Bekijk volle/desktop versie : Blind aan de slag bij Vitesse



29-05-2006, 02:56
Danny Blind is de nieuwe trainer van Vitesse, dit weet de regionale zender AT5 te melden. De Zeeuw zal komende week een contract bij de Arnhemmers ondertekenen met een loopduur van twee seizoenen. In de verbintenis is een optie voor een derde seizoen opgenomen. Gerard van der Lem zal Blind bij Vitesse gaan assisteren in diens werkzaamheden, ook hij tekent een contract voor twee jaar.

Blind trainde dit seizoen jeugdliefde Ajax, maar moest van de Amsterdamse beleidsbepalers plaats maken voor Henk ten Cate. De Amsterdammers kenden een teleurstellend verloop van de competitie, maar dwongen via de play-offs wel deelname aan de voorronde van de Champions League af. Ajax legde bovendien onder de leiding van Blind beslag op de beker. Bij Vitesse wordt Blind de opvolger van Edward Sturing die na jaren van trouwe dienst toe was aan een nieuwe uitdaging.

ik denk dat het wel een goeie club is voor Blind.

29-05-2006, 16:25


Niet waar, hij gaat waarschijnlijk in Italie aan de slag, tweede divisie club..

29-05-2006, 16:47

Citaat door JeWeetWel:
Niet waar, hij gaat waarschijnlijk in Italie aan de slag, tweede divisie club..
hoe weet je dat

29-05-2006, 16:49
staat overal dat hij trainer zal worden van vitesse

29-05-2006, 16:50


Danny Blind naar Italië
29 mei 2006, 15:29
Door: Ronnie Vermonden
Verschillende Ajax-fansites melden dat Danny Blind aanbiedingen van Vitesse en NAC Breda naast zich neer heeft gelegd om in te gaan op een aanbieding vanuit het buitenland. Het zou om een Italiaanse Serie B club gaan.
Dit spreekt het bericht tegen van AT5, waarin bekend werd gemaakt dat Blind voor Vitesse zou kiezen. De Zeeuwse oefenmeester zou meer voelen voor een transfer naar het buitenland.

Eén van de fansites voert de speculaties over de trainer nog een verder op door te vermelden dat Blind in zijn laatste dagen bij Ajax gesignaleerd is met de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport.


Bron: voetbalprimeur.nl

29-05-2006, 17:02

Citaat:

Eén van de fansites voert de speculaties over de trainer nog een verder op door te vermelden dat Blind in zijn laatste dagen bij Ajax gesignaleerd is met de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport.
dat is echt 1 bullshit reden.. ze voeren speculaties op omdat hij met een gazzetta liep ahahaha

29-05-2006, 17:05

Citaat door illogic:
dat is echt 1 bullshit reden.. ze voeren speculaties op omdat hij met een gazzetta liep ahahaha
Ewa, ik heb het ook maar van die site, meer niet..

29-05-2006, 17:08

Citaat door JeWeetWel:
Ewa, ik heb het ook maar van die site, meer niet..
ja ik weet, daarom heb ik ook niet je naam bij die quote gedaan

29-05-2006, 17:08
DANNY BLIND wie kent m niet!!!!

DANNY BLIND DANNY BLIND is een echte ajacied!!!!!!!!


29-05-2006, 17:09
Haha, oke dan..