Bekijk volle/desktop versie : ?? Tell Mii en je krijgt een Groen Puntjee ??



24-05-2006, 15:15
Salaam iedereen,

Ik heb gehoord dat er een paar daagjes geleden hier op m.nl een link stond naar een filmpje dat was opgenomen op een feest.
Er was een Marokkaans meisje te zien die op het podium aan het dansen was, nu ken ik dat meisje en wil ik wel eens weten of het echt zo erg was.

Wie kan me deze topic/link whatever geven zodat ik t kan bekijken??

Super bedankt, groen puntje gegarandeert!!!
Aicha

24-05-2006, 15:31


Heb er zelf niet van gehoord.. Maar hebben ze gezegd dat het een erge filmpje was?

ben wel benieuwd... Succes meid

24-05-2006, 19:45
als het gaat over een meisje dat op het podium op school danste. Met zo'n glitterjurk. HEt is niet super erg . persoonlijk zou ik dat niet leuk vinden als ik hier dansend op het internet sta...

sorry meid , Heb nog gekeken ,maar weet nie meer waar die staat

doei

24-05-2006, 21:56
als je haar kent, kan je het aan dat meisje zelf vragen toch??? Ga de Donald Duck lezen ofzo...

24-05-2006, 23:25


sensatiegeil??

25-05-2006, 12:21
Laat dat meisje toch met rust...!!

25-05-2006, 15:51
ewa saaaaaaaaaafi flauwe mensen

25-05-2006, 22:15

Citaat door Blond3_Aicha:
Salaam iedereen,

Ik heb gehoord dat er een paar daagjes geleden hier op m.nl een link stond naar een filmpje dat was opgenomen op een feest.
Er was een Marokkaans meisje te zien die op het podium aan het dansen was, nu ken ik dat meisje en wil ik wel eens weten of het echt zo erg was.

Wie kan me deze topic/link whatever geven zodat ik t kan bekijken??

Super bedankt, groen puntje gegarandeert!!!
Aicha
Geloof je het zelf? Je wil het gewoon TEGEN haar gebruiken (aan haar ouders of vriend laten zien). Ik ken jou ook, jaloezie kan dodelijk zijn, doe geen stomme dingen. Laat het rusten

25-05-2006, 22:38
huuh....ik heb dat filmpje niet gezien ook niet van gehoord ofzo. Maar wat is er dan zo erg aan? Is toch juist gezelligg?

25-05-2006, 23:18

Citaat door Br0wn_eYe:
huuh....ik heb dat filmpje niet gezien ook niet van gehoord ofzo. Maar wat is er dan zo erg aan? Is toch juist gezelligg?
Je weet toch hoe wij marokkanen zogenaamd geinteresseerd zijn

26-05-2006, 00:32
Welke filmpje??

28-05-2006, 01:35

Citaat door Mixed_Angel:
Ooh dat filmpje heb ik en ik heb hem in mijn bestanden, maar ik ben niet iemand die dingen door stuurt

Maar zo erg is dat filmpie niet hoor
Okee dan is het goed, alhamdoulilah ..

28-05-2006, 01:39



Citaat door Hasna_real:
Geloof je het zelf? Je wil het gewoon TEGEN haar gebruiken (aan haar ouders of vriend laten zien). Ik ken jou ook, jaloezie kan dodelijk zijn, doe geen stomme dingen. Laat het rusten
Ooh ja jij kent mij, we hebben vroeger nog samen geknikkert of niet?? Je weet alles van mij, van mijn geboorteplaats tot mijn toekomstplannen.

Laat je conclusies voor wat die zijn, zonder kennis van zaken alsjeblieeeef

Ze is het zusje van een hele goede vriendin van me, ze heeft erdoor veel problemen gekregen vandaar dat ik nieuwsgierig ben geworden wat er nou eigenlijk opgenomen is. Aangezien ze ( voor zover ik haar karakter ken ) geen type is die schandalen zou veroorzaken.
Momenteel is het niet het juiste moment om het haar zelf te vragen, vandaar.

Zegt wel iets over jou vind je niet? Dat je meteen dit soort dingen van mensen denkt >>??