Bekijk volle/desktop versie : Help! Serieuze vraag:(



Pagina's : [1] 2

24-05-2006, 20:23
Ik heb echt advies/raad nodig want ik weet niet meer wat ik moet doen,
ik heb een jaar geleden een jongen leren kennen en we zijn ook verloofd. nou zouden we dus gaan trouwen alleen ongeveer 2 jaar geleden heb ik iets meegemaakt wat tot nu toe altijd tussen ons in stond en waardoor ik niet volledig mijn hart aan hem kon geven, ik ben verkracht. ik heb dat nooit naar buiten durven brengen omdat ik wist dat ik hiervan de schuld zou krijgen van onder andere mijn familie dus ik zweeg erover. maar nu ons huwelijk dichtbij kwam moest ik hem natuurlijk vertellen dat ik geen maagd meer was, ik wil niet tegen hem liegen hierover. omdat ik niemand had verteld wat er gebeurd was was ik bang dat hij het naar buiten zou brengen en mensen er alsnog achter zouden komen, ik heb daardoor een enorm domme fout gemaakt. ik heb tegen hem gezegd dat ik vrijwillig met iemand seks heb gehad en daardoor ontmaagd ben. hij werd vreselijk kwaad op mij en wilde mij niet meer. toen hij later tegen mij zei 'als je verkracht zou zijn zou het een ander verhaal zijn, maar dit is gewoon jou fout geweest' besefte ik me pas echt dat ik de waarheid wil beter had kunnen vertellen. ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen. als ik hem de waarheid vertel brengt hij het dalijk naar buiten en ik weet niet wat voor gevolgen het zou hebben plus het is moeilijk voor mij om over te praten en ik ben bang dat hij mij niet meer gelooft. en aan de andere kant wil ik hem niet kwijt en was het absoluut niet mijn schuld

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24-05-2006, 20:27


hmmmm.......

24-05-2006, 20:30
jij bent echt dom, door dat te vertellen lieg, dus had je het gewoon beter kunnen verzwijgen. Vind wel raar dat je zegt dat je vrijwillig seks hebt gehad, inplaats van dat je verkracht bent.

24-05-2006, 20:31

Citaat door kayliah:
jij bent echt dom, door dat te vertellen lieg, dus had je het gewoon beter kunnen verzwijgen. Vind wel raar dat je zegt dat je vrijwillig seks hebt gehad, inplaats van dat je verkracht bent.
omdat ik weet dat er echt veel problemen komen voor mij als het uitkomt, ik was/ben gewoon bang. bang voor reacties maar ook bang om mijn aanstaande kwijt te raken

24-05-2006, 20:36


salaam wa alaikoum meid,

je had gewoon al vanaf het begin de waarheid moeten vertellen. de keuze aan hem dan of die jou wel neemt zoals je bent, zo kan je misschien zien of die echt om je geeft. meid je zegt het zelf...je bent verkracht, het is jou schuld niet en moge Allah swt de dader snel straffen insha allah.
wat je nu kan proberen is gewoon de waarheid vertellen!!!

hoop insha allah dat het goed komt

24-05-2006, 20:37

Citaat door Lady_Z_:
omdat ik weet dat er echt veel problemen komen voor mij als het uitkomt, ik was/ben gewoon bang. bang voor reacties maar ook bang om mijn aanstaande kwijt te raken
Verkrachting is jou toch niet aan te rekenen? Vrijwillige seks wel. Dus ik begrijp niet goed waarom je dat laatste hebt verteld?

24-05-2006, 20:37
je kan het hem het beste vertellen, als hij echt van je houdt zal hij het begrijpen

24-05-2006, 20:38

Citaat door Lady_Z_:
omdat ik weet dat er echt veel problemen komen voor mij als het uitkomt, ik was/ben gewoon bang. bang voor reacties maar ook bang om mijn aanstaande kwijt te raken
was dus niet echt slim van je, want hij zal je nu echt niet geloven als je nu aankomt kakken met van ja ik deed het niet vrijwillig maar was verkracht.

beetje eigenschuld had je niet moeten liegen, dan was er nu niks aan de hand geweest, want hij heeft zelf gezegt dat als je verkracht was dat het een ander verhaal is geweest.

Maar ben je echt serieus verkracht?? of was het gewoon vrijwillig en heb je het je zelf wijsgemaakt dat je verkracht bent.

24-05-2006, 20:38

Citaat door rehaam:
salaam wa alaikoum meid,

je had gewoon al vanaf het begin de waarheid moeten vertellen. de keuze aan hem dan of die jou wel neemt zoals je bent, zo kan je misschien zien of die echt om je geeft. meid je zegt het zelf...je bent verkracht, het is jou schuld niet en moge Allah swt de dader snel straffen insha allah.
wat je nu kan proberen is gewoon de waarheid vertellen!!!

hoop insha allah dat het goed komt
Wa aleikoem salaam

ik weet dat ik hem de waarheid had moeten zeggen maar ik was gewoon zo bang. en dat ben ik nog steeds. ik denk dat hij gaat zeggen dat ik alsnog aangifte moet doen of erger dat hij zelf er wat aan gaat doen en dan komt alles alsnog naar buiten

24-05-2006, 20:39

Citaat door Vincent123:
Verkrachting is jou toch niet aan te rekenen? Vrijwillige seks wel. Dus ik begrijp niet goed waarom je dat laatste hebt verteld?
Angst. wat ik net al zei ik ben bang dat het naar buiten komt.

