Bekijk volle/desktop versie : ""onderdrukte moslimvrouwen in nederland""



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2006, 01:45

Citaat door maysa686:
hebben jullie gekeken op ned1 en geef jullie mening?
.

26-05-2006, 01:46


Jeps gekeken
belachelijk dat die vrouwen niet naar buiten mogen
waar staat in de koraan dat ze niet naar buiten mogen

26-05-2006, 01:49
die Turkse sprak wel goed en zei duidelijk dat dit niet volgens de Koran was. Die andere tsja echt sneu voor haar maar wel weer vooroordeel bevestigend

26-05-2006, 01:55
Moest ze maar niet zo jong trouwen..dan heb je niet genoeg mensenkennis om door te hebben hoe iemand is..en daarnaast is ze begonnen met een haramrelatie. Uit een haramrelatie kan nooit iets goeds ontstaan en je huwelijk is niet gezegend. Jongens die eerst met je een haramrelatie nemen zijn het ergst!!

26-05-2006, 02:05



Citaat door Elbaskue:
Bestaat er dan iets als een halalrelatie?
Ja..wat dacht je van het huwelijk.

26-05-2006, 02:07

Citaat door tashelhiyt:
waar ging het over sorry heb het niet gezien daarom en wat bedoel je haramrelatie?
nieuwste woord in de dikke van dale

26-05-2006, 02:37

Citaat door Elbaskue:
Er is haast geen man hier in Nederland die zijn gedragingen tegenover de vrouw baseert op z'n religie. Die in de aflevering zijn gewoon een uitzondering.

Verder zijn er ook zat vrouwen in Amerika (in staten zoals Alabama, etc.) die ook niet zonder toestemming van hun man naar buiten mogen. Dus om al die shit te koppelen aan de Islam is puur om ons zwart te maken.
Duh
1 van de zoveel pogingen..
Word je onderhand gwn moe van..

26-05-2006, 02:55

Citaat door Elbaskue:
WhoCares beweert dat als je een relatie voor het huwelijk neemt, dat je huwelijk dan mislukt.
Wat ook zo is.

26-05-2006, 10:34

Citaat door WhoCares:
Wat ook zo is.
Als de vrouw geen hoofddoek draagt, mislukt het huwelijk ook.

26-05-2006, 11:22

Citaat door Vincent123:
Als de vrouw geen hoofddoek draagt, mislukt het huwelijk ook.

Hele Rare Opvatting
Volgens mij kom het door de meeste mannen. Ze willen dat hun vrouw van top tot teen bedekt is, de vrouw wil ook vrijheid. En dan krijg je ruzie

Komt er trouwens een herhaling van die aflevering?

26-05-2006, 11:24
mijn mening is

waarom perse op tv laten zien? wat bereik je dermee??
alleen dat "men"de islam nog meer als een vijandelijke/slechte geloof gaat zien

26-05-2006, 11:26

Citaat door Blingfreak:
mijn mening is

waarom perse op tv laten zien? wat bereik je dermee??
alleen dat "men"de islam nog meer als een vijandelijke/slechte geloof gaat zien
Heb je gekeken? Ik denk het niet, want in de uitzending zegt een van de vrouwen dathet absoluut niet in de koran staat (dat vrouwen binnen moeten blijven) en dat ze zelf de koran kan lezen, dus dat zeker weet.

26-05-2006, 11:28



Citaat door Lodewijkje:
Heb je gekeken? Ik denk het niet, want in de uitzending zegt een van de vrouwen dathet absoluut niet in de koran staat (dat vrouwen binnen moeten blijven) en dat ze zelf de koran kan lezen, dus dat zeker weet.
Geloof me, Ik heb ergens een hadith gelezen dat de vrouw zo veel mogelijk thuis moet blijven

26-05-2006, 11:30

Citaat door SubhanaRose:
Geloof me, Ik heb ergens een hadith gelezen dat de vrouw zo veel mogelijk thuis moet blijven
Tja, wat voor hadith? En het staat dus niet in de koran.

26-05-2006, 11:31

Citaat door Lodewijkje:
Heb je gekeken? Ik denk het niet, want in de uitzending zegt een van de vrouwen dathet absoluut niet in de koran staat (dat vrouwen binnen moeten blijven) en dat ze zelf de koran kan lezen, dus dat zeker weet.
ik heb een stukje gezien
ik vond het bullshit dus weggedaan

maar dan nog snap ik niet waarom ze het op tv laten zien?

Pagina's : [1] 2 3