Bekijk volle/desktop versie : Spelers die goed gespeeld hebben en slecht gespeeld hebben bij Marokko



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2006, 13:23
dit is mijn lijst


jermouni :Hij was uitstekend
regraui :niet echt denderend
bousoufa : heeft niet slecht gespeeld en ook niet goed ..gewoon tussen in
mahdoufi : heel goed gespeeld
alloudi : heel goed gespeeld
adil ramzi :waardeloos
skitioui : waardeloos
karkouri : zie Boussoufa maar technisch waardeloos
aaboub : ging wel
madihi : zie boussoufa
benaskar : goed gespeeld
masloub : hij was te afwezig
mbarki : hij was bruikbaar
ouaddou : waardeloos

24-05-2006, 13:25


he Bousouffa hoort niet op die positie hij moest aanvalende middenvelder staan daar komt hij meer aan de bal en laat hij ook meer zien

voor de rest vond ik nr:3 ben zijn naam vergeten echt waaaaaaaardeloos hij verloor steeds de bal

24-05-2006, 13:30
Mahdoufi vond ik uitstekend voetballen

24-05-2006, 13:32

Citaat door slimme_mocro:
Mahdoufi vond ik uitstekend voetballen
Ik ken ze niet. Wil je foto van deze man plaatsen.


En wanneer kan ik herhaling zien?

24-05-2006, 13:33


die links back tog hij was goed jah..

regragui was ook goed hoor,,

24-05-2006, 13:37
Wij hebben in Mafdoufi een zeer goede vervanger mocht badr el Kadourri uitgeschakeld worden.
Het is een snelle/technische speler. Hij moet zich wel verbeteren in een paar opzichten.

24-05-2006, 13:40

Citaat door Fouadman:
Wij hebben in Mafdoufi een zeer goede vervanger mocht badr el Kadourri uitgeschakeld worden.
Het is een snelle/technische speler. Hij moet zich wel verbeteren in een paar opzichten.
het was zn eerste wedstrijd net als boussoufa..

gwn geduld met ze hebben..

24-05-2006, 13:43

Citaat door mouad_zidane:
het was zn eerste wedstrijd net als boussoufa..

gwn geduld met ze hebben..
Alouddi vond ik niet goed spelen gister. Dacht meer aan eigenbelang dan aan het groepsbelang.

Ik zie Boussoufa schitteren als er een Diepe spits voor hem speelt (Chamakh).
Boussoufa moet men meer zien als een aanvallende middenvelder/flankaanvaller die de spitsen moet bedienen.
Fakhir liet hem gister 'diep' in de spits spelen.

24-05-2006, 13:47
ouaddou altijd met zijn rustig uitverdedigen. dat moet hij echt afleren. ja jammer van boussoufa dat hij daar moest spelen maar komt wel goed, want ik denk dat hij een goede koppel kan vormen met chamakh en alloudi mag er van mij ook wel inblijven. ik ben een zware rajaoui en heb vaak wedstrijden van hem gezien, maar was bang dat hij zich niet staande kon houden tegen tegenstanders buiten afrika, maar het is hem zeker gelukt. Ja ramzi viel zwaar tegen, ik denk dat volgende wedstrijd ajjedou op zijn plaats begint. Het viel me op dat de invallers goed invielen. Alleen merkte ik bij Masloub dat hij zich graag wilde bewijzen en daardoor te veel wilde doen maar ik weet dat hij het kan.

24-05-2006, 13:48
by the way Ben askar is de man. die mannetje is echt rustig in tegenstelling tot karkouri en ouaddou

24-05-2006, 13:53
Aboub deed het niet slecht als Defensieve middenvelder.

In de volgende wedstrijden zullen we (als het goed is) de beschikking hebben over een degelijk middenveld. Kharja komt terug en ook Chafni kan gaan meedoen.

Het speelsysteem is bagger. Een soort 5-3-2. We kwamen steeds een mannetje te kort op het middenveld. We hebben centrale verdedigers nodig die kunnen inschuiven om het spel te verdelen. Gebuert dit niet dan kan je weer de lange bal verwachten. En dat gebeurde ook vandaag. Er werd vaak de lange bal gespeeld op Boussouffa die daar niet van is gediend.

24-05-2006, 13:54

Citaat door _Aker3ie_007:
[B][I]

[COLOR="Red"]ze speelde vandaag ahaha

denk ik ook!
HHAHAHAHAHA Klopt.

24-05-2006, 14:02


Het was een zeer matige wedstrijd.

Usa was in alle opzichten beter dan Marokko (MAAR WIJ HEBBEN WEL GEWONNEN !!)

24-05-2006, 14:06
Ik heb tot de 70ste minuut gekeken dat ik dat nog heb kunnen volhouden, waardeloos en die trainer pfff sobhanallah.

24-05-2006, 14:20
Ey die mahdoefi is hard man linksbacks als hem zie je zelden.. Hij was een van de besten op 't veld. Marokkanen asahbe geen grap..We komen killen en We gaan, met C team
Maar die jarmouni doet ook wel alhoewel hij soms rare dingen doet..maar heeft soms wel katachtige reddings!!
hij moet meer leren opbouwen en niet door 't midden uitschieten..wat Marokkaanse keepers die in EU voetballen wel weten en doen!
Kijk deze mooie doelpunt die we gemaakt hebben. Denk je soms dat wij komen om te verliezen, nee nee we komen om te winnen vrienden. ik geniet echt als k deze doelpunt zie heerlijk Marokko heeft 3KEER tegen de vs gespeeld in de laatste 6/7 jaar en alle 3 de wedstrijden gewonnen tegen de kaffirs
En zoals jullie zien hebben we ook goede C spelers wollah. Als de basisspelers aanwezig en wedstrijdfit waren was 't 3-0 voor marokko

http://bobraja2011.free.fr/BUT_MAR_VS_USA.wmv

Pagina's : [1] 2 3