Bekijk volle/desktop versie : ik stelde mijn beste vriendin aan hem voor......



Pagina's : [1] 2 3

25-05-2006, 17:06
ik nam mijn vriendin altijd met me mee naar afspraakjes met jongens die ik ontmoet had of gewoon kende.
we lachten ze dan uit en gingen weer weg. het was nooit iets serieus...
tot dat ik HEM ontmoette, een jongenman van 24 jaar, leuke en lief...
ik stelde mijn vriendin aan hem voor en we besloten wat te gaan drinken.
onderweg toonde hij veel interesse in mij, hij wou van alles over me weten.
hij vertelde me over zijn verwachtingen van het leven en over zijn familie.
we komen uiteindelijk bij een cafetje aan.
hij stapt uit en doet de deur voor ons open.
eindelijk iemand met respect voor damens....
mijn vriendin knipoogt naar me...
met andere woorden leuke gozer....
we lopen het cafetje in en hij kiest een leuk hoekje uit waar we plaats nemen.
mijn vriendin gaat naast hem zitten en begint met hem te kletsen.
deze dame is zo'n iemand die zegt wat ze denkt en roept wat ze vind.
ondertussen liggen de drankjes op tafel, en begin ik me langzaam buiten gesloten te voelen.

tot mijn grote verbazing is het al half zeven.
''kom op nadia, we moeten echt gaan."
'kom maar schoonheden, ik breng jullie wel naar huis."

nadia stapt dit keer naast hem in.
en begint verder met hem te kletsen.

30 minuten later.....

heh heh, amsterdam.
we zeggen hem gedag en pakken de metro naar huis.
in de merto begint mijn telefoon te piepen...
een bericht.....
van hem, WAHIB...

lieverd, ik heb al mijn zwemdiploma's, kan dus heel goed zwemmen....
maar toen ik in jou ogen keek verdronk ik....
ik hoop je gauw weer terug te zien........
[I][/I]

ik las hem hard voor, mijn vriendin keek me aan en reageerde heel kortaf met: ''zo' leuk''

zo kende ik haar niet, maar ging er vanuit dat het door de vermoeiheid kwam...
want moe dat waren we zeker....

ik begon na een paar afspraken met wahid een relatie met hem.
hij was alles wat ik wilde....teminste dat hoopte ik.
zo vlogen er dagen en maanden voorbij....
ik kende wahid nu al bijna 1 jaar en was nog steeds helemaal veliefd op hem..

ik belde hem op een zaterdag avond op, en vroeg of ik hem kon zien....
hij was te moe om naar amsterdam te komen....dus een ander keer dan maar zei hij....

ik wilde hem verassen, belde hem nog een keer op en vroeg aan hem waar hij was..
hij zat in het cafetje waar ik voor het eerst met hem gezeten heb.
"oh uit nieuwschierigheid, wou weten wat je aan het doen bent". antwoorde ik toen hij vroeg waarom ik dat wou weten.


ik pakte deed snel een broek en een truitje aan, pakte mijn tas en sleutels en starte de auto..op weg naar almere naar wahid.
joh wat zal hij blij zijn oh wat zou hij het leuk vinden om mij eens in almere te zien bleef ik de hele weg denken.

parkeerde mijn auto achter het cafe, en stapte uit.
ik bleef maar rondkijken in het cafe, maar geen wahid nope nada niks te zien van mijn kanjer...
o'h natuurlijk onze hoek, hahah misschien is hij daar...
ik liep er naar toe, maar zag alleen een dame met haar rug naar mij toegekeerd op de schoot van een jongen, wiens petje ik alleen zag..
jammer geen wahid..
ik liep weer terug draaide me voor de zekerheid om en zag om de pols van die jongen een armbandje heh die ... jah dat is wahid ik heb hem dat armbandje gegeven...ik kwam steeds dichterbij hem en hoopte dat hij het niet was...

