Bekijk volle/desktop versie : Trouwen of niet??¿¿



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-05-2006, 20:02
Salam 3likom,
Dit is waargebeurd maar ik verander wel de namen.

Amany is een meisje van 17 jaar. Dit is allemaal begonne toen ze 14 was. De zoon van haar moeders vriendin genaamd abdel kwam naar haar toe met ik wil met je trouwen. Ze pas nog klein maar gedroeg zich als een volwassenen. Ze zei dat hij het tegen zijn moeder moest vertellen en dan zijn moeder weer naar haar moeder moest doorvertellen (dus echt op ze marokkaans). Waarop hij ant.: Nee hbiba, Ik wil jou eerst leren kennen ik wil nog zoveel dingen over jou weten..Amany vond het geweldig dat hij haar hbiba noemde. Ik bedoel een meisje van 14 die hbiba genoemd wordt....... Ze was helemaal blij en zei oke is goed! Naja.. hij kwam vaak bij hun huis. En zei zat vaak 8er de com, hij zei dan tegen haar vader mag ik op de computer ik moet wat regelen waarop haar vader ant.: waga a weldi (oke mijn zoon)! Hij kwam naar boven maar liet niks merken Amany schrok zich rot hij is nog nooit naar boven gekomen en ze had maar een hempj aan. Dus snel trekt ze iets over zich aan. En hij zat maar te glimlachen. Nadat ze zich aangekleed had kwam ze de kamer weer binne en wilde ze verder gaan met waar ze mee bezig was. Hij vertelde haar dat wat hij gisteren op msn had verteld hij echt meende. Maar ze vond het achteaf niet zo`n goed idee. Dit zei ze ook tegen hem. Amany: Ik ben pas 14 en jij bent 21 dit kan niet en jij wilt meteen trouwen en ik ben nog niet eens klaar met me middelbare sgool. Ik wil nog verder studeren ensow.. Abdel: Ja hbiba, weet ik dat mag ook maar ik wil juist een meisje die nog klein is, die ik kan opvoeden als het ware. Hij had zo`n mooie lach. Ze glimlachte en hij ook. Abdel: dus dat is een jaa?? Amany: Ik weet het nog niet.. abdel:"Oke, denk maar goed overna het is wel iets groots ik ga weer naar beneden ik hoor het wel van je.. kom je ook zo hbiba.. Amany: ja is goed. Abdel gaf haar een kus op dr voorhoofd..









Ik hoor het wel als jullie willen dat ik verder ga..!!

26-05-2006, 21:19



Citaat door marokaantje12:
ziediiee
Ik ga morgen inshallah verder heb het nu drukjes..!!

groetjes

26-05-2006, 21:20
ok is goedd

26-05-2006, 21:23
Vederder,,,,,,,,,,,

26-05-2006, 21:26


up

28-05-2006, 17:18
sorry meiden ik had het gisteren heel druk had helemaal geen tijd..!!

ik ga zo rond 7 uur een vervolgj type..!!


Groetjes

28-05-2006, 17:36
Toen amany naar beneden kwam groete ze iedereen. Ze bleef een poos zitte en ging daarna naar boven. Der gedachte was de hele tijd bij abdel. De volgende dag op msn: Hey sgatj. Hej alles goed abdel: ja goed met jou amany: prima. Abdel: Heb je er al over nagedacht Amany: Ja, ik heb er over nagedacht ik denk nog steeds dat je eerst met je moeder moet praten en vervolgens weer met mijn moeder. Abdel: maar hbiba ik wil jou eerst nog leren kenne ik en je nog neit zo goed ensow amany: waarom wil je dan met me trouwen ik bedoel je kent me tog niet zo goed. Abdel: Omdat ik zie dat je nooit naar buiten gaat, van sgool naar huis en van huis naar sgool. En je hebt strenge vader dus je probeert niet zoveel qua roken ensow. Ik zie dat gewoon aanje. Amany: hahah oke is goed. we gana mekaar eerst leren kennen bevalt het ons dan gaan we verloven zo niet dan niet. Abdel: oke is goed Amany: en nog iets als we gaan verloven wil ik minimaal 16 zijn. Abdel: waarom dan? Amany: Ik ben nu pas 14 in de zomer geworden ben nog echt te jong ensow.. Abdel: oke oke is goed we zien dan wel. En wanneer zien we mekaar dan.Amany: zien we zien mekaar helemaal niet. Abdel: eej sgatj ik moet nu gaan geef me je nummer en dan bel ik je dan kunne we rustig praten. amany: oke is goed hier: 06-xxxxxxxx.. 8er af was het helemaal niet zo`n slim idee..!!!

