Bekijk volle/desktop versie : stel je aanstaande vraagt...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-05-2006, 00:32

[Of je lid bent van marokko.nl... wat zeg je dan? En vertel je echte nickname.. of ga je snel een andere nick aanmaken

Of stel je aanstaande bekent dat hij dissershock is of achmitchar (heren met alle respect ) zal je hem afrekenen op zijn uitrspraken ]


31-05-2006, 00:33





dam wat een situatie dan gaat ie al ju reacties opnoemen en andersom

31-05-2006, 00:35

Citaat door ghizlen:

[Of je lid bent van marokko.nl... wat zeg je dan? En vertel je echte nickname.. of ga je snel een andere nick aanmaken

Of stel je aanstaande bekent dat hij dissershock is of achmitchar (heren met alle respect ) zal je hem afrekenen op zijn uitrspraken ]

hahahaha ik zou het wel gewoon eerlijk zeggen

en zou hem overhalen om lid te worden zodat we saampjes mensen kunnen pesten en als het blijkt dat hij 1 van onze maffia mensen is dan schud ik hem de hand

31-05-2006, 00:35
Waar mensen aan denken?!

31-05-2006, 00:36



Citaat door ghizlen:

[Of je lid bent van marokko.nl... wat zeg je dan? En vertel je echte nickname.. of ga je snel een andere nick aanmaken

Of stel je aanstaande bekent dat hij dissershock is of achmitchar (heren met alle respect ) zal je hem afrekenen op zijn uitrspraken ]

alsjeblieft niet....

Kzou het zeker wel vertellen wie weet met wie ik te maken heb...

31-05-2006, 00:36

Citaat door Lorenna:
hahahaha ik zou het wel gewoon eerlijk zeggen

en zou hem overhalen om lid te worden zodat we saampjes mensen kunnen pesten en als het blijkt dat hij 1 van onze maffia mensen is dan schud ik hem de hand
hhaahahahahahahahahahaha

31-05-2006, 00:42
je kent me



31-05-2006, 00:45

Citaat door Lorenna:
je kent me



Kneus...

Isht niet lauk als je mannetje lid is van m.nl...

31-05-2006, 00:45

Citaat door MocrowGirlBella:



dam wat een situatie dan gaat ie al ju reacties opnoemen en andersom
hahaha.. daarom en dan zeg je.. jij klootzak je zat met die en die te flirten he.. en je vond tochalle vrouwen een slut

31-05-2006, 00:47

Citaat door Lorenna:
hahahaha ik zou het wel gewoon eerlijk zeggen

en zou hem overhalen om lid te worden zodat we saampjes mensen kunnen pesten en als het blijkt dat hij 1 van onze maffia mensen is dan schud ik hem de hand
Nee joh samen lid? dan is het niet grappig meer.. omdat je op je woorden moet letten en iemand je ware aard echt kent

ja stel je eens even voor.. is je man RzPkT of toch de meest beruchten stel achmitchar raakt verliefd op whocares

31-05-2006, 00:48

Citaat door RzPkT:
Waar mensen aan denken?!
iwa ja.. eentje voor jou: stel je gaat speeddaten en je komt tegenover ghizlen of jamie tezitten

31-05-2006, 00:49

Citaat door jamie1981:

Kneus...

Isht niet lauk als je mannetje lid is van m.nl...
ik heb denia henia dan kan ik samenspannen tegen anderen net als bonnie en clyde en ernie en bert

31-05-2006, 00:49


Lijkt me een zware afknapper als ik ontdek dat mijn partner lid is/was van Marokko.nl


31-05-2006, 00:49

Citaat door jamie1981:
alsjeblieft niet....

Kzou het zeker wel vertellen wie weet met wie ik te maken heb...
jou man vraagt gelijk scheidingspapieren.. hij zegt: wayooo 12000 reacties.. en ik maar denken dat je je aan het voorbereiden was met het koken

31-05-2006, 00:50

Citaat door ghizlen:
Nee joh samen lid? dan is het niet grappig meer.. omdat je op je woorden moet letten en iemand je ware aard echt kent

ja stel je eens even voor.. is je man RzPkT of toch de meest beruchten stel achmitchar raakt verliefd op whocares
hahaha ayemma inoe dat moeten we niet hebben inderdaad

Pagina's : [1] 2 3 4 5