"wahid,ben jij dat"? vroeg ik heel zacht.
hij keek op en jah hij was het.
de dame bleef na mijn verbazing heel stil zitten, ze keerde zich niet eens om..
ik vroeg wahid wat hij met haar hier doet.
hij antwoorde niet en staarde naar de grond.
"en wie is dat mens die daar op je schoot zit, laat er op staan anders doe ik het wel voor je" schreewde ik boos

langzaam stond de dame op maar ze draaide zich maar niet om, ik was zo gestrest dat ik haar zelf omdraaide....
" shit nee heh".
wist niet wat ik zag, wahid stond op en pakte me arm vast ik trok me arm weg...
"saida saida....". ik hoorde me naam maar kon niet reageren ...

waarom nou uitgerekent met haar, en waarom doet zii nou zoiets....\
"sorry saida, echt dit wou ik niet het ging van zelf". hoorde ik mijn beste vriendin zeggen..
ik vertelde haar altijd alles, nam er mee naar mijn ouders ik heb haar zelfs voorgesteld aan MIJN wahid..
is dit mijn dank, is dit vriendschap?
ik keek ze allebei aan en rende naar buiten ik hoorde hun achter me aan rennen, maar ik zat al in de auto start mijn auto en reed reed reed..........

tranen die langs mijn wangen gleden....
sigarten dat moet ik nu hebben...
ik stopte bij een benzine pomp en kocht snel een pakje malboro..
jah vriendschap, dat was waar ik aan zat te denken, aan wahid dacht ik niet eens, het ging mij om mijn beste vriendin.....

zoo zoo dit had ik nodig een sigaret...
als wahid mij nu zo zien haha dan was ik de lul geweest....
ondanks het feit dat hij met mijn vriendin aan het flikvlooien was..
we zouden gaan verloven volgende week zaterdag, dat was het ergste...
hoelang is dit al aan de gang tussen die twee?
ik reed naar een plekje in amsterdam, bij het station zuid-wtc.
daar was het cafetje van mij en mijn vriendin daar hadden we lol, we speelde daar een keer een spel doen durf de waarheid met een jongen die geen nederlands kon hahah arme farid wat hebben wij om hem gelachen....

ik bestelde een kop koffie en ging boven zitten.
het was al laat half tien, ik pakte mijn tas en liep naar beneden, betaalde mijn inmiddels al 3 bakken koffie, en liep naar mijn auto.
nee heh wat doe hun hier..
wahid en nadia keken me aan, ik liep steeds sneller maar ze haalde me al gauw in..
"ik wil naar huis, heb geen zin in jullie!" riep ik zonder me naar hun om te draaien.
ik stapte me auto in, en reed weg...
ik keek in mijn spiegel en zag nadia wahid omhelzen..zo die heeft lef.
ik schakelde op zijn achteruit en stopte net voor hun.........
en ik begon te schelden, en schelden en hun bleven me maar aan staren...

"het is belangrijk saida, we moeten met je praten." zei wahid
huh belangrijk ik wist niet wat ik moest denken...
ik parkeerde mijn auto en liep met hun mee terug het cafe in.

"ik heb geen zin in smoesjes kom terzake want ik moet naar huis" zei ik snel.
nadia nam het woord:
saida, je betekent voor ons allebei heel veel, en we wilde je niet kwetsen, je bent......""

"jah deze verhalen ken ik wel ik kijk ook naar dr.phill hoor" zei ik lachend.

wahid keek me aan en vertelde me hoe speciaal hij me vind en hoeveel hij van me houd hij vertelde steeds weer over een fout die hij heeft gemaakt...welke fout bedoelde hij, ja tuurlijk was het niet leuk om mijn vriendin en mijn vriend te betrappen maar het was toch niet levens bedreigend..
waar heeft hij het over?

"wahid, wat is er volgens mij is er meer aan de hand?"
"saida, ik hou van je en heb alles voor je over ....maar ik moet nu echt bij nadia blijven, ik kan niet verder met jou gaan het gaat niet..." vertelde wahid..

nee heh vreemd hoor ik ben de gene die het uit moet maken hij ging vreemd nou vreemd ik kon hem vergeven niet nu maar in de loop der tijd, wat is er aan de hand...


"en nu wil ik horen wat er is, NADIA NU !! schreeuwde ik boos

oefff ik kon niet meer wou haar het liefst wurgen vab de stress....

"wahid en ik hebben geen relatie maar wel een hele sterke band...."
ga verder dacht ik alleen maaar
" we krijgen uhh ja we moeten ik bedoel we krijgen samen een kind"

25-05-2006, 17:06


Zal Ik Verder Gaan Of...

25-05-2006, 17:29
ga verder meid

25-05-2006, 17:29
is het waargebeurd??

