Bekijk volle/desktop versie : Iraniërs roepen voor sancties tegen het Iraanse regime



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

28-05-2006, 22:24
Iraniërs roepen voor sancties tegen het Iraanse regime (Fotoverslag)
woensdag, 24 mei 2006

24/05/2006 Jtwnetwork - Leden en aanhangers van het Nationale Raad van Verzet van Iran, riepen op woensdag 24 mei in London voor het gebouw van het Ministerie van Buitenlandse zaken van Groot-Brittannië, voor sancties tegen het Iraanse regime.

Zij hielden plakkaten van Mahmoud Ahmadinejad vast, die doorstreept waren met rode strepen. Ook was er een galg te zien, hoe het Iraanse regime minderjarigen en andere onschuldige ophangt, volgens hun ''wetten''. De deelnemers riepen voor een stevig beleid tegen het administratieve regime in Iran, inclusief de oplegging van veelomvattende sancties.

Zij keurden een buitenlandse militaire interventie af. Zij drukten hun steun uit naar de derde optie voor democratische veranderingen in Iran, door de Iraanse mensen en hun verzet, door hun gekozen Presidente van de Nationale Raad van Verzet van Iran, Mevr. Maryam Rajavi.

De bijeenkomst ontving vandaag wijdverspreide steun van het publiek, en trok de aandacht van internationale en nationale persagentschappen. De vijf veto landen van de V.N Veiligheidsraad en Duitsland, kwamen woensdag bijeen om over het nucleaire programma van Iran te praten.



http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1693&Ite mid=161

28-05-2006, 22:27


marokkanen zouden dat beter ook doen .. mss vermindert de corruptie in Marokko dan een beetje

28-05-2006, 22:29
Tja, dit soort dictaturen zijn gedoemd ten onder te gaan door revoluties ....

28-05-2006, 22:32
ingehuurd door de amerikaanse ambassade daaro

28-05-2006, 22:40



Citaat door Muslim4ever:
ingehuurd door de amerikaanse ambassade daaro

28-05-2006, 23:06

Citaat door Muslim4ever:
ingehuurd door de amerikaanse ambassade daaro
Als het je effe niet uitkomt hebben de amerikanen het maar gedaan.

28-05-2006, 23:13

Citaat door Muslim4ever:
ingehuurd door de amerikaanse ambassade daaro
je was me voor

28-05-2006, 23:14

Citaat door Muslim4ever:
ingehuurd door de amerikaanse ambassade daaro
Wat is je bron?

28-05-2006, 23:15

Citaat door Resistance:
Die koning van marokko gaat eerder slapen met zijn slavinnen dan tv kijken waar hij demonstraties ziet tegen hem.

Maakt niks uit.. op een dag zal hij verdwijnen van zijn kroon!
Troon

28-05-2006, 23:20

Citaat door Resistance:
haha shit.. ik dacht aan de nummer.. van matisyahu (king without a crown)..
Hahahaa

Trouwens, leuk gevonden:



Citaat:
Firefox can't find the server at nederlanders-beginnen-een-groter-neus-te-krijgen-dan-joden-aangezien-zij-hun-neus-in-steeds-meer-zaken-stoppen-waar-zij-niet-horen.nl

28-05-2006, 23:24

Citaat door Resistance:
nederlanders-beginnen-een-groter-neus-te-krijgen-dan-joden-aangezien-zij-hun-neus-in-steeds-meer-zaken-stoppen-waar-zij-niet-horen.nl
Op die website staat er niets over vermeld. Probeer het nog eens......

28-05-2006, 23:26

Citaat door ad_brilgat:
Als het je effe niet uitkomt hebben de amerikanen het maar gedaan.
In tegenstelling tot jou neem ik niet alles wat ik lees en hoor voor waarheid aan.
er wordt zo vaak onzin uitgekraamt dat het wel heel raar zou zijn als dit ineens wel echt was. Een paar dagen geleden werd er bijvoobeeld beweerd dat Iran joden en zo verplichtte met jodensterren te lopen, wat bleek; niets van waar! Wedden dat jij dat gelijk geloofde!sukkel!

28-05-2006, 23:28


Zou er een kans bestaan dat er wel degelijk Iraniers zijn die het niet eens zijn met het regime? Ik denk van wel!

28-05-2006, 23:29

Citaat door Muslim4ever:
In tegenstelling tot jou neem ik niet alles wat ik lees en hoor voor waarheid aan.
er wordt zo vaak onzin uitgekraamt dat het wel heel raar zou zijn als dit ineens wel echt was. Een paar dagen geleden werd er bijvoobeeld beweerd dat Iran joden en zo verplichtte met jodensterren te lopen, wat bleek; niets van waar! Wedden dat jij dat gelijk geloofde!sukkel!
De waarheid is niet meer te stoppen sinds internet bestaat - ook al worden om de haverklap bloggers opgepakt. Dit is een true revolution

28-05-2006, 23:31

Citaat door Safouane23:
Ik ben het met je eens inderdaad wordt er van alles geroepen maar achteraf blijkt het niet te kloppen.alleen dat laatste van dat sukkel gedoe moet je weg laten verder is het zeker waar
je bent toch een sukkel als je dat (iran en die jodensterren etc.) gelijk geloofde, zonder es normaal helder na te denken?toch?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14