Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tanden



25-05-2006, 13:43
Ik ben van plan om mijn gebit wat 'op te fleuren'....laten bleken en eventueel polieren (slijpen). Wie heeft het gedaan, wat zijn jullie ervaringen?
Weet iemand een goede cosmetische tandarts in de pmgeving van Rotterdam?

Alvast hartelijk bedankt!

25-05-2006, 13:45


Het wordt door vele tandartsen afgeraden om je tanden te bleken. Dit omdat je het telkens moet herhalen en je tanden sneller zullen verkleuren.

Het polieren(vijlen) van je tanden is haram!

25-05-2006, 14:20
iemand met ervaring?

25-05-2006, 14:53
ervaring :P

25-05-2006, 15:03


Ik ga 2x per jaar naar de mondhygieniste... je tanden voelen daarna heerlijk schoon en zacht. Misschien ook een oplossing

25-05-2006, 15:09
Haram...waar staat dat? Ik wil het dan ook wel lezen

25-05-2006, 15:11
Ik heb ook een keertje me tanden gebleekt.... Ben er nog steeds super blij mee ik had al witte tanden van mezelf maar nu zijn ze nog mooier.. Heb het 3 jaar geleden gedaan en het resultaat is nog steeds mooi..

-xxx-

25-05-2006, 15:41

Citaat door MaroccanDiamond:
Ik heb ook een keertje me tanden gebleekt.... Ben er nog steeds super blij mee ik had al witte tanden van mezelf maar nu zijn ze nog mooier.. Heb het 3 jaar geleden gedaan en het resultaat is nog steeds mooi..

-xxx-
Salam,

Waar heb je dit gedaan? en hoeveel heb je ervoo betaald?

Groetjes

25-05-2006, 15:46

Citaat door xxxDunyaxxx:
Salam,

Waar heb je dit gedaan? en hoeveel heb je ervoo betaald?

Groetjes
Hay girl,

Heb het bij de wit in amsterdam gedaan bij het rokin...
Toen der tijd was het pas nieuw en je kon het niet overal doen... Heb er toen 550 euro voor betaald... Heb er totaal geen spijt van

http://www.wit.nl/tanden/tandensite.nsf/Page/Nieuws.htm

26-05-2006, 18:05

Citaat door Chourouk:
Haram...waar staat dat? Ik wil het dan ook wel lezen
Haar dat ons verboden is weg te halen, waaronder wenkbrauwen. Het verwijderen van het haar van
de wenkbrauwen wordt al-namas genoemd. Het is
ook verboden om het haar van de baard weg te halen.

Het bewijs hiervoor is de hadith van ‘Abd-Allaah ibn Mas’ood (radiAllahu anhu) die zei: Ik hoorde
de Boodschapper van Allah (sallAllahu alaihi wa
salaam) zeggen: “Allah heeft de vrouw vervloekt die tatoeages aanbrengt en
degene die het laat
aanbrengen en de vrouw die wenkbrauwen epileert
(al-naamisah) en degene die het laat doen (al-mutanammisah) en degene die haar tanden vijlt om haar
schoonheid te vergroten en zo de schepping van Allah verandert.” [Overgeleverd door al-Bukhaari,
5931; Muslim, 2125]


Dit is het bewijs....