Bekijk volle/desktop versie : Check dit!!!!!



31-05-2006, 22:50
Ik haalde deze link van een topic bij ' de wereld van de Marokkaanse vrouw'
Topcameravrouw...overdreven feesten...niet echt Islamitisch maar goed... Maar waar het mij nou om ging... . de bruiloft van Samir en Sonya...en dan bij het 2 e stukje...daar komt zo'n gaaf nummer in voor!!! Na dat nummer komt dat Egyptische nummer ' boes iw boes' maar ik wil zo graag dat nummer voor ' boes iw boes'

Wie kan mij daaraan helpen????? Ik zou je erg dankbaar zijn!

http://www.videopro.fr/videos/?id=11

31-05-2006, 23:00


Ja die heb ik voor je.. is van cheba Djenet.. Laaris oe Laaroussa.. is een algerijnse liedje.. was 2 jaar terug een super hit!

w8 ik zet het voor je hierop.. momentje hoor

Assialady!

31-05-2006, 23:04
Astu... ik zie dat je gaat trouwen insha Allah.. beloof me dat je dit liedje gaat draaien op je dag!..

In Algerije werd dit liedje super vaak gedraaid!



http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=D46DE4634AA00BDA


31-05-2006, 23:14
AAAAAAH WAT LIEF VAN JE!!!!!! Zo lief, zo snel!!!

Ennuh..hihihihi meid...ik ben al getrouwd...die balk onder mijn naam is juist aan het aftellen tot ik een jaar getrouwd ben. Maar chokran meid!!!

p.s. alhoewel ik niet aan dat hele reputatiepuntjes gedoe meedoe geef ik je toch een punt omdat ik superblij ben!

31-05-2006, 23:20



Citaat door VoteForKerry!:
AAAAAAH WAT LIEF VAN JE!!!!!! Zo lief, zo snel!!!

Ennuh..hihihihi meid...ik ben al getrouwd...die balk onder mijn naam is juist aan het aftellen tot ik een jaar getrouwd ben. Maar chokran meid!!!

p.s. alhoewel ik niet aan dat hele reputatiepuntjes gedoe meedoe geef ik je toch een punt omdat ik superblij ben!
Haha hey meid.. ja sorry heb niet goed gelezen!.. Haha graag gedaan..! Nou shake ze.. en je krijgt punt terug

31-05-2006, 23:27
Nee joh hoeft niet...
Maarruh..ik opende net het liedje. Om te beginnen, keigaaf nummer!! Maar het is niet dat nummer dat je bij deel 2, aan het begin hoort (van Sihem en MOhamed).. Maar dit is ook een heeeeeel gaaf nummer!