24-05-2006, 20:40

Citaat door kayliah:
was dus niet echt slim van je, want hij zal je nu echt niet geloven als je nu aankomt kakken met van ja ik deed het niet vrijwillig maar was verkracht.

beetje eigenschuld had je niet moeten liegen, dan was er nu niks aan de hand geweest, want hij heeft zelf gezegt dat als je verkracht was dat het een ander verhaal is geweest.

Maar ben je echt serieus verkracht?? of was het gewoon vrijwillig en heb je het je zelf wijsgemaakt dat je verkracht bent.
meid ik ben blij dat het elhamdoelilah nooit bij jou is gebeurt. wanneer dat wel zo was zou je begrijpen hoeveel pijn zó'n vraag doet. ik had nooit een relatie gehad. nooit lichamelijk contact gehad met een man. dus uitgelokt heb ik het niet en ja het was een verkrachting

24-05-2006, 20:42

Citaat door Lady_Z_:
Wa aleikoem salaam

ik weet dat ik hem de waarheid had moeten zeggen maar ik was gewoon zo bang. en dat ben ik nog steeds. ik denk dat hij gaat zeggen dat ik alsnog aangifte moet doen of erger dat hij zelf er wat aan gaat doen en dan komt alles alsnog naar buiten
meid...je hoeft nergens bang voor te zijn!
als je wist wie de dader was dan had je zeker een aangifte moeten doen en anders krijgt diegene zijn straf wel in het hiernamaals.
de waarheid moet ooit boven water komen anders raak je aanstaande kwijt..zeg je zelf dus zet hem op meid...er is niks beters dan eerlijkheid en eerlijk zijn!

met je angst bereik je toch gewoon niks.

24-05-2006, 20:44


Ten eerste: wat verschrikkelijk dat je dat is aangedaan. Moge Allah deze persoon straffen. En wat jammer dat je dit al die tijd met je mee hebt moeten dragen!

Wat betreft je aanstaande: het enige wat je kunt doen is de waarheid vertellen zoals in je 1e post in deze topic. Dus niet alleen dat je daadwerkelijk verkracht bent, maar ook de reden waarom je dit voor hem verzweeg. En verzoek hem nadrukkelijk om dit voor zich te houden. Hij moet wel je redenen om zoiets te verzwijgen respecteren. Hij is niet degene die dit is overkomen!

Ik hoop dat jullie er inshaAllah uitkomen. Vergeet niet, juist bij degene met wie je je leven deelt moet je zoiets kwijt kunnen. Dat is wat een huwelijk zo mooi maakt, het feit dat je alles met elkaar kunt delen, en dit tussen jullie blijft.....dat maakt jullie een eenheid!

24-05-2006, 20:44

Citaat door rehaam:
meid...je hoeft nergens bang voor te zijn!
als je wist wie de dader was dan had je zeker een aangifte moeten doen en anders krijgt diegene zijn straf wel in het hiernamaals.
de waarheid moet ooit boven water komen anders raak je aanstaande kwijt..zeg je zelf dus zet hem op meid...er is niks beters dan eerlijkheid en eerlijk zijn!

met je angst bereik je toch gewoon niks.
daar heb je gelijk in inderdaad. ik heb ook niks gedaan omdat ik dus bang was en geen aangifte durfte te doen. ik wist dat mijn familie er dan achter zou komen. en ik vertrouw inderdaad erop dat Allah swt het zal regelen hierna insha Allah

24-05-2006, 20:45

Citaat door farah1983:
Ten eerste: wat verschrikkelijk dat je dat is aangedaan. Moge Allah deze persoon straffen. En wat jammer dat je dit al die tijd met je mee hebt moeten dragen!

Wat betreft je aanstaande: het enige wat je kunt doen is de waarheid vertellen zoals in je 1e post in deze topic. Dus niet alleen dat je daadwerkelijk verkracht bent, maar ook de reden waarom je dit voor hem verzweeg. En verzoek hem nadrukkelijk om dit voor zich te houden. Hij moet wel je redenen om zoiets te verzwijgen respecteren. Hij is niet degene die dit is overkomen!

Ik hoop dat jullie er inshaAllah uitkomen. Vergeet niet, juist bij degene met wie je je leven deelt moet je zoiets kwijt kunnen. Dat is wat een huwelijk zo mooi maakt, het feit dat je alles met elkaar kunt delen, en dit tussen jullie blijft.....dat maakt jullie een eenheid!

Pagina's : [1] 2