Bekijk volle/desktop versie : 2 wedstrijden van Oranje vanavond op TV



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2006, 12:21
18:15 Talpa
EK U21 in Portugal
Nederland (met Huntelaar) speelt zijn 1e poulewedstrijd tegen Servië (en M.)

20:30 Eurosport
Nederland U19 (olympisch elftal) speelt finale tegen Frankrijk in prestieus tournooi van Toulon.

Allemaal kijken dus.

24-05-2006, 12:26



Citaat door Haaglander:
18:15 Talpa
EK U21 in Portugal
Nederland (met Huntelaar) speelt zijn 1e poulewedstrijd tegen Servië (en M.)

20:30 Eurosport
Nederland U19 (olympisch elftal) speelt finale tegen Frankrijk in prestieus tournooi van Toulon.

Allemaal kijken dus.
Weer een gezellig avondje voetbal dus

24-05-2006, 12:44

Citaat door Rachid_Breda:
Weer een gezellig avondje voetbal dus
Rachid, weet jij hoe dat eigenlijk zit. Ik dacht dat het olympisch elftal U23 is maar in de TV-gids spreken ze van U19.

En waar zit Affelay verdorie?

24-05-2006, 12:45
aissati bankt helaas

24-05-2006, 12:48



Citaat door Haaglander:
Rachid, weet jij hoe dat eigenlijk zit. Ik dacht dat het olympisch elftal U23 is maar in de TV-gids spreken ze van U19.

En waar zit Affelay verdorie?
Olympisch elftal speelt in op dit moment in Toulon en de andere zijn Jong Oranje....

24-05-2006, 12:51
under 21 & en under 19 wat een kk combinatie zeg

ik ga toch niet kijken .. ze verliezen toch wel... lekker voor ze

24-05-2006, 13:36

Citaat door Haaglander:
Rachid, weet jij hoe dat eigenlijk zit. Ik dacht dat het olympisch elftal U23 is maar in de TV-gids spreken ze van U19.

En waar zit Affelay verdorie?
geblesseerd...

En weet je wat er vanavond te zien zal zijn... castelen en de ridder komen hun mannetje niet voor bij... Elftal bestaat uit twee delen: Zij die aan de bal komen (verdediging, keeper middenveld en vleugelspitsen) en zij die niet aan de bal komen (huntelaar...).. en wat zien we nog meer.. o ja. een vlijmscherpe counter van oekraine... 1-0. ... aissati komt binnen de lijnen... 2 prachtige steekpassjes op huntelaar die 2 keer scoort en nl wint met 2-1.. MoM: Aissati

24-05-2006, 13:41

Citaat door Maroc_4_ever:
geblesseerd...

En weet je wat er vanavond te zien zal zijn... castelen en de ridder komen hun mannetje niet voor bij... Elftal bestaat uit twee delen: Zij die aan de bal komen (verdediging, keeper middenveld en vleugelspitsen) en zij die niet aan de bal komen (huntelaar...).. en wat zien we nog meer.. o ja. een vlijmscherpe counter van oekraine... 1-0. ... aissati komt binnen de lijnen... 2 prachtige steekpassjes op huntelaar die 2 keer scoort en nl wint met 2-1.. MoM: Aissati
Die ridder is echt slecht man, ajax heeft er goed aan gedaan om hem jompo te geven. Ik snap niet waarom quincy niet geselcteerd is.

24-05-2006, 13:45

Citaat door Mustapha AA:
Die ridder is echt slecht man, ajax heeft er goed aan gedaan om hem jompo te geven. Ik snap niet waarom quincy niet geselcteerd is.
Van Quincy lijkt het me wel logisch..die speelt haast nooit...bij Arsenal niet en nu ook al bij Spartak niet.

24-05-2006, 13:50

Citaat door Rachid_Breda:
Van Quincy lijkt het me wel logisch..die speelt haast nooit...bij Arsenal niet en nu ook al bij Spartak niet.
Hij is niet daarom niet geselecteerd... hij speelt wel wat.. maar die laatste kwalificatie-wedstrijd had ie ruzie met Foppe de Haan.

Die quincy ging steeds bal ophalen actie maken.. actie mislukt.. balverlies blablabla... je snapt et wel.. Foppe de Haan wou dat ie van zijn snelheid gebruik maakte en toen die dat niet deed heeft ie hem gewisseld en nu roept hij hem niet meer op

24-05-2006, 13:53

Citaat door Maroc_4_ever:
Hij is niet daarom niet geselecteerd... hij speelt wel wat.. maar die laatste kwalificatie-wedstrijd had ie ruzie met Foppe de Haan.

Die quincy ging steeds bal ophalen actie maken.. actie mislukt.. balverlies blablabla... je snapt et wel.. Foppe de Haan wou dat ie van zijn snelheid gebruik maakte en toen die dat niet deed heeft ie hem gewisseld en nu roept hij hem niet meer op
Ik heb net opgezocht hoeveel wedstrijden hij heeft gespeeld en tot mijn schrik zag ik dat hij in 3 jaar tijd pas 9 wedstrijden achter de rug heeft ...en hij moet het idd van acties maken hebben maarja als ze niet lukken dan heb je helemaal niks aan hem.

24-05-2006, 13:54
okee geen quincy dan maar er zijn toch wel betere dan de ridder? Anyone?

Ik kan hem echt niet uitstaan, hij komt op het veld alsof hij al een vedette is en doet vervolgens niks. Totaal geen dreiging walou.

Van castelen verwacht ik wel acties

24-05-2006, 13:54



Citaat door Rachid_Breda:
Ik heb net opgezocht hoeveel wedstrijden hij heeft gespeeld en tot mijn schrik zag ik dat hij in 3 jaar tijd pas 9 wedstrijden achter de rug heeft ...en hij moet het idd van acties maken hebben maarja als ze niet lukken dan heb je helemaal niks aan hem.
Hoeveel wedstrijden speelt JOng oranje dan per jaar?

24-05-2006, 13:55

Citaat door Mustapha AA:
okee geen quincy dan maar er zijn toch wel betere dan de ridder? Anyone?

Ik kan hem echt niet uitstaan, hij komt op het veld alsof hij al een vedette is en doet vervolgens niks. Totaal geen dreiging walou.

Van castelen verwacht ik wel acties
haha castelen deed het minder dan de ridder tegen duitsland. Hij kwam zijn directe tegenstander niet voorbij. Op een gegeven moment dacht ie zelfs dat ie door die speler heen kon maar toen krijg hij vrije schop tegen

Ik begrijp wel dat hij niet naar Wk gaat

24-05-2006, 13:59

Citaat door Maroc_4_ever:
Hoeveel wedstrijden speelt JOng oranje dan per jaar?
Ik heb het over de wedstrijden op het hoogste niveau...dus als je al zijn wedstrijden die hij tot nu toe heeft gespeeld bij Arsenal en Spartak bij elkaar optelt komt hij niet verder dan 9 wedstrijden

Pagina's : [1] 2 3