25-05-2006, 21:02


we krijgen samen een kind.... hoorde ik dat goed nee wacht hun samen dat betekend dus dat ze samen ........
ik stond op wilde er niks meer over horen, wilde niet reageren het enige wat ik wou was naar huis naar mijn kamer...met cheb hasni op de achtergrond....
ik hoorde wahid nog zeggen, laat er maar het moet nog tot haar doordringen....ze heeft nu geen behoefte aan een gesprek of aan uitleg...
zo wat een medeleven allemaal, konden ze daar niet aan denken voor dat ze met elkaar het bed insprongen.

4 maanden later....

de telefoon ging....mijn moeder nam op.
het was de moeder van nadia.
"kon jij niet zeggen dat nadia gaat trouwen vrijdag". vraagt mijn moeder me.
trouwen huh daar wist ik niks van, ik had het contact verbroken met nadia...
met wie zal ze gaan trouwen, oh natuurlijk WAHID uiteindelijk blijft hij het vader van het kind....
zo wat een gelukkig gezin zal dat worden....wat zullen ze om mij gelachen hebben...
"SAIDA SAIDA waar zit je met je gedachten ik vroeg je wat"...zegt mijn mams
"o sorry mama, uhh jah ik wist het ook niet, heb het druk ik heb haar een tijdje niet gezien"...

ik pakte snel mijn mobiel en rende naar mijn kamer, voordat mijn moeder me meer vragen zal gaan stellen....
ik belde nadia op en vroeg hoe het met haar zwangerschap gaat...
ze vertelde me dat het goed gaat en dat ze gelukkig is, jah ten koste van mij dacht ik.
ik wilde niet weer over het verleden beginnen maar wou zeker weten met wie ze nou gaat trouwen.....
jah daar was ik al bang voor het was wahid....
ik feliciteerde haar, en vertelde haar dat ik mijn moeder zal brengen, maar ik kon haar niet garanderen dat ik ook zal komen....
ik legde mijn tel naast me neer en alles kwam weer naar boven...
hoe mijn vriendin mij zou heeft kunnen verraden...dat was het enige wat me het diepst is bijgebleven...
tuurlijk, ik hield van mijn vriend we waren al plannen aan het maken...maar op de een of andere manier vind ik het minder erg.............

zaterdag... de dag van de bruiloft.......

mijn moeder trok haar jurk aan, hoofddoekje op en klaar was ze....
ze vroeg me waarom ik nog niet was aangekleed, ik keek haar aan en dacht op dat moment als ik niet ga, zal ik bij iedereen argwaan opwekken...
het is niet zo dat ik hun vergeven heb, integendeel....het gaat mij om het geluk van het kind...een onschuldige wezen, ze moeten wel trouwen binnenkort zal die buik steeds meer gaan opvallen jahhh ik moet gaan voor het kind......
dat was het excuus die ik mezelf steeds opnieuw vertelde....

we reden naar zaandam...jah dame heeft ook nog eens een zaal gehuurd..
maar oke je doet het voor het kind...
ik hielp mijn moeder uitstappen en samen liepen we naar binnen...het was al druk de halve zaal stond ons aan te staren...
jah daar zat nadia, net een parel die iedereen bewonderde...
ik liep met me moeder naar haar toe...
mams feliciteerde haar en ging naast een vrouw zitten, met wie ze altijd klets onderwg naar moskee.
daar stond ik dan alleen met nadia....
"saida...ik uh jah ik hoop dat je het geaccepteerd hebt en mij nu kunt vergeven"
zei nadia met een stem die nog nooit eerder bij haar had gehoord...
ze was opeens niet meer het meisje die alles zei wat ze dacht en vertelde wat ze meende.....
ik antwoorde dat het nu te laat is om het goed te maken...dat ik nog steeds boos ben maar dat ik haar en wahid en vooral het kind veel geluk gunde...
ik vertelde haar dat allah wel iets moois voor mij heeft liggen....
nadia begon te huilen ik huilde van zelf met haar mee...ondanks alles hadden we samen wel heeel veel meegemaakt.
ik fluisterde in haar oor dat ze boft met wahid, het was gelukkig niet zoo een die kinderen maakt en verdwijnt..
toen begon ze harder te huilen heh nu begreep ik het niet meer...
ik vroeg haar of ze me toen der tijd wel alles had verteld...
ze vertelde me dat ze gewoon heel gelukkig is en dat ze mij niet kwijt wil...
mij niet kwijt?
gaat het wel oke met haar dacht ik, eerst steelt ze mijn vriend dan raakt ze zwanger van hem en nu trouwt ze met hem...
en wil ze ook nog eens dat ik haar vergeef, jalatief waarom ben ik zou zwak...