28-05-2006, 18:56
up

28-05-2006, 19:05
salaam meid

ik ben een nieuwe fan je verhaal is prachtig doe zo verder

28-05-2006, 21:59
Die avond rond 23:00 werd amany gebelt... Ja hallo.. Heej amany met abdel. Amany: Oo heej.. abdel: Sliep je al...?... Amny neej hoor ben tv aan het kijken.. Abdel: Mooi zo.. maar dus je wilt me niet zien.. Amany: ik wil jou niet wie zegt dat... Abdel: jij tog je zei dat op msn vanmiddag. Amany: haha ow ja ja klopt, ik wil dat liever niet nu nog niet.. Abdel: nu nog niet oke is goed. Amany hoorde aan zijn stem dat hij teleurgesteld was. Luister abdel zegt amany... Ik heb dit nog nooit gedaan ik ben helemaal geen vriendjes type ensow ik heb er dus ook geen verstand van snap je.. Ik moet nog helemaal wennen aan het idee ik zag jou gewoon als mijn neef en nu wil j met me trouwen... snap je het is iets hele nieuws voor mij dus begrijp het a.u.b. ook van mijn kant... Abdel: ja je hebt gelijk hbiba.. is goed we doen het rustig aan. Ze waren nog uren lang aan de telefoon. ze vertelde mekaar vanalles wat hun hobby`s waren en waar abdel werkt en over de ex- vriendinnen van abdel. Hij vertelde haar dat hij veel vriendinnen heeft gehad. Amany vond dat niet zo erg en dat zei ze ook. Toen vroeg abdel wat ze gisteren ging doen toevallig ging amany gisteren zwemmen met dr nichten en neefjes. Abdel: Ow.. en ook met jongens Amany: uhm.. ja me neefjes en 1 neef. Abdel: hoe oud is die dan?? Amany: 18 hoesow.. Abdel: kijk hbiba daarom was het uit gegaan tussen mij en die andere meiden ze gaan te veel met jongens om en als er iets is waar ik niet tegen kan dan is dat het wel. Amany: Maar het is mijn neef kom op zeg.. zonder hem mag ik nergens naar toe van mijn vader.. Abdel: Amany luister ik wil dat gewoon niet klaar.. Amany: en dit is nou precies waaarom ik geen vriend wil alleen maar hoofd pijn..!! en ze hing op.. Die avond heeft abdel nog 100 keer gebelt maar amany nam niet op.. Wie denkt hij wel niet dat hij is ik mag wel naar het zwembad van mijn ouders en dat is het belangrijkste d8 ze bij zichzelf en beslot tog te gaan. 2 dagen erna kwam hij met zijn moeder langs... toevallig waren haar ouders er ff niet.. ze liet ze binnen en maakte thee marokkaanse thee.. Abdel keek de hele tijd naar Amany maar zij, zij keek niet naar hem ze was echt boos geworden.. Toen haar ouders waren gekomen ging zij naar boven.. ze was tog wel al een beetj moe en besloot om maar in bed te liggen en tv te kijken.. Toen hoorde ze iemand de trap op lopen.. dat zal wel Naoufal of firdaouss zijn (broertj of zusj).. Toen ging de kamer deur open en zag dat het abdel was.. Amany: wat kom je doen? Abdel: hbiba... sorry sorry het was niet mijn bedoeling om jouw boos te maken en hij kwam naast dr op bed zitten.. Ze keek de andere kant op.. Abdel: Amany hbiba sorry echt waar... Abdel kemelti ola baki (ben je al klaar of niet) schreeuwt zijn moeder. Heni zey (ik kom).. Abdel: neem alsjeblieft als ik bel je telefoon op alsjeblieft..... Amany was stil ze keek nog steeds de andere kant op en zij ik kijk wel.. Hij gaf dr een kus op dr voorhoofd en liep weg. Voordat hij de kamer uit ging keek hij nog 1 keer om om te kijken of ze keek.. maar nee amany had dr hoofd nog steeds de andere kant op..!!

