Bekijk volle/desktop versie : Ik Ben Er Weer



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-06-2002, 21:38
Heeee Halloooo, Yo Peeps......Wazzup!!!!!!!!!!!


Ik Ben er weer ..hiep Hiep Hoe.raaaaaaaa......Dat moet gevierd worden heee jongens!!!


Ik Heb jullie echt Waar...Gemist!!!!!......Vooral m'n maatjes...Remii, Leeuwenhart, Stille, Emshoom, Cina, Zin'midar, Tetouania Zina,De zusjes Estee en Star, leila19, Lila, Cina,Tetouani79, Foudie,Mo 'Justice, Dsm en nog eeen paar ....

En nu wil ik eens weten ,of jullie mij ook gemist hebben.... ?????

05-06-2002, 21:40


NEEEE.
want mij heb je ook niet gemist, niet dat je me kent hoor.
maar doet er niet toe, laterssss

05-06-2002, 21:41
A temschoent waar was je?Heb je mijn privé e-mail niet ontvangen?
Ik heb je zeker gemist en heeeeel veel.Welkom terug mijn zuster Nadia25.Ik ben blij dat je terug bent.
Reskeer het niet om terug weg te gaan dan krijg je met mij te maken.

05-06-2002, 21:44
HEEEEEEEEEE SPANKYGIRL ...WAAR WAS JE ..WAA IK HEB JE ZOOOOOO GEMIST ...IK MOEST ELKE AVOND HUILEND NAAR BED ..IK WILDE BIJNA EEN COLLECTE HOUDEN ZODAT WE VOOR JOU EEN NIEUWE PC KONDEN KOPEN HAHAH ..MAAR NU HOEFT HET NIET MEER

WELCOME BACK

05-06-2002, 21:48


Heeee lelijkerd....No Hard Feelings....Wij kennen elkaar nog niet...Maar dat zal niet Lang duren He

A Temshount inoeee.....Jou heb ik het meest Gemist!......Hee maar die ondertekening , komt me heel bekend voor......???!!!!!!..........Neeeeee zeg dat het niet waaaar is hee...Je hebt je Cybergeliefde bekendgemaakt????!!!!!..Joejoejoejoejoe....ahahaha ....Welldone my dear..I'm proud

05-06-2002, 21:53

Citaat:
Origineel gepost door nadia25
Heeee Halloooo, Yo Peeps......Wazzup!!!!!!!!!!!


Ik Ben er weer ..hiep Hiep Hoe.raaaaaaaa......Dat moet geviers worden heee jongens!!!


Ik Heb jullie echt Waar...Gemist!!!!!......Vooral m'n maatjes...Remii, Leeuwenhart, Stille, Emshoom, Cina, Zin'midar, Tetouania Zina,De zusjes Estee en Star, leila19 Cina,Tetouani79, Foudie,Mo 'Justice, Dsm en nog eeen paar ....

En nu wil eens weten of jullie mij ook gemist hebben.... ?????
wajauwwwww wat ben jij lief...jij denkt aan me...




xxx

05-06-2002, 21:54
Is je computer nu terug gemaakt of zit je in een cybercafé?
Ik ben echt blij dat je terug bent.Kunnen we weer alle twee er tegen aan gaan Samen staan we sterker

05-06-2002, 21:54

Citaat:
Origineel gepost door remii
HEEEEEEEEEE SPANKYGIRL ...WAAR WAS JE ..WAA IK HEB JE ZOOOOOO GEMIST ...IK MOEST ELKE AVOND HUILEND NAAR BED ..IK WILDE BIJNA EEN COLLECTE HOUDEN ZODAT WE VOOR JOU EEN NIEUWE PC KONDEN KOPEN HAHAH ..MAAR NU HOEFT HET NIET MEER

WELCOME BACK
Hai Babe. .Mijn Pc is gemaakt, bloed , zweet, tranen, en veeel geld heeft het me gekost ......Maar het resultaat mag er zijn!!!!!....ik ben zo trots op mezelf ..jajaja.....Ik heb dat klusje helemaal zelf geklaard.

Ooooh heb je je echt elke avond in slaap gehuild..hmm je bent toch zo'n schatje

05-06-2002, 21:55
en dit is nog voor je nadia25....





xxx

05-06-2002, 21:58
Thanks Dutkse.....Wauw Wat een coole Ondertekening heb jij!!.....hmm Zou ook goed bij me passen

05-06-2002, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door nadia25
Thanks Dutkse.....Wauw Wat een coole Ondertekening heb jij!!.....hmm Zou ook goed bij me passen
JE BENT wELKOM... ja mijn ondertekening,tja dat ben ik hé...just ...me....

xxx

05-06-2002, 22:28
Voor Nadia25



05-06-2002, 22:35


Salaam Nadia25


Goh wordt het eindelijk weer eens ouderwets gezellig .

Welkom terug kanjer van me.

Beslama

05-06-2002, 23:03
Nice to see you back Nadia,

'k Ben ook al een tijdje niet meer online geweest...misschien moet ik m'n oude verslaving maar weer eens beleven...samen met m'n buddies hier.

Bye bye,

05-06-2002, 23:04
nou het werd tijd dat de meiden eens terug kwamen

Pagina's : [1] 2 3 4 5