006, 15:26

Citaat door Kadir!:
half blood.. je komt over als een mongool.. vrouwen worden ook ouder en wijzer net als mannen.. dus dat eerste liefde gedoe is bullshit.. je onthoud het wel zoals met veel dingen de eerste keer maar dat is dan meestal ook alles..
dat ze twijfelt is al een slecht teken

01-06-2006, 15:26


ze twijfelt om met hem in contact te komen.. niet om haar benen te spreiden tering

01-06-2006, 15:27
Leuke gedachtens hebben de jongens hier op m.nl


Maaruh mevrouw NIET DOEN... SKOTEN DIE HANDEL


p.s geef mij eens een [COLOR="SeaGreen"]groene puntje...!! [/COLOR]

01-06-2006, 15:27
niet terugmailen meid, voorkom de narigheid!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11