Bekijk volle/desktop versie : irritaties!



29-05-2006, 11:27
ik moet het gewoon even kwijt. frustraties

wie irriteert hier op marokko.nl zich ook zo mateloos aan:


- als er verhalen worden geschreven dat er tussen bepaalde stukken in eerst miljoenen reacties staan die nergens op slaan en je eerst 5 minuten bezig bent met paginas klikken voordat er een vervolg komt....

- dat er zo vaak UPPPPP UPPPPPPP wordt gebruikt... maakt me sacho en heb dan zin om pc uit het raam te gooien

- dat sommige topics uiteindleijk heeele ergens anders over gaan dan waar ze daadwerkelijk voor bedoeld zijn



deze dingen en nog wel meer maken mij gek en irriteren mij mateloos




wie is het ook hiermee eens.....

29-05-2006, 11:33


Irritatiegehalte is hier wel erg hoog aanwezig?

Diep ademhalen meisje... Rustig aan.

Als ik mijn gefrusteerde irritaties moest neerzetten dan ben ik nog wel ff bezig.

29-05-2006, 11:37
je zeurt

29-05-2006, 11:40
neeee het is echt zo... en ik blijf ook wel rustig, maar naeenhalf uurtje kan ik geen upppssss meer zien...oeeeee..heheeh en als ik nog door ga ben ik over jaar nog niet klaar


misschien is het omdat ikgeen marokkaans ben misschien is dat UPPPPPPPPPPP gedoe wel marokkaasn heheheh

29-05-2006, 11:42


Diep ademhalen ja..

29-05-2006, 11:44
ja ben ik al mee bezig.maar het viel mij gewoon echt op. elke dag word ik er weer mee geconfronteert..vionden jullie het dan niet een beetje irritant?vooral bij de verhalen

29-05-2006, 14:35
Vooral punt 3 irriteert mij.... die verhalen lees ik niet echt.... en van dat UP..... daar ben ik nog steeds niet achter wat ze ermee bedoelen ( en ja ik ben wel marokkaans) Maar Van onderwerp veranderen....djnoennnn

29-05-2006, 16:11
Je kan ook ergens anders heen gaan. Er zijn zoveel sites. Ik zou niet op een site willen zitten die mij irriteerde.

29-05-2006, 16:16
....Ik irriteer me aan mensen, die zoveel klagen....


Overigens, heb ik een heel erg mooi systeem ontworpen (maar ik ga niet strijken met de eer, het idee kwam van iemand anders), bij mijn verhaal....Niks 500 pagina's doorscrollen...Het hele verhaal, staat op de eerste pagina...

29-05-2006, 17:03

Dit irriteert mij:

- Je mag maar 1 bericht plaatsen in 3O seconde, Dat is gwn irritant als je druk bezig bent met reageren op verschillende topics!

- Soms lijkt 't alsof heel marokko.nl onzinhoekje is


03-07-2006, 21:36
Jah daar irriteer ik me ook altijd aan
dus stop ik met verhaelen lezen
als ik steeds moet verder klikken enz
vreslijk
dat geup kan ik begrijpen want anders is de topic kwijt ierdeeen kklikt op deeerste dussu
nu wordt de ze topic ook geup