Bekijk volle/desktop versie : Ze hebben met mijn hart gespeeld



01-06-2006, 13:10
mijn naam is inaam en hier komt mijn 2e verhaal.

mama'inaam inaam wakker worden je moet naar school'ik stond op een ging me douchen en aankledden op school zag ik al me vriendinnen staan en ik begong ze te groeten.ik''hey allemaal alles goed''sibel''hmdl en met jou?.'' ik'juwel ook goed''. ik''en jullie meiden hoe gaat het met jullie'' hun'' juwel ook goed''. daarna ging de bel ik ging naar de les en toen kwam zo een jonge naast me zitten die jongen is nieuw zei de juf.ik''hey alles goed''. hij beantwoorden niks terug dus ik trok er niks aan.toen we an het werk warren zag ik dat die jonge me hele tijd aankeek maar ik vond hem niet zo mooi gewoon een noormale jonge.ik'' hey wat kijk je me hele tijd aan heb ik iets van je aan of zo'' de klas begong te lachen en doe jonge rende weg dus ik begong ook te lachen maar van binnen vond ik het wel erg waarom ik dat gezegt heb.toen kwam de juf naar me toe en zei waar die jonge is.ik''o hij is weg wat heb ik er nou weer mee te maken'' juf'' nee niks ik vraag het allen even weetje wat inaam ga de klas maar even uit'' ik ging meteen weg en ging even zitten bij de kantine en toen kwam paar meisje naar me toe'. ik''wat moeten jullie'' die meisje die hete layla''zo zo heb je weer een grote mond'' ik'ga weg van mij heb gee ntijd voor jullie'die meiden deden stoer omdat ze zogenaam elke jonge konden krijgen ze warren net hoeren ze liepen met al die jongens.ik''gaa a kehba ga van me weg'' layla''w8 maar als ik je volgende keer pakt je heb latijd een grotee mond'' ik trok er nks van een en liep weg en riep terug ''heb geen tijd voor jullie heb wat beters te doen oke'' daarna ging de 2e bel ik moest naar de andere les.en toen kwam die jonge weer in de les maar hji ging achter in zitten terwijl de hele klas voorin ging zitten want we hadden natuurscheikunde les dus iedereen wou voorin zitten behalve hij. toen ging de meester naar hem toe'' hey jonge wat is er met je kom je nite voorin zitten'hij benatwoorde niks terug dus ik liep naar de meester toe'meester laat die nurdje daaro hoor'' meester'' inaam wat is dat voor woorden''
ik'' nou dat zijn min woorden'' en in me zelf dat ik van binnen'' waarom ben ik zo terwijl ik van binnen het heel ergvind wat ik tegen die jonge zegt '' daarna hadden we pauze en layla kwam weer naar me toe'' hey meisje weetje wel wie die jonge is ie bij jou in de klas zit'' ik''ja het is een mens met 2 ogen en 1 nues en 1 mond'' leyla'voor je informatie hij is me broertje'' ik'' en nu wat ga je doen moet je niet bij mij komen ga naar je broertje toe of zo''


willen jullie nog meer lezen

28-06-2006, 10:13


Up