Bekijk volle/desktop versie : Wat weten jullie over de DJIN????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

06-06-2002, 12:14
He beste mensen als jullie iets over de djoenoen weten.
laat het me dan horen..

Of als jullie wat over de djin weten dan vertel ik het wel...

06-06-2002, 12:20

ik ken heel veel verhalen klinken ongeloof waardelijk maar ze bestaan echt..

06-06-2002, 14:34
het is een zeer eng en gevaarlijk onderwerp eigenlijk en wat ik ook niet begrijp is dat veel jongeren GEESTEN GAAN OPROEPEN ik bedoel harstikke gevaarlijk man.
Zodra je dat doet dan komen die geesten in je huis of gaan je achtervolgen ze maken je gek gaan je slaan.
Gaan dingen van je verstoppen.......
Niet veel mensen praten erover omdat ze bang zijn maar wel veel jongeren gaan geesten oproepen omdat dat stoer is.

Je moest eens weten hoeveel jongeren er in het gekkehuis zitten door geesten oproepen.

Ze denken van ach... mij overkomt niks, elke dag is toch het zelfde dus laat ik maar meedoen.
Ik ken een verhaal van een meiden die geesten gingen oproepen en 1 meisje vroeg wanneer ga ik dood.........
...n.o.g 1 w.e.e.k

die meiden haalde geschrokken de hand van het glas die glas vloog tegen de muur en er kwam iets wits naar binnen gevlogen....
Het huis waar die meiden dat gedaan hadden bracht in 1 jaar veel ongeluk dat meisje kreeg kanker al haar haar viel er af haar knappe vriend dumpte haar.
haar moeder raakte ineens verlamd die zit nu nog een een rolstoel haar vader werkte in de bouw en kreeg vreemdgenoeg een spijker in zijn hoofd overleed later en de beste vriendin van haar zus die vaak bij hun was werd geschept door een vrachtauto en overleed ter plekke dat meisje zat bij mijn zus in de klas en dit alles gebeurde in 1989 ik zal het nooit vergeten ik ben vreselijk blij dat die avond toen ze de geesten gingen oproepen mijn zus naar huis ging omdat ze niet mee wilde doen.

Nou iedereen is weer gewaarschuwd dit verhaal is echt gebeurd geloof je het niet pech voor je maar pas op hoor!!

Wil je meer geesten verhalen dan ga je maar naar

http://www.bovennatuurlijk.nl

daar vind je veel enge verhalen die waargebeurd zijn en mensen niet meer afkomen van die geesten.

oja welterusten alvast slik..

06-06-2002, 14:36
oja die meid die nog 1 week te leven had is heel voorzichtig geweest een week niet naar school gegaan en de laatste dag van de week is ze van de trapgevallen en heeft ze haar nek gebroken...............

06-06-2002, 14:53

Salaam oe aleikoem wr wb

heY meknasia...die boek ken ik niet..waar kan ik m kopen en waar gaat het allemaal over?
wat ik jullie aanraad is "de djin in de soenna en de Koran" is ook een hele goed boek..kun je bestellen via http://www.marocstore.nl .
O ja voor degene die Arabisch goed kunnen lezen raad ik het boek "al hiewar ma3a a djien wal insaan" of zoiets aan.Die boek is keigaaf volgens iedereen thuis.Ikzelf kan het nog niet lezen,maar degene die het kunnen ..doe het!Die boek is in Maroc te koop d8 ik en niet in Nl.die boek gaat over een djin die een intervieuw houdt met een journaloist die gewoon een mens is.Die djin verklapt al de geheimen van de djins en hoe ze leven enz. Echt te gek joh!Ikzelf ben trouwens gek op deze onderwerp...Cool joh!
En dat glaasje draaien..ik heb het in het verleden heel vaak gedaan,ben bolij dat er niks gebeurd is...en zoals een oegt hier al eerder naar voren haalde..ik ken mensen waarvan het niet zo goed afgelopen is...