"is goed nadia, ik zal je proberen te vergeven maar wil niks met wahid te maken hebben".
ze omhelzde me, en ik vertelde haar dat ik bij wat vriendinnen in de zaal ga zitten...

de bruid bleef zich maar omkleden...eerst in het roor toen paars daarna groen en de laatste was in het wit...
daar zaten ze dan met zn tweeen naast elkaar...
met elkaar te fluisteren en elkaars handen vast te houden...
ewa jah het leven zit vol verrassingen...
mijn geluk komt ook wel....

ik stond voor het eerst die avond op om te dansen...
ik liep naar voren en keek hun aan...
ik kon het niet laten om te huilen..daar stond ik dan te dansen voor twee mensen die vroeger zoveel voor mij betekenden..
ik zag dat de bruidegom en de bruid zich niet op hun gemak voelden.
nou net goed voor ze zien ze eindelijk wat ze allebei hebben verloren..
en dansen dat ik deed, ik voelde mijn voeten niet eens meer...
ik huilde en dansde tot ik mijn moeder hoorde roepen dat ze naar huis wilde...
ik liep met mijn moeder naar de bruid en bruidegom.
mijn moeder kuste de bruid en wenst haar veel geluk, vervolgens gaf ze de bruidengom een hand en ook hem wenst ze veel geluk..
ik moest weer huilen daar stonden zijn bijna schoonmoeder en mijn bijna man te praten over hoe belangrijk het is om er voor elkaar te zijn...
"ewa mam kom het is al laat ik moet morgen nog werken".zei ik nerveus..
me mama liep alvast naar de auto en daar stond ik voor het echtpaar..
voor het eerst na lange tijd, ik kon mijn ogen niet neerslaan ik bleef hem maar aanstaren en voelde dat nadia dat niet zo leuk vond...
ik wenste hem veel geluk met zijn kind..
"kind?" zei hij..
ja jullie kind zei ik..
saida, heeft nadia je niks verteld..........? zei wahid
wat nu weer dacht ik...
nadia moest ervan hoesten en veranderde snel van onderwerp...maar echt niet nu wil ik weten wat er is...
wahid verteld... : die dag in dat cafetje vertelde nadia dat ze met mij naar bed is geweest, en dat klopt walakin er was geen baby...dat vertelde ze je zodat je meer begrip voor er zou opbrengen..
''maar waarom nu pas, waarom niet vertelde je me dit niet eerder nu pas op jullie bruiloft, ik liep de hele tijd met een rot gevoel terwijl, en jij waarom bleef je met haar als ze toch geen baby verwachtte..wat is dit nou voor onzin?""

wahid aan het woord": ik bleef met haar omdat jij een nieuw nummer had je belde me niet en ik kon jou niet bereiken, ik begon van haar te houden en jou langzaam te vergeten...ik speelde niet met haar mee..ze heeft mij ook eerst voorgelogen over haar zwangerschap...maar ik heb haar vergeven omdat ik haar eerste bedgenote was..ik heb haar ontmaagd..dus ik moest wel bij haar blijven...
en naar mate de de dagen erover heen gingen hoe meer ik om haar begon te geven...


en verwachten ze nu nog begrip van me..ik hoop het niet..
"ok doei veel geluk met jullie scheinhuwelijk, als ik dit wist dan was ik niet eens gekomen ik ben bedrogen en voorgelogen door jullie zoek het maar uit stelletjes zwijnen" schreeuwde ik
de hele zaal stond me aan te kijken, ik deed mijn hoge hakken uit en liep op mijn blote voeten naar de auto toe.........had zoo geen zin meer in die mensen....


thuis aangekomen ging ik regelrecht naar mijn kamer..
deed de deur op slot raam open en daar zat ik in mijn avondjurk een sigaretje te roken...
tfoe hoe mensen kunnen zijn, echt vreemd en ik bleef maar inhaleren ik moest er zelfs van hoesten en lachen....
ik was wel opgelucht dat ze toch niet zwanger van hem was....maar jah ze zijn nu ondertussen wel getrouwd...

ik moest me erbij neer leggen ik moest die vriendinnen naaier vergeten, en de hartenbreker loslaten...
ik moest....

