Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hartkloppingen



Pagina's : [1] 2 3 4

01-06-2006, 14:39
Wie heeft hier ook last van?? En ook soms pijn in t hart wanneer je teveel stresst?

01-06-2006, 15:05


I know... Ik weet wat je bedoelt.. Daar bij hoort ook dat je niet diep kan inademen..Dat is tenmiste zo bij mij

01-06-2006, 15:53
Mijn zusje heeft het ook heel erg.

01-06-2006, 22:10

Citaat door baghdadi_17:
I know... Ik weet wat je bedoelt.. Daar bij hoort ook dat je niet diep kan inademen..Dat is tenmiste zo bij mij
Hmm je heb wel soms last van ademhaling..niet kortademig maar zo'n raar gevoel weet niet hoe je t moet uitleggen..Maar hoe vaak heb je er last van?

01-06-2006, 22:10



Citaat door Briss:
Mijn zusje heeft het ook heel erg.
Hoe oud is je zusje? En waardoor krijgt zij t?

01-06-2006, 22:43
jaaa heb ik ook, best eng.. ik heb het vaak als ik rusitg in bed lig, en dan gaat mn hart onregelmatig kloppen, en de slagader in mn nek gaat ook heel raar kloppen, alsof iemand met zn vinger erop tikt, zo'n gevoel... maar weet niet of het door stress komt kan best

01-06-2006, 22:49

Citaat door x^x..Lila..x^x:
jaaa heb ik ook, best eng.. ik heb het vaak als ik rusitg in bed lig, en dan gaat mn hart onregelmatig kloppen, en de slagader in mn nek gaat ook heel raar kloppen, alsof iemand met zn vinger erop tikt, zo'n gevoel... maar weet niet of het door stress komt kan best
Ow jaa heb ik ook jaa...is echt irritant..maar je krijgt t juist wanneer je gewoon niks doet...Denk wel stress hoor...Want aangezien jij t krijgt wanneer je gewoon in bed ligt..

01-06-2006, 23:03
k heb t ook wel vaak..en vooral
nadat ik die energie drankjes heb gedronken

01-06-2006, 23:06

Citaat door mtiwia4life:
k heb t ook wel vaak..en vooral
nadat ik die energie drankjes heb gedronken
Kan je uitleggen wat je precies hebt? Zijn t alleen snelle hartkloppingen..of hartkloppingen die je in je keel een paar keer hard voelt? Of wat ik soms heb echt pijn gewoon in t hard....soort druk

??

01-06-2006, 23:09

Citaat door mtiwia4life:
k heb t ook wel vaak..en vooral
nadat ik die energie drankjes heb gedronken
Da's bij mij ook,

01-06-2006, 23:13

Citaat door Camellia:
Da's bij mij ook,
Wat raar dat jullie dat krijgen bij energie drank..of houden jullie me in de maling? Nee toch

01-06-2006, 23:19

Citaat door bruiloft:
Wat raar dat jullie dat krijgen bij energie drank..of houden jullie me in de maling? Nee toch
Nee ik meen 't, had een keer blikje energie drank op en ineens van die hartkloppingen en 't bleef ongeveer de hele dag door, maar dat komt omdat daar teveel cafeine in zit,
Wil je van die hartkloppingen af? Ga dan naar de dokter en vraag of die je wil doorsturen naar de cardioloog, dan krijg je een HOLTER-test. Moet je 24-uur met zo'n apparaat lopen die je hartklopping meet en daaruit maakt die cardioloog zijn conclusie, als 't niks ernstigs is krijg je gewoon propranolol voorgeschreven wat je een tijd moet slikken.

01-06-2006, 23:28



Citaat door Camellia:
Nee ik meen 't, had een keer blikje energie drank op en ineens van die hartkloppingen en 't bleef ongeveer de hele dag door, maar dat komt omdat daar teveel cafeine in zit,
Wil je van die hartkloppingen af? Ga dan naar de dokter en vraag of die je wil doorsturen naar de cardioloog, dan krijg je een HOLTER-test. Moet je 24-uur met zo'n apparaat lopen die je hartklopping meet en daaruit maakt die cardioloog zijn conclusie, als 't niks ernstigs is krijg je gewoon propranolol voorgeschreven wat je een tijd moet slikken.
Owww okeee...wel effe schrikken hoor...denk je effe wat te gaan drinken en dan opeens krijg je hartkloppingen..Maar hoe voelde die hartkloppingen aan..snel? Of gewoon duidelijk te voelen..of onregelmatig? En de dokter ben ik al geweest..hij heeft me gecontroleerd en heeft een de ritme van me hart gemete door een hartfilpmje..maar ben nooit bij de cardioloog geweest..Zal ik er gewoon heen gaan? En helpt die propranolol?

01-06-2006, 23:31

Citaat door bruiloft:
Owww okeee...wel effe schrikken hoor...denk je effe wat te gaan drinken en dan opeens krijg je hartkloppingen..Maar hoe voelde die hartkloppingen aan..snel? Of gewoon duidelijk te voelen..of onregelmatig? En de dokter ben ik al geweest..hij heeft me gecontroleerd en heeft een de ritme van me hart gemete door een hartfilpmje..maar ben nooit bij de cardioloog geweest..Zal ik er gewoon heen gaan? En helpt die propranolol?
Hartfilmpje is voor een paar seconden, dat andere is voor 24 uur dus ik zou maar gaan al je er veel last van hebt.

01-06-2006, 23:35

Citaat door Camellia:
Hartfilmpje is voor een paar seconden, dat andere is voor 24 uur dus ik zou maar gaan al je er veel last van hebt.
Ja ik denk dat ik gewoon een bezoekje ga brengen insallah...kan je er trouwens gelijk terecht of is er wachtlijst..en wil je aub me andere vragen nog snel beantwoorden..want wil gaan slapen

Pagina's : [1] 2 3 4