Bekijk volle/desktop versie : nederlandse moslimas



26-05-2006, 01:09
salaam


ik ben nederlands en wil moslima worden.
maar ik wil verder dan alleen in internet lezen ik wil me kleren veranderen en een hooffdoek dragen nu doe ik alles stiekem omdat ik bang ben hoe ze gaan reageren zijn er zusters die mij hierbij kunnen helpen het mogen ook gewoon andere zusters zijn niet alleen nederlandse.
ik hoop dat jullie mij kunne helpen.

26-05-2006, 01:18


Assalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe meid

ben blij te horen dat je voor de waarheid kiest.
pm me insha Allah

salamoe'alaikoem!

26-05-2006, 01:23

Citaat door X__prinses__X:
salaam


ik ben nederlands en wil moslima worden.
maar ik wil verder dan alleen in internet lezen ik wil me kleren veranderen en een hooffdoek dragen nu doe ik alles stiekem omdat ik bang ben hoe ze gaan reageren zijn er zusters die mij hierbij kunnen helpen het mogen ook gewoon andere zusters zijn niet alleen nederlandse.
ik hoop dat jullie mij kunne helpen.
salamou 'alaykoum wa rahmatou Allahi wa barakatouh,


ben een man maar toch wil ik je graag zeggen dat we je welkom heten in de islaam....

26-05-2006, 02:38

Citaat door X__prinses__X:
salaam


ik ben nederlands en wil moslima worden.
maar ik wil verder dan alleen in internet lezen ik wil me kleren veranderen en een hooffdoek dragen nu doe ik alles stiekem omdat ik bang ben hoe ze gaan reageren zijn er zusters die mij hierbij kunnen helpen het mogen ook gewoon andere zusters zijn niet alleen nederlandse.
ik hoop dat jullie mij kunne helpen.
sallaam aleikum, hamdoulilah dat je een moslim wilt worden, in principe ben je het al.


ik raad je aan van deze site weg te blijven, dit is niet de juiste plaats om informatie op te doen. Er zijn hier veel onenigheden, scheldparijen en leugens te lezen. Bezoek bijvoorbeeld een site als http://www.xxxxxxxxxxx.nl , daar kun je andere bekeerlingen spreken en daar is de toon wat gematigder (in positieve zin), niet dat daar al de informatie correct is. Accepteer ook nooit in één keer iets dat iemand zegt, doe altijd uitgebreid onderzoek en laat je niet misleiden door leugens. Het is een goed initiatief om je kleding te willen veranderen echter is het belangrijk dat je bij jezelf goed nagaat wat je intentie is en wat je wilt berijken, de tevredenheid van Allah of van mensen, dit zijn overwegingen die iedere moslim dagelijks moet maken. Moge Allah ons leiden en beschermen tegen de duivel, amien.

sallaam aleikum.

wat vreemd dat die site geblokkerd wordt

de site is www o.n.t.d.e.k.i.s.l.a.m nl, zonder de puntjes