Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel klachten moeten er binnen zijn bij het laks zodat de nomering omhoog gaat??!



26-05-2006, 21:26
weet iemand dat?
en waar kan je zien hoeveel klachten er nu binnen zijn per vak?
op http://www.laks.nl is niet echt veel te vinden..

26-05-2006, 21:50


Ik weet het ook niet meid .. Ik wil het eigenlijk ook wel weten

26-05-2006, 21:52

Citaat door chaimae18:
1 tje maar
tuurlijk niet .. alleen omdat 1 persoon het moeilijk vond gaan ze de normering gelijk omhoog doen? .. dan kan nooit .. als het om honderden gaan okey .. maar niet 1 tot 10 ofso .. dat is veelste weinig man

26-05-2006, 22:18

Citaat door gizou_maroc:
tuurlijk niet .. alleen omdat 1 persoon het moeilijk vond gaan ze de normering gelijk omhoog doen? .. dan kan nooit .. als het om honderden gaan okey .. maar niet 1 tot 10 ofso .. dat is veelste weinig man
hahah jaa precies!
ik hoorde wel dat er minstens 1000 klachten binnen moesten komen en dan de nomering omhoog zou gaan, maar of dat klopt??!

ik vind het echt allemaal onduidelijk..!!

28-05-2006, 00:44



Citaat door '[L:
ady_Vickie']hahah jaa precies!
ik hoorde wel dat er minstens 1000 klachten binnen moesten komen en dan de nomering omhoog zou gaan, maar of dat klopt??!

ik vind het echt allemaal onduidelijk..!!
ja indd.. voor mij is het ook allemaal onduidelijk.. maar hoe meer hoe beter

28-05-2006, 00:54

Citaat door gizou_maroc:
tuurlijk niet .. alleen omdat 1 persoon het moeilijk vond gaan ze de normering gelijk omhoog doen? .. dan kan nooit .. als het om honderden gaan okey .. maar niet 1 tot 10 ofso .. dat is veelste weinig man
nomering word niet veranderd door het aantal klachten maar om de inhoud van een klacht. Als 1 iemand een goede inhoudelijke klacht heeft bijvoorbeeld over een fout in het examen kan de nomering al veranderd worden.

dus 1 persoon kan wel de nomering veranderen


......

28-05-2006, 01:22
nee ze kijken eerst naar 1ste 5 mensen op alfabetische volgorde gerangschikt van een klas.


Daaruit concluderen of het goed of slecht gegemaakt en tevens kijken ze ook naar LAKS hoeveel klachten er voor zijn.

Maar vooral naar de behaalde resultaten van de examens.

28-05-2006, 12:09
Gewoooooon klagen allemaal, hoe meer hoe beter... T is alleen maar in onze voordeel!

Hier kan je zien wat de statistieken tot nu toe zijn:
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/

28-05-2006, 12:19

Citaat door Larache86:
nee ze kijken eerst naar 1ste 5 mensen op alfabetische volgorde gerangschikt van een klas.


Daaruit concluderen of het goed of slecht gegemaakt en tevens kijken ze ook naar LAKS hoeveel klachten er voor zijn.

Maar vooral naar de behaalde resultaten van de examens.
Dat geldt niet voor alle vakken. Daar is sprake van bij die beta-vakken en M&O.

28-05-2006, 13:46

Citaat door Boeloeloe:
nomering word niet veranderd door het aantal klachten maar om de inhoud van een klacht. Als 1 iemand een goede inhoudelijke klacht heeft bijvoorbeeld over een fout in het examen kan de nomering al veranderd worden.

dus 1 persoon kan wel de nomering veranderen


......
Ja klopt.. ze kijken natuurlijk ook naar de inhoud van een klacht .. maar het is niet zo dat als 1 iemand een goede inhoudelijke klacht heeft, dat de normering omhoog gaat .. als er meerdere mensen zijn dan wel ..
maarja Allahoe a3lam .. ik weet het ook allemaal niet precies ..




...... Wa gair Insha'Allah