wa salaam wr wb

06-06-2002, 14:56
ik ken ook een eng verhaal:

een jongen die ik ken die normaal nooit niet bang is was een keer met een vriend alleen thuis ze waren een film aan t kijken...
op een gegeven moment hoorde mijn neef net of er iemand in de tuin gesprong was...
dus hij kijken maar nee er was niemand nou later op die avond toen ze die film af hadden gekeken... wou zijn vriend naar de WC maar hij zag dat de wc opslot was (wat eigenlijk alleen kan als er iemand in zit hij kan dus alleen op slot als de deur dicht is en je van de binnen kant de knop dicht draait) zijn vriend ging naar die jongen en vroeg wie zit er in de wc... toen ze gingen kijken was de deur inderdaad op slot toen probeerde ze de deur open te maken hun allebei tegen de deur schoppen en slaan later had een van de jongens de deur ingetrapt en wat denk je dat er in zat Juist ja NIEMAND hij vond het al raar dus wat deden hun hun liepen naar de keuken en wouden een mes pakken en even het huis rond lopen en ff kijken maar de keuken deur stond wijd open terwijl de jongen die opslot had gedaan toen ie in de tuin ging kijken....

later hebben ze m opslot gedaan en zijn ze maar naar het huis van zijn vriend geweest omdat hun het te eng vinden en ik praat hier over 2 jongens van 19/20 jaar die normaal nergens bang voor zijn

06-06-2002, 15:10
die jongen was bang om t feit dat ie niet wist wie of wat de deur opslot heeft gedaan..

06-06-2002, 15:10

Citaat:
Origineel gepost door TIHESHMIET
Als je bang voor djinn bent ben je zielig, want degene waar je bang voor moet zijn is allah swt.
Nee lieverd..dan ben je niet zielig,dan heb je gefaald in je imaan een beetje.Maar dan moet je gewoon veel over de djin lezen..geen verhalen,maar feiten over de djins ,zo kom je er insha'allah dan wel over.Want zodra je meer over ze weet,is je angst denk ik wat minder.

wa salaam wr wb

06-06-2002, 15:14

Citaat:
Nog gefeliciteerd lieferd en een goede uitleg xx
Bedankt meid...
Het schijnt toch wel goed te komen met mijn verjaardag nu ik al deze felicitaties zie...
Djazakielah ,

wa salaam wr wb

06-06-2002, 15:36

Citaat:
Ik feliciteer alleen mooie of slimme meiden..
Ik ga voor die laatste !

06-06-2002, 16:02
hehehe..dat d8 ik ook al...Alleen als het MOET...

07-06-2002, 14:21
Beste mensen.. dit is een echt waar gebeurde verhaal.

Lees maar

Het is in rkampoe altijd al zo griezelig en eng geweest dus..

Een kennis van mij die in rkampoe woont..

Hij was nog 18 en ging s avonds naar buiten.
effe een luchtje scheppen
Beneden hun huis is een oud onbewoond huis, hij ging langs die huis lopen en zag twee personen, die hij nog nooit heeft gezien..
Een man en een vrouw..
Het leek net of ze een kip slachten of zo..<
hij zag niet precies wat ze deden, maar eerder heeft hij ze nooit gezien,,
dus hij wou verder gaan maar hij schaamde zich oor die mensen,
en ging terug naar huis..
die nacht kwamen die personen naar die van die jongen in haar slaap.
Ze zeiden tegen haar waarom durfde je zoon niet door te lopen??
Hij zag ons daar in onze tuin maar durfde niet meer verder te lopen.
Wij doen hem heus niks hoor, wij doen niemand kwaad die ons niet kwaad wil doen..
De volgende morgen ging zijn moeder naar hem en vertelde wat er gebeurd was.. HIj zeg , JA jemma dat was gister gebeurd maar ik was niet bang of zo..
Maar ik schaamde me omdat die vrouw erbij was die ik nooit heb gezien..

Awallah mensen dt is echt gebeurd, toen ik het hoorde kreeg ik kippenvel helemaalll

En weet echt nooit hoe ze eruit kunnen zien.
ze kunnen zich in alles veranderen, in mensen, in dieren, enz. enz..

pas heel goed op mensen.
en draag de naam ALLAH altijd bij je...
en er zal je niks gebeuren

wasalam o3alikm

07-06-2002, 14:23

die nacht kwamen die personen naar de moeder van jongen in haar slaap

07-06-2002, 15:37
Maar dit is iets heel anders dan een bord.
En hoe bedoel je ik moet ze niet geloven
Die vrouw heeft het toch gedroomd en zeg me niet dat het onzin is, want jnoen bestaan echt..

En wallah als je er niet in gelooft dan kom je echt in problemen..

Moge allah je beschermen

07-06-2002, 15:46
of als je over ze liegt...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11