Bekijk volle/desktop versie : messoudi naar Willem 2 =~?



Pagina's : [1] 2

01-06-2006, 09:36

Citaat:
Willem II moet nog met Germinal Beerschot tot een akkoord komen, maar de Tilburgers hebben Mohammed Messoudi al overtuigd.
'Ik heb de afgelopen week nog eens goed nagedacht en beslist om te vertrekken naar Willem II', zegt Messoudi in de Gazet van Antwerpen. 'Dat heb ik ook duidelijk gemaakt in een gesprek met Willem II. Ik hoop dat de clubs snel een akkoord vinden, dan kan ik met een gerust gevoel op vakantie.'

Messoudi speelt al vier seizoenen voor Germinal Beerschot, waar de middenvelder de laatste twee jaar is uitgeroeid tot een vaste waarde. Zijn contract bij de Antwerpse club loopt nog een jaar door.
Ik had ooit eens een topic geopend over die dembele en toen kwam ook deze jongen ter spraken. het schijnt een super talent te zijn ...misshcien nog beter dan dembele...als ie komt naar Nederland misschien ontwikkeld ie zich verder en word het shie echte vaste kracht en kan ie onze atlas welpjes misschien komen versterken

01-06-2006, 09:37



Citaat door zaki_klawie:
Ik had ooit eens een topic geopend over die dembele en toen kwam ook deze jongen ter spraken. het schijnt een super talent te zijn ...misshcien nog beter dan dembele...als ie komt naar Nederland misschien ontwikkeld ie zich verder en word het shie echte vaste kracht en kan ie onze atlas welpjes misschien komen versterken
ja kan well

01-06-2006, 09:44

Citaat door gekkeTabdarst:
ja kan well
zegt je helemal nix hé

01-06-2006, 09:47
Plaats bij sport maat, hier lopen alleen Fatima's rond en dikke Achmeds die nooit een bal hebben gezien of aangeraakt.


Ps. Is het een Marokkaan?

01-06-2006, 09:57



Citaat door zaki_klawie:
zegt je helemal nix hé
ahaha ahahah

ne eigenlijk helemaal niks neee ik wou reageren op jou doess

01-06-2006, 09:58

Citaat door masterswazzup:
Plaats bij sport maat, hier lopen alleen Fatima's rond en dikke Achmeds die nooit een bal hebben gezien of aangeraakt.


Ps. Is het een Marokkaan?
aahhaahahah
gataar

doess jij bent ook een achmed die geen bal heeft aangeraakt

01-06-2006, 10:01

Citaat door masterswazzup:
Plaats bij sport maat, hier lopen alleen Fatima's rond en dikke Achmeds die nooit een bal hebben gezien of aangeraakt.


Ps. Is het een Marokkaan?
dit is tog sport

Ik had begrepen dat het indd een marokkaan was

01-06-2006, 10:04

Citaat door zaki_klawie:
dit is tog sport

Ik had begrepen dat het indd een marokkaan was
Ik bedoel plaats het bij rubriek sport & lichamelijk.



Ewa mezjien, ben benieuwd!

01-06-2006, 10:10

Citaat door masterswazzup:
Ik bedoel plaats het bij rubriek sport & lichamelijk.



Ewa mezjien, ben benieuwd!
wholah ik d8 dat ik daar al zat schande...hoe de fak krijg ik deze topic daar

01-06-2006, 10:12

Citaat door zaki_klawie:
wholah ik d8 dat ik daar al zat schande...hoe de fak krijg ik deze topic daar


Nog niet wakker a sahbie.

Gewoon deze verwijderen en nieuwe daar openen.

01-06-2006, 10:20

Citaat door masterswazzup:


Nog niet wakker a sahbie.

Gewoon deze verwijderen en nieuwe daar openen.
ik heb al gevraagd om te verplaatsen...maar volgens mij is er nog geen kip wakker met moderator rechten

01-06-2006, 10:30
MANNEN

01-06-2006, 10:39



Citaat door gekkeTabdarst:
MANNEN

01-06-2006, 11:04

Citaat door gekkeTabdarst:
MANNEN
la waloeeee

01-06-2006, 11:12
supertalent ?

hij gaat bijna met pensioen

Pagina's : [1] 2