Bekijk volle/desktop versie : Geen wil te hebben!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-05-2006, 23:13
Hoi, iedereen
K wil met mijn 2 vriendinne een verhaal beginne. Het verhaal gaat over een gezin die veel mee maakt de moeder (zahra) is pakistaans en de vader (abdullah) marrokaans. Ze hebbe 3 dochters en 2 zonen. Bouchra 11 jaar. Nadia 16 jaar. Meena 17 jaar. Rachid 19 jaar. Ilyas 24 jaar.
Als jullie willen dan begin ik pasz... ok

26-05-2006, 23:30


Begiin maaarr!!


27-05-2006, 17:14
'Kom hier ilyas!!!' sgreeuwt baba. 'Ja ja kom al'. 'hij heeft zkr weer als de gek gespijbeld' zegge bouchra en nadia. 'Wat is dit??, k zei tog doe je best op sgool'.. yemma komt aan lope... 'zahra k weet het nu zkr k heb beslote dat ilyas deze zomervakantie in maroc gaat trouwe'. 'Baba k beloof k zal men best gaan doen op sgool maar doe me dit nie aan.., k wil nie met die lelijk souhaila trouwe.. ze is het waard nie!!' 'nee k heb je al genoeg kanse gegeven'. Ondertussen zitten de drie zusjes angstig te kijke wat er zich afspeelt. 'k ben bang' zegt bouchra tege meena en begint te huile. 'stil maar liefie alls kom wel goed' troost meena...
'Wat is er hier aan de hand?' rachid komt binnenlopen en ziet iedereen stil zitten. 'Ilyas moet trouwen in de zomervakantie' antwoordt zahra snikkend'
'En waar was jij Rachid?' vraagt baba boos...

27-05-2006, 19:49
'Ehm ikke, ik was eventjes naar de bieb, hoeso?'
'Wat heb jij in de bieb te zoeken?' 'Boeken lenen voor sgool' 'Jha wat goed van je.. kijk Ilyas neem voorbeeld aan je broertje' Ilyas zegt: 'Ja zal k zkr doen'.. en tegen rachid: 'Jij miezerige slijmbal.. je zult zien!!'
'En Ilyas loopt de deur uit' Maar baba sgreeuwt: 'eh wald lahraam waar ga jij naar toe.. kom meteen terug... maar ilyas negeert en loopt door. 'Eh kom hier jij!' Baba rent agter hem aan met een stok. Yemmah komt voor hem staan en zegt: 'Laat hem maar eventjes.. baba: 'Ben je gek, aan de kant jij!!!, en duwt haar en ze valt op de grond! Meena: 'Neeh baba bent u gek geworden.. dat is wel onze moeder hoor!! 'Hou jij je bek en ga naar je kamer met je zusjes..! Rachid komt voor baba staan en zegt: 'Baba rustig kalm is niet goed voor u hart om overhit te raken.'
Baba laat zich rustig worden!

S'avonds:
Laat in de nacht hoort Meena de deur opengaan.. als ze opkijkt ziet ze...

27-05-2006, 20:57


Als ze opkijkt ziet ze Ilyas naar binnen komen. Hij heeft haar ook gezien en komt naar haar toe.. en zegt: 'Als baba morgen vraagt wie ik zo laat hoorde dan moet je zeggen dat je eventjes naar wc was gegaan.' 'Waarom moet ik gaan liegen, nee k doe het niet.' 'Wat eh khaba je gaat het doen.. je zult zien als je het niet gaat doen.' 'Laat me met rust betrek me er niet bij, en wrm ben je dan laat dan moest je maar niet laat gaan komen!' 'Gaat je niks aan eh kahba' Door de discussie wordt bouchra wakker en huilt: 'Wrm maken jullie ruzie?' Ilyas: 'Oh niks hoor sgatje slaap jij maar door'. Bouchra: 'Neeh k wil niet k wil bij meena slapen!' Meena: 'Oh tuurlijk liever kom maar erbij, en Ilyas ga naar je kamer!'

27-05-2006, 21:07
Volgende dag:
Baba:'Ilyas kom hier nu!' 'Ja. wat is er?' 'Waarom was je gisteren zo laat terug gekomen?' 'K was al om 10 uur terug k was niet laat?' 'Ja en k moet jou geloven ga.. kom hier', en baba haalde zijn leren riem. 'K zal je leren om niet te gaan liegen'. 'Nee baba k lieg niet k heb nix gedaan!' Maar baba negeerde hem en sloeg op zijn rug. 'Nee baba, k was het gisteren, Ilyas was al thuis hij spreekt de waarheid...

28-05-2006, 15:43
meena.....dat is egt een pragtverhaal....walah....


ga zo door

gatarrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28-05-2006, 15:46
Graag mee reacties dan pas ga k dooooooorr
Kom op Fanszzzzz

28-05-2006, 15:48
nog een vervolg

28-05-2006, 15:49
ik ben je nieuwe fan

28-05-2006, 15:50
jalah verder!

28-05-2006, 15:54
Graag meer reactiessssssss
New fansz welkommm!!!

xxx kusjes meena xxxxx

28-05-2006, 15:54


jallah zied laat die vingers zn gangetje gaan

28-05-2006, 15:59
Ok ben nu besig met een vervolgje maar alle fans
zijn welkom...

xx meena xx

28-05-2006, 16:02
Baba stopte met slaan en keek meena verbaasd.. aan 'meen je het nou wat je zegt, is ilyas niet laat gekome?' 'Ja baba' antwoordt meena. 'Ok smahlie zoon, k moest je gelove!' Ilyas: 'Ja ja bedankt voor die ene klap!!!'. Ilyas loopt naar zijn kamer en als hij langst meena gaat slist hij:'Je kon het nie eerder zeggen he eh kahba je kunt ook nix goeds doen!!!'

Pagina's : [1] 2 3 4