SAIDA kom snel je bent al laat hoorde ik mijn moeder roepen.. laat voor wat o shit werk...........
ook dat nog, snel jurk uit sigaretten verstoppen broek trui aan en naar beneden..

25-05-2006, 21:04
een jaar later....

ik werkte nog steeds en was ook nog vrijgezel ik vertrouwde meisjes niet meer en jongens al helemaal niet.
ik ging naar lange tijd naar het cafetje waar ik lange tijd niet was geweest...
bestelde een bakje koffie en liep naar boven, daar zag ik wahid zitten...helemaal alleen..
ik keek hem aan, lachte en ging aan de andere kant zitten...ik voelde zijn ogen in mijn rug prikken..
"saida, wat zie je er goed uit hoe gaat het met je?"
hoe het gaat eens eve zien oeffff
"het gaat goed met mij, en met jullie?"
"jah gaat wel, we hebben wel wat problemen maar wie niet toch.....
"ewa wahid wat kom je nu hier doen mij lastig vallen mij gek maken ga naar je vrouw laat mij met rust" ik draaide me om en nam een slok van mijn koffie...
"saida ik lieg als ik zeg dat ik je vergeten ben en dat ik gelukkig ben saida ik hou nog steeds van je ik besef dat nu pas echt ik heb zovaak ruzie met nadia ik wil niet meer verder met haar geloof me als ik zeg dat ik je terug krijg op de een of andere manier ik krijg jou terug...."hoorde ik hem met een kikker in zn keel zeggen.

"yak a wahid nu pas, n u ik mijn leven weer op orde heb kom jij hem weer verstoren ik wil niks met jou te maken hebben nikss....
o mijn god het is niet waar wat moet ik doen, ik wilde het liefst op hem springen en zeggen dat ik ook nog steeds van hem hou maar dat kan niet...
wat moet ik doen,

ik pakte mijn spullen en liep het cafe uit hij rende me achter na....
ik rende de weg over richting mijn auto, tot dat ik een harde knal hoorde....
ik draaide me om, en daar lag hij wahid neeeeeeeeeee..................
ik rende naar hem toe, overal lag bloed ik begon aan hem te trekken en te schreeuwen...
de ambulance was er, doktoren vertelde me dat ik aan de kant moest gaan...
ze gaven hem extra zuurstof......en namen hem mee naar het ziekenhuis....de hele weg naar het ziekenhuis hield ik zijn hand met bloed vast...zijn ogen bleven gesloten geen blik geen woord en geen lach................
alleen zijn hart die aan het vechten was voor het leven...
het enige wat er door mij heeb ging was wat als hij het niet haalt, wat als hij er straks niet meer is.....ya allah nee daar mag ik niet aan denken....
"ik hou ook van jou, blijf bij me wahid" fluisterde ik in zijn oor....

26-05-2006, 21:19
daar zat ik dan in de wachtkamer met nadia en haar moeder.
we keken elkaar niet eens aan, het was alleen haar moeder die af en toe wat zei..
hoeft ook niet dacht ik het belangrijkste is dat wahid het overleeft anders zou ik het mezelf noooit kunnen vergeven...
dit verdient hij niet..
waarom ben ik altijd zo koppig, waarom bleef ik niet zitten in dat cafe....

"mevrouw hamouda?" vroeg de dokter aan mij.......
"nee dat ben ik niet daar zit mevrouw.... en ik wees naar nadia....
ik zag de dokter met nadia praten, die blik op haar gezicht vergeet ik nooit.........

26-05-2006, 21:30

Citaat door zinnarif:
daar zat ik dan in de wachtkamer met nadia en haar moeder.
we keken elkaar niet eens aan, het was alleen haar moeder die af en toe wat zei..
hoeft ook niet dacht ik het belangrijkste is dat wahid het overleeft anders zou ik het mezelf noooit kunnen vergeven...
dit verdient hij niet..
waarom ben ik altijd zo koppig, waarom bleef ik niet zitten in dat cafe....

