Bekijk volle/desktop versie : ontmantelen terreeurstaat israel is vrede



28-05-2006, 12:55
de oorlog in Irak was er geweest als de zionisten niet naar palestina waren geexporteerd. het palestijnse volk was niet uitgemoord en verdreven uit palestina als de zionisten niet naar palestina waren gebracht. ex/president Hariri zou nog leven als de zionisten niet naar palestina zijn gekomen.

de genocide in shabra en shatila had niet plaats gevonden als de zionisten in europa en amerika waren gebleven en niet naar palestina waren gekomen.

kortom er waren heel veel levens gespaard gebleven als er halt werd geroepen aan de emigratie van de zionisten naar palestina.

het ontmantelen van de terreur staat israel is vrede in het midden-oosten.

beter laat dan nooit.

28-05-2006, 13:56



Citaat door supermarok:
de oorlog in Irak was er geweest als de zionisten niet naar palestina waren geexporteerd. het palestijnse volk was niet uitgemoord en verdreven uit palestina als de zionisten niet naar palestina waren gebracht. ex/president Hariri zou nog leven als de zionisten niet naar palestina zijn gekomen.

de genocide in shabra en shatila had niet plaats gevonden als de zionisten in europa en amerika waren gebleven en niet naar palestina waren gekomen.

kortom er waren heel veel levens gespaard gebleven als er halt werd geroepen aan de emigratie van de zionisten naar palestina.

het ontmantelen van de terreur staat israel is vrede in het midden-oosten.

beter laat dan nooit.
Joden zouden Israel niet gesticht hebben als ze niet eeuwenlang overal waren vernederd, minderwaardig behandeld, gediscrimineerd en (in geval van Europa in hoge mate en in Arabische landen in mindere mate) uitgemoord.

Kortom er waren heel veel levens gespaard gebleven als hen het bovenstaande niet was aangedaan.

28-05-2006, 14:03
En topic #2.348.000 over Israel. How long do we sing the same old song?

28-05-2006, 14:09

Citaat door supermarok:
de oorlog in Irak was er geweest als de zionisten niet naar palestina waren geexporteerd. het palestijnse volk was niet uitgemoord en verdreven uit palestina als de zionisten niet naar palestina waren gebracht. ex/president Hariri zou nog leven als de zionisten niet naar palestina zijn gekomen.

de genocide in shabra en shatila had niet plaats gevonden als de zionisten in europa en amerika waren gebleven en niet naar palestina waren gekomen.

kortom er waren heel veel levens gespaard gebleven als er halt werd geroepen aan de emigratie van de zionisten naar palestina.

het ontmantelen van de terreur staat israel is vrede in het midden-oosten.

beter laat dan nooit.
Als arafat en zijn palestijntjes er niet waren in libanon in 1982,om gehele christelijke dorpen af te slachten(damour(beirout) had er ook vrede geweest in het middenoosten.

praat niet over dingen waar je niets van weet....sabra shatilla is een gevolg daarvan namelijk.....ene wraakactie dus van christelijke libanese militias.
om met feiten te komen moet je iets eerder uit je bed komen.

28-05-2006, 14:56



Citaat door supermarok:
de oorlog in Irak was er geweest als de zionisten niet naar palestina waren geexporteerd. het palestijnse volk was niet uitgemoord en verdreven uit palestina als de zionisten niet naar palestina waren gebracht. ex/president Hariri zou nog leven als de zionisten niet naar palestina zijn gekomen.

de genocide in shabra en shatila had niet plaats gevonden als de zionisten in europa en amerika waren gebleven en niet naar palestina waren gekomen.

kortom er waren heel veel levens gespaard gebleven als er halt werd geroepen aan de emigratie van de zionisten naar palestina.

het ontmantelen van de terreur staat israel is vrede in het midden-oosten.

beter laat dan nooit.
\

Nee, dat is niet voldoende, het joodse geloof an sich moet worden aangepakt, daar ligt denk ik tot het echte gevaar, het is pas als je je verdiept in onder andere de Talmud dat je kan begrijpen wat ik bedoel.

28-05-2006, 14:59

Citaat door Hippie:
\

Nee, dat is niet voldoende, het joodse geloof an sich moet worden aangepakt, daar ligt denk ik tot het echte gevaar, het is pas als je je verdiept in onder andere de Talmud dat je kan begrijpen wat ik bedoel.
Als je je graag op de mouw laat spelden wat de hate-sites over de talmud zeggen wel, ja

28-05-2006, 15:07

Citaat door Tsedek:
Als je je graag op de mouw laat spelden wat de hate-sites over de talmud zeggen wel, ja
Weet je, ik heb in mijn leven lang op al die hate-sites en zelfs niet in de donkerste hoeken van de bijbel of koran iets kunnen vinden wat zich qua ongeraffineerde haat kon meten met de Talmud of "The Guide To the Perplexed" van Maimonides.

Maar je kan het natuurlijk op verschillede wijzen intepreteren.

"Niet-Joden zijn vuilnis" kan je natuurlijk ook interpreteren als "niet-joden zijn lief."

Alleen ben ik bang dat niet iedereen zo ver kan rekken en strekken. Ik blijf erbij dat het een ideologie van haat is.

