Bekijk volle/desktop versie : 5 dagen dieet..........................



30-05-2006, 20:18
Wie o wie heeft deze dieet gevolgd en zoja wat zijn de resultaten

30-05-2006, 20:26


0.0 Als je er niet eeuwig aan houd dat kom je weer vet aan!

30-05-2006, 20:47
maar hoe,vallen jullie weer in de oude patroon,en hoeveel kg zijn jullie kwijt geraakt aan deze dieet

30-05-2006, 20:51

Citaat door 112malika:
maar hoe,vallen jullie weer in de oude patroon,en hoeveel kg zijn jullie kwijt geraakt aan deze dieet
Ziekenhuisdieet toch? Ik heb het 3 weken volgehouden was iets van 5 kilo afgevallen maar daarna kwam ik weer 7 kilo aan omdat ik was gestopt binnen 2 weken

30-05-2006, 21:20


Welke dieet is dit want je heb meerdere ziekenhuis dieten is dit waarbij je alleen ei geroorsterd brood en yogurt mag eten?

31-05-2006, 00:05
ik heb het gedaan vond het eten zoooo goor omdat ik geen wortels lust dus geen groenten en at ze ook niet op, was wel toen in 1 week 2,5 kg afgevallen
maar naar 2 weken opgegeven en kwam het dubbele aan

31-05-2006, 14:20
ja het is die dieet met eieren en yoghurt
en ik vind het best wel lekker hoor

31-05-2006, 14:24
Ik doe het...

Maar, zoals bij elk dieet, komt het er net zo hard weer aan als je niet op let op wat je eet na het lijnen..

Ik gebruik dit dieet (gecombineerd met sporten) om flink af te vallen en zal vervolgens insha allah mn eetpatroon en mn bewegingspatroon aan moeten passen wil ik op gewicht blijven..

Tis nie zo dat je je 3 weken uithongert en dan jezelf 3 weken vol gooit met zoetigheden..

Dit dieet is louter hulpmiddel en stimulans en een begin...

Verder mag iedereen er over denken wat ie wil

M3a salama,
Latifa

29-06-2006, 19:22

Citaat door Maghrebiya:
Ik doe het...

Maar, zoals bij elk dieet, komt het er net zo hard weer aan als je niet op let op wat je eet na het lijnen..

Ik gebruik dit dieet (gecombineerd met sporten) om flink af te vallen en zal vervolgens insha allah mn eetpatroon en mn bewegingspatroon aan moeten passen wil ik op gewicht blijven..

Tis nie zo dat je je 3 weken uithongert en dan jezelf 3 weken vol gooit met zoetigheden..

Dit dieet is louter hulpmiddel en stimulans en een begin...

Verder mag iedereen er over denken wat ie wil

M3a salama,
Latifa