"mevrouw hamouda?" vroeg de dokter aan mij.......
"nee dat ben ik niet daar zit mevrouw.... en ik wees naar nadia....
ik zag de dokter met nadia praten, die blik op haar gezicht vergeet ik nooit.........
Heey meid ga gauw verder...
Het is echt heel mooi geschreven ik kan niet wachten tot het volgende vervol..

kus:Saaraa

26-05-2006, 21:41
zied ga verder aub je bent online typ een vervolg...pliezzz

26-05-2006, 21:50
ga snel weer verder mooi verhaal
pcgirl

26-05-2006, 23:49
wajooo meid je verhaaal is spannend gaaa door pleased jou verhaal is de enige die ik lees en vind hem supper
tbarkelah en ga zoo doorrr

27-05-2006, 01:05
Ik ga dit verhaaltje ook lezen maar mogen cva??
Thalloesss

27-05-2006, 01:27


Upss heb tog nu gelezen!!
Is het waargebeurd??
Greetzz moi

27-05-2006, 10:00
hier een nieuwe fan erbij
je verhaal is prachtig ga gauw verder

27-05-2006, 17:14
ik ken nadia al zolang maar die blik in haar ogen a yemmma.....
wat gebeurde er, waar hadden ze het over dat weas het enige waar ik aan dacht...en wahid hoe gaat het met hem?
de dokter liep weg, en nadia begon te huilen, tranen die uit haar ogen gleden....wat heeft die dokter nou gezegt...
ik moest het weten, ik liep op haar af, en vroeg of er nieuws was....
ze keek me aan maar zei niks....
"ik vraag je wat nadia, hoe is het met wahid?"
ze keek me aan en draaide zich om, ze was blijkbaar zoo uitgeput dat ze niet eens kon antwoorden...
ik verliet de wachtkamer,en liep naar een een ruimte waar het toegestaan was om te roken....
na 3 sigaretten ging ik terug.....
ik zag de dokter die hiervoor al met nadia had gesproken en liep snel naar hem toe....
ik vroeg hem hoe het met wahid is...ik had nog nooit zolang op een antwoord moeten wachten, en toen hij antwoorden begreep ik er niks van echte dokter taal...
"dokter, wilt u dat misschien anders formuleren, ik begrijp de helft niet" zei ik met een blik van oefff wat een kut zooi
hij vertelde me dat wahid ernstige wonden heeft opgelopen tijdens dat ongeluk, oook vertelde hij dat zijn situatie onstabiel is..en de kans op 100 procent genezing niet bestaat in zn geval...wahid zal nooit de zelfde worden.....
we mogen blij zijn als hij het overleeft...
ik draaide me om, zonder de dokter te bedanken en nu pas begreep ik die blik in nadias ogen..nu pas begreep ik haar stilte toe ik haar aansprak nu pas...........

ik schoot wakker van een glas water...huh nee heh wat is er gebeurd..
ik zag nadia van boven af, naar me kijken ik keek om me heen ik lag op de grond...
"sta op meid, je bent flauwgevallen" vertelde nadia me
ik stond op en voelde me nog steeds erg slap hoe ben ik op de grond terecht gekomen wat was er gebeurd...en waar ben ik
"kom we gaan zitten en wachten tot de dokter meer nieuws heeft" en nadia hielp me opstaan...
toen realiseerde ik me weer wat er aan de hand was, ik begon aan mijn haren te trekken en te schreeuwen,"wahid wahid!!!!!!
het kon me niks meer schelen van wat andere wel niet zouden denken, ik hou nu nog steeds van deze jongen en heb hem dat niet eens op tijd gezegt....
"dame dit is geen speeltuin, maar een rusthuis" hoorde ik de dokter zeggen met een zware stem ...

zo gingen er uren voorbij....
en zoo was het alweer ochtend...
ik opende mijn ogen....en zocht stiekem naar nadia..maar die was nergens te bekennen...ik stond op en begon haar te zoeken...
liep langs de kamer van wahid, en zag dat de gordijn langs de deur open omhoog getrokken was...jah dat moet goed nieuws zijn ik keek naar binnen en zag nadia op het randje van het bed zitten....
zachtjes opende ik de deur en bleef staan toen ik haar hoorde praten...
wahid ik hou van je, ik weet dat jouw hart altijd bij saida heeft gelegen walakin je moet wel wat om me hebben gegeven het spijt me dat ik jouw recht op geluk heb verpest maar je moet beter worden, ik beloof je dat je dan vrij bent om te gaan en staan waar je wilt ik beloof je dat je dan zonder mij verder kan gaan ik hou van je wahid het spijt me echt...............

Pagina's : [1] 2 3