28-05-2006, 22:13
verderrrr aub

28-05-2006, 22:14
je bent online yes yes zou je aub nog een vervolgje schrijven ookal is het een kleine

28-05-2006, 22:26



Citaat door Tafatihat:
je bent online yes yes zou je aub nog een vervolgje schrijven ookal is het een kleine
hahha type een klein vervolgj en ga dan slapen ben moe..


groetjes

28-05-2006, 22:27
owkeej dan
ach maakt niet uit of het nou klein of groot is
ga maar door
ennuhhh thnx schatt

28-05-2006, 23:06
Die avond belde abdel. na 10 keer niet opgenomen te hebben besloot ze op te nemen.. Ja wat moet je.. Abdel: amany hbiba waarom neem je niet op.. Amany: waarom wil je het echt weten.. uhm.. misschien omdat je me nu al begint met dingen te verbieden en daar heb ik dus echt geen zin in misschien is het beter als er nix is tussen ons ik zie jou gewoon weer als neef en jij mij als nichtj.. Abdel was stil.. hij zei nix amany: hallo ben je dr nog Abdel: jaa ben dr nog.. Was hij nou aan het huilen hoorde amany het nou goed.. Abdel: amany ik spreek je ik ga slapen.. Voordat amany doei kon zeggen had hij al opgehangen.. Amany wist niet wat haar overkwam zat abdel de stoere jonge nou te huilen.. dat kan tog niet... de hele nacht had ze wakker gelegen ze zat met dr gedachte bij de huilende abdel... Ze stond op en ging douche, kleede zich aan, pakte haar boeken en ging naar sgool.. Ze was niet bij de les met dr gedachte.. Die middag toen ze thuis kwam besloot ze abdel te bellen.. TUUUUUTTT...TUUUUT.. Abdel: ja..? (slaperig) Amany: abdel met amany.. abdel: oww heej. amany: luister eens ik bedoelde het niet zo gisteravond ik was gewoon overstuur ik wist niet wat ik zei.. Ik bedoel ik mag alleen iets leuks doen bijv. zwemmen ofsow als mijn neef erbij is dus als jij nu gaat zeggen je mag niet met hem naar buiten dan mag ik nix dus meer.. snap je..?? Abdel: ja ik snap het wel (slaperig) Amany: Hoor je wel wat ik zeg of slaap je gewoon door.. Abdel: neej hbiba ik luister echt.. Ben je al terug van sgool.. Amany: ja joh, ik was de hele tijd bij jou met mijn gedachte.. Abdel: hahah ja hoesow.. Amany: Ik d8 dus echt dat ik jou gisteren echt hoorde huilen aan de tel of naja huilen snikken.. Abdel: uhm.. ikke ... nee. hoor.. zegt hij Amany: hahaha ja is goed met je hahaha.. Maar wanneer zie ik je.. Abdel: mijn zien ik kom je nu ophalen waar je maar wilt.. wil je echt afspreken..? Amany: ja kom me op halen op dat hoekj van me straat.. Abdel: oke is goed ik zie je met 10 min. Amany: oke is goed tot zo.. Abdel: oke hbiba tot zo..



Morgen ga ik inshallah verder..!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6