28-05-2006, 15:26

Citaat door Hippie:
Weet je, ik heb in mijn leven lang op al die hate-sites en zelfs niet in de donkerste hoeken van de bijbel of koran iets kunnen vinden wat zich qua ongeraffineerde haat kon meten met de Talmud of "The Guide To the Perplexed" van Maimonides.

Maar je kan het natuurlijk op verschillede wijzen intepreteren.

"Niet-Joden zijn vuilnis" kan je natuurlijk ook interpreteren als "niet-joden zijn lief."

Alleen ben ik bang dat niet iedereen zo ver kan rekken en strekken. Ik blijf erbij dat het een ideologie van haat is.
Laat je dan eens door joden inlichten (zoals ik me bv nooit zal wenden tot christenen om me over de Islam te vertellen) voor de juiste interpretatie:


Hier b.v.
x
En hier
x
En hier
x
En hier
x
En speciaal hier b.v.

Je kunt natuurlijk ook bij de verkeerde interpretatie (die waar de belijders van dit geloof zelf niet in geloven) blijven hangen en het haat noemen. Maar, dat slaat dan alleen op jouw prioriteit het zo te willen zien, en niet op feiten.

28-05-2006, 15:30

Citaat door Hippie:
\

Nee, dat is niet voldoende, het joodse geloof an sich moet worden aangepakt, daar ligt denk ik tot het echte gevaar, het is pas als je je verdiept in onder andere de Talmud dat je kan begrijpen wat ik bedoel.
Jippie, Hippie !

Lekker met z'n allen jihad/kruistocht voeren tegen de joden. Die Talmud is echt een duivels boek, en christenen en moslims hebben al eeuwen last van die engerds die erin geloven. Eindelijk een gezamenlijk doel !

28-05-2006, 15:32

Citaat door supermarok:
de oorlog in Irak was er geweest als de zionisten niet naar palestina waren geexporteerd. het palestijnse volk was niet uitgemoord en verdreven uit palestina als de zionisten niet naar palestina waren gebracht. ex/president Hariri zou nog leven als de zionisten niet naar palestina zijn gekomen.

de genocide in shabra en shatila had niet plaats gevonden als de zionisten in europa en amerika waren gebleven en niet naar palestina waren gekomen.

kortom er waren heel veel levens gespaard gebleven als er halt werd geroepen aan de emigratie van de zionisten naar palestina.

het ontmantelen van de terreur staat israel is vrede in het midden-oosten.

beter laat dan nooit.
Wat een waardeloze vent ben jij zeg.

28-05-2006, 15:39

Citaat door Janneke1989:
Christenen gezamelijk met moslims????? Eerder joden met christenen.....wat ben jij trouwens een dom kind!!!!!
Nooit eerder met ironie in aanraking geweest ? Lees eens de bijdrage waarop ik reageerde.

28-05-2006, 18:30

Citaat door Hippie:
Luister beste meid, misschien ben je naief, misschien zit je de zaak bewust te flessen wetende dat het jodendom niet geheel vrij is van enorme fouten. Ik ben nooit te beroerd om iemand het voordeel van de twijfel te gunnen en begrip te tonen voor een ruime interpretatie van zijn/haar soms schokkende geloof, maar in het geval van het jodendom is daar eenvoudigweg niet genoeg ruimte voor.

Bepaalde zaken kun je namelijk niet anders interpreteren dan wat er staat. Als mensen het toch blijven volhouden dan zijn ze de zaak aan het manipuleren.

Hieronder een citaat uit The Guide To The Perplexed geschreven door Rabbijn Rambam en vraag maar aan een rabbijn wat voor rol Rabbijn Rambam speelt in het jodendom, hij is zo een beetje wat Paulus voor het christendom is, meer nog zelfs.

"Some of the Turks (i. e., the Mongol race) and the nomads of the North and the Blacks and nomads in the South, and those who resemble them in our climates. And their nature is like the nature of mute animals, and according to my opinion, they are not on the level of human beings, and their level among existing things is below that of a man and above that of a monkey, because they have the image and the resemblance of a man more than the monkey does."


Interpreteer dat maar eens positief Tsedek. Dit werd door joodse slavenhandelaars gebruikt om hun handel in negers goed te praten.
Wat jouw probleemis dat je persee een wijzend vingertje wilt uithalen naar een boek dat duizende jaren geleden geschreven is door de mens,en dat een hele bevolking te geven als etiket.

zoals je zelf weet ging het er duizenden jaren geleden anders aan toe dan nu.
als jij mij een paar voorbeelden kan geven over heel de wereld waar joden verschrikkelijke dingen doen in naam van een of ander boek?
(nu natuurlijk niet over israel gaan zeuren eh)

kom maar eens op met een paar voorbeelden,inplaats van je bekrompen opmerkingen.

28-05-2006, 18:34



Citaat door sunsetdriver:
En topic #2.348.000 over Israel. How long do we sing the same old song?

Idd.

Alsof hier en in Marokko alles opgelost is

Eerst hier beginnen de problemen op te lossen, dan de rest .
En alsof je vanuit hier achter je PC'tje wat ken betekenen voor de Palestijnen en Israëliers .

28-05-2006, 21:41

Citaat door kruipkuiken:
(nu natuurlijk niet over israel gaan zeuren eh)
Tja, zo lust ik er nog wel een paar. Kom maar met een paar voorbeelden over foute protestanten, maar kom niet met voorbeelden van foute protestanten aanzetten.