Bekijk volle/desktop versie : Verloofde dames..



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2006, 11:58
die naar Marokko gaan deze zomer. Gaan jullie vandaar spullen meebrengen die je eventueel voor je bruiloft zou kunnen gebruiken? Denk hierbij aan kleding, servies, etc..

Welke spullen kan je zoal uit Marokko kopen die je hier moeilijker vindt of die hier veel duurder zijn??

Deel het met ons mee.

Groetjes

26-05-2006, 17:25


Ik zou hem graag om gekeerd willen stellen als je het niet erg vind wat zal je meenemen uit Nederland voor daar als je daar je feest gaat houden

26-05-2006, 17:35
Hey meis,

Ik ga insha-allah in februari trouwen. Ga dus van de zomer naar Marokko toe. Ga daar mijn jurken, hennakleding, 3beya voor mijn aanstaande (wat hij aantrekt op de 3emerria) laten maken.

Ook wil ik mijn bedankjes van daar halen. Daar zijn ze apart en ook wel goedkoper.

Dat is het zo een beetje denk ik.....


Als je eventuele vragen hebt over waar en hoe dan mag je me natuurlijk pm-men!


Byebye

26-05-2006, 20:38

Citaat door shie_oua7da:
Hey meis,

Ik ga insha-allah in februari trouwen. Ga dus van de zomer naar Marokko toe. Ga daar mijn jurken, hennakleding, 3beya voor mijn aanstaande (wat hij aantrekt op de 3emerria) laten maken.

Ook wil ik mijn bedankjes van daar halen. Daar zijn ze apart en ook wel goedkoper.

Dat is het zo een beetje denk ik.....


Als je eventuele vragen hebt over waar en hoe dan mag je me natuurlijk pm-men!


Byebye
Hey meid, thx voor je antwoord. Je trouwt dus al in februari, Allahi khemel bighier inscha'Allah. De jurken die je in Marokko wilt laten maken, koop je de stof daarvoor van hier? Of dat ook allemaal in Marokko?

En wat voor bedankjes kan je in Marokko allemaal kopen?


26-05-2006, 20:39



Citaat door samiraboua:
Ik zou hem graag om gekeerd willen stellen als je het niet erg vind wat zal je meenemen uit Nederland voor daar als je daar je feest gaat houden
Ga je je bruiloft in Marokko doen?

26-05-2006, 21:07
In Marokko Is Alles Goedkoperr Duss...

Ik Trouw Incha Allah In Marokko Dus Da Kom Goed Uit..

26-05-2006, 21:26
Jurken ligt eraan wie eigen jurken maakt en wie het gewoon van de neggefa neemt ik persoonlijk ga ze van de neggefa huren Verder ga ik bedankjes en uitnodigingen in marokko laten maken En verder halen we jelleba en balgha voor hem van daar en voor mij een witte jelleba en balgha that's it je kan hier al hamdoeleh alles krijgen in nederland echt keuze zat

26-05-2006, 21:39

Citaat door fatosaaa:
In Marokko Is Alles Goedkoperr Duss...

Ik Trouw Incha Allah In Marokko Dus Da Kom Goed Uit..
Allahi khemel bighier inscha'Allah, leuk voor je dat je in Marokko trouwt..het heeft inderdaad zijn voordelen, maar hier vind je tegenwoordig ook alles. Alleen heb je soms dinges die je in Marokko ergens ziet en die je hier nergens kunt verkrijgen of qua prijs, heb je ook veel verschil met in Marokko.

26-05-2006, 21:40

Citaat door Chouaffa...:
Jurken ligt eraan wie eigen jurken maakt en wie het gewoon van de neggefa neemt ik persoonlijk ga ze van de neggefa huren Verder ga ik bedankjes en uitnodigingen in marokko laten maken En verder halen we jelleba en balgha voor hem van daar en voor mij een witte jelleba en balgha that's it je kan hier al hamdoeleh alles krijgen in nederland echt keuze zat
Aan wat voor bedankjes had je gedacht of heb je daar nog geen idee van? En waar wil je ze laten maken, omgeving?

26-05-2006, 21:44

Citaat door x..Fadoua..x:
Zeker ik neem alles mee wat ik mee kan mee nemen
alles in de Auto bij me manneke
Haha, alles wat je leuk lijkt, sleur je maar mee

26-05-2006, 22:24
Denk ook aan schoenen!!! ligt er natuurlijk aan waar je vandaan komt in Marokko... maar daar hebben ze ook onwijs mooie schoenen... als je je eigen jurken laat maken, kun je daar de matching schoenen kopen... en inderdaad bruidsuiker, denk aan hennah uit marokko, van die hennah zakjes... je trouwringen... in marokko heb je zoveeeeeel meer soorten in allerlei kleuren ( goud, zilver, witgoud..) maar denk ook aan leuke dingetjes voor je huisje... van mooi hennahlampen... of andere decoratiespullen.... en ga zo maar door...

26-05-2006, 22:31
ik ben al getrouwd en het was een su6 in ieder geval
de meeste haal je uit marokko bv
de jurken die jegaat aan trekken op je trouwdag beter zelf kopen in plaats van huren want de prijs zit geen verschil
henna doek en spullen enz
bendir en al die toeters en bellen en als je je bruiloft kort na jou vakantie doet
kun je ook koekjes kopen bespaar je ook veel
henna zelf voor je hand dat hele fijne spul speciaal voor een spuit

als ik strax op iets kom schrijf ik het op nu ben ik alles even kwijt

27-05-2006, 11:01



Citaat door Tiew:
Denk ook aan schoenen!!! ligt er natuurlijk aan waar je vandaan komt in Marokko... maar daar hebben ze ook onwijs mooie schoenen... als je je eigen jurken laat maken, kun je daar de matching schoenen kopen... en inderdaad bruidsuiker, denk aan hennah uit marokko, van die hennah zakjes... je trouwringen... in marokko heb je zoveeeeeel meer soorten in allerlei kleuren ( goud, zilver, witgoud..) maar denk ook aan leuke dingetjes voor je huisje... van mooi hennahlampen... of andere decoratiespullen.... en ga zo maar door...
Thx meid voor je reactie Ik dacht er idd aan om mijn eigen jurken te laten naaien in Marokko; leuk dat je de schoenen vermeld..had er helemaal niet aan gedacht. En voor de rest leuke tips

27-05-2006, 11:04

Citaat door female17:
ik ben al getrouwd en het was een su6 in ieder geval
de meeste haal je uit marokko bv
de jurken die jegaat aan trekken op je trouwdag beter zelf kopen in plaats van huren want de prijs zit geen verschil
henna doek en spullen enz
bendir en al die toeters en bellen en als je je bruiloft kort na jou vakantie doet
kun je ook koekjes kopen bespaar je ook veel
henna zelf voor je hand dat hele fijne spul speciaal voor een spuit

als ik strax op iets kom schrijf ik het op nu ben ik alles even kwijt
Alhamdoelilah ben blij voor je dat je feest vlot is verlopen Betreft de jurken, zo denk ik er ook over..vind het zonde om ze te huren als je ze voor bijna dezelfde prijzen ook kunt laten naaien. Dus waar ik zeker aan moet denken in Marokko, zijn de hennaspullen, versiering, bendirs (niet aan gedacht, maar wel leuk idee ) Als je nog ideeën hebt, laat maar komen

27-05-2006, 12:10

Citaat door blauwe_hemel:
die naar Marokko gaan deze zomer. Gaan jullie vandaar spullen meebrengen die je eventueel voor je bruiloft zou kunnen gebruiken? Denk hierbij aan kleding, servies, etc..

Welke spullen kan je zoal uit Marokko kopen die je hier moeilijker vindt of die hier veel duurder zijn??

Deel het met ons mee.

Groetjes
Ik ga na de ramadan trouwen Inshallah (datum heb nog niet), maar ik ga in de zomer naar Marokko en laat daar 2 jurken voor de grote dag maken en een henna jurk, de hennaspulletjes, zoals kleedjes, kussenslopen, kaarsen enz. koop ik daar gewoon.
De bedankjes wil ik ook van Marokko halen. Ik heb gehoord dat je daar hele mooie hebt, dus.........

Pagina's : [1] 2 3