Bekijk volle/desktop versie : Roddelen, kan iemand mij daar meer over vertellen...



01-06-2006, 00:03
kan iemand mij helpen.. ik wil iemand ff mee geven dat roddelen haram is.. en wat daar tegenover staat met Allah ..

kan iemand mijn meer info over geven iemand die daar meer over weet


thnx

01-06-2006, 00:11



Citaat door Koffie verkeerd:
kan iemand mij helpen.. ik wil iemand ff mee geven dat roddelen haram is.. en wat daar tegenover staat met Allah ..

kan iemand mijn meer info over geven iemand die daar meer over weet


thnx
dat zou ik ook wel willen weten...

01-06-2006, 00:12

Citaat door Koffie verkeerd:
kan iemand mij helpen.. ik wil iemand ff mee geven dat roddelen haram is.. en wat daar tegenover staat met Allah ..

kan iemand mijn meer info over geven iemand die daar meer over weet


thnx
wat is nou niet haram?????????alles wat de jongeren doen tegenwoordig is haram, een tv thuis hebben is zelfs haram

01-06-2006, 00:18
mohammeddd ik begrijp niet wat er staat, leuk en aardig geciteerd maarre.. ff kort en krachtig...

01-06-2006, 00:24


mensen geef mij een kleine stukje waarheid..

01-06-2006, 00:30

Citaat door Koffie verkeerd:
mensen geef mij een kleine stukje waarheid..
Daarboven
Boven
Boven
Boven
zie je het daar boven staat een heel groot stuk waarheid, wil je nu een leugen?
Ik weet
Lezen is geen kunst kunst, maar begrijpend lezen wel, voor sommige dan

30-04-2007, 18:14
Roddellen is op zich haram '' de profeet heeft gezegd wie over iemand roddelt dan lijkt het of hij de vlees van een mens eet over wie hij roddelt ''

29-05-2007, 21:06
salamou 3aleykoum zuster...

het is alsof jij het vlees eet van die persoon over wie je roddelt terwijl hij/zij dood is...

niet zo lekker dus.... laat het maar achterwege

wassalaam

29-05-2007, 21:18
Jou hasanets worden op de dag des oordeels aan de persoon gegeven waar jij over heb geroddelt..en niet te vergeten...roddelen is gelijk aan het eten van de vlees van de desbetreffende persoon waar je over roddelt. Niet smakelijk dus..

29-05-2007, 23:51
hoe wij nu over dit onderwerp praten is zelfs haram
maar je hebt gelijk roddelen is haram dus meisjes